Hier gaan we na lang twijfelen ook voor een 4e wonder Heb een meisje van 6,5 jr, een jongen van 5 en een jongen van bijna 2. Ik was altijd vrij vlot zwanger , binnen 3 mnd. Ik hoop natuurlijk nu weer . Ik ben half juni gestopt met de pil en kan dus volgende week testen, dus ff spannend nu.
Hoi meiden! Gisteren maar weer eens begonnen met ovulatietesten, zou volgens mijn berekening dag 10 vd cyclus zijn...en had dus meteen een knalpositieve clearblue ovulatie test in handen, ik had zelfs het teststreepje verward met t controle streepje, controle streepje was namelijk lichter als teststreepje Maar ook al tijdje last van pijn aan de (.) (.) dus ik dacht, ik doe toch maar een testje en zie hier t resultaat! 😀 Ik kan t niet geloven omdat ik dus voor mijn gevoel gewoon ongesteld ben geweest! En ik heb daarbij ook echt een dag flink helder rood bloedverlies gehad! Dat kan volgens mij nooit zoveel zijn bij een innesteling, il ben in shock en geloof t niet, ik weet ook niet dat t goed zit nu na al dat bloedverlies.