Wie nog meer bij ziekenhuis Lievensberg?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlinder3, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    #1 Vlinder3, Jun 11, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 11, 2009
    Hoi,

ik vraag me af of er nog meer meiden zijn die in ziekenhuis Lievensberg lopen bij de gyn en wat jullie ervaring ermee is?

Ik zelf loop er nu sinds maart 2009 en ben eerlijk gezegd niet echt tevreden. Ze hebben me de afgelopen 3 maanden aardig heen en weer gestuiterd en iedere keer een ander gynaecoloog.

Ze hebben meerdere dingen bij mij ontdekt:
    Endometriose met meerdere haarden, 2 cystes op linker eierstok, vijandig slijm.

gyn E zei: geen operatie, volgende cyclus IUI, daarna werd het na 3 pogingen, dan operatie, dan weer 3 pogingen, dit alles in mijn natuurlijke cyclus en absoluut geen spuiten/hormonen

gyn R: deed me veel pijn en legde niks uit en was kortaf, ik moest overal echt naar vragen, anders zei hij helemaal niks.

gyn N: vind ik ook kortaf, laat me niet uitpraten, komt geirriteerd over als ik vragen stel, altijd snel snel snel, nu ik bij haar ben geweest heb ik zondag pregnyl moeten spuiten, dinsdag de 1e IUI gehad en staat 2 juli de operatie gepland, dus als deze IUI mislukt gaan ze eerst opereren. Bij de operatie gaan ze de cystes verwijderen en proberen mijn linker eierstok intact te houden, de meerdere endohaarden behandelen, kijken of ik verklevingen heb en dan ook gelijk behandelen.

Ik wordt zo moe van dat heen en weer gestuiter, en moet eerlijk zeggen dat het psygisch ook niet echt in zijn voordeel werkt.

Als er meiden zijn die ook bij Lievensberg lopen, wil je aub mij jullie ervaringen vertellen??

Liefs Noesje

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    ooh dat wist ik niet sorry

Ben ik echt de enige dan die in bergen op zoom loop bij de gyn??

3. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    Nee, je bent niet de enige. Ik ben sinds 3 maanden bij de gyn in Lievensberg. Heb nog geen negatieve ervaringen. Heb het idee dat gyn me serieus neemt. Heb nu net een Primolut kuur van 10 dagen gehad. Ik heb geen menstruatie sinds ik een jaar geleden met pil ben gestopt. hormoonwaarden zijn wel ok, maar komt niet op gang. Ben benieuwd verder. heb maandag weer een belafspraak.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik ben ook benieuwd voor je, gaan ze nu eerst je cyclus op gang brengen of wat gaan ze doen?

Share This Page