Wie nog meer bijna 30 weken zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door My boys, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Noppi, ja bij ons is de slaapkamer ook al super heet!! we hebben helaas een plat dak daar... zodra het afkoelt en donker word gaan de deuren wagen wijd open...

ik zie ook wel een beetje op tegen een hele hete zomer en hoop dat het voor ons wat gaat mee vallen....

helaas dacht ik dat ik me goed insmeerde maar zag net een zwangerschapsmasker ontstaan...baal baal baal.... maar ja dom van mezelf...ben al gevoelig voor pigment vlekken...

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier begint het ook spannend te worden nu. Bij mijn eerste heb ik de 30 weken op 1 dag na niet gehaald dus hopelijk lukt het bij deze wel!! Dat zou echt een super mijlpaal zijn!!

3. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow spannend! Ik hoop voor je dat alles goed gaat

4. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Wat is het hier stil zeg. Is er al iemand bevallen inmiddels of houden de beebs het nog goed vol daar in de buikjes?
    Die van mij blijft echt veel bewegen, soms doet het bewegingen heel wat pijn als die bij mijn bekken of ribben zit haha.

Ik begin het nu echt heel spannend te vinden, ik kan bijna niet meer wachten tot ik onze kleine wonder mag ontmoeten en in mijn armen vast houden. <3
    Het is ng zo moeilijk om te beseffen dat ik mama word hahaha!

5. Stephanie90

Stephanie90 Actief lid

14 jan 2013
    197
    8
    18
    Zuid Holland
    Hoi dames,

Sorry niet meer aangedacht om te reageren!
    Ik ben 22 mei bevallen van mijn dochtertje. Ik heb een spoedkeizersnede gehad ivm met pre eclampsie richting HELLP. Ze is met 33 weken geboren met een groeiachterstand van 2 weken. Ze is sinds zondag eindelijk uit het ziekenhuis.

Groetjes Stephanie

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier ook jammer genoeg meerdere vlekken in het gezicht:( en me armen zitten onder de pigmenten vlekken! Ach ja het is niet anders!

7. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Gefeliciteerd!!!
    Wat fijn dat ze nu lekker thuis is.
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina