Hoi Allemaal, Ff een vraagje... Ik heb nog geen eisprong gehad, maar zou ik toch wel zwanger kunnen zijn? Voel me sinds gister en vandaag echt misselijk, heb wat verhoging en ben heel erg moe. Heb al eerder de zelfde symptomen gehad omdat ik eerder zwanger ben geweest (helaas een vmk) Gister ook dikke witte afscheiding/slijm. Kan ik ook al zo snel zwanger worden na een vmk? Bedankt alvast voor jullie reactie's! (Sorry als ik op de verkeerde pagina zit)
Als je nog geen eisprong heb gehad lijkt het me niet, Weet niet wanneer je je MK heb gehad, Mischien zit er nog HCG in je lichaam. Als je zelf twijfelt zou ik toch een testje wagen Hoop in ieder geval dat je snel een positieve test mag krijgen!
Als je ovutest vandaag donkerder is, dan heb je nog geen eisprong gehad. De zwe,mers van afgelopen weekend hebben dan denk ik ook niet erg veel nut gehad, aangezien je ei nu zo een beetje binnen 24 uur pas springt. Vanavond en morgen aan de bak dus Dat slijm zal wel vruchtbaar slijm zijn, als aankondiging dat je vruchtbaar ben. En als je echt twijfelt, doe een zwangerschapstest. Heb ik zelf ook gehad hoor... Mijn ovutesten bleven donker, 3 dagen lang. Terwijl ik dacht dat ik een eisprong had deed ik ook een zwangerschapstest en die was toen positief tot mijn verbazing. Mocht helaas niet zo blijven...