wie nog meer bijna jaar bezig? of langer

Discussion in 'Zwanger worden' started by keina, Jun 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    duches gefeliciteerd!

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Nou, hier weer terug van vakantie, en we hadden bericht van het ziekenhuis! 31 augustus mag ik om 20 voor 11 naar de gyn. Vind het best spannend, en eigenlijk ook best wel eng..

Gijsje, bedankt voor je opbeurende verhaal, ben direct een stuk minder gespannen! Nu hopen dat die van mij ook zo relaxed is, op de foto ziet ie er wel een beetje eng uit ;) (Ja, de gyn-afdeling heeft een site en daar staan foto's van de mensen op.. fijn :))

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Duchess gefeliciteerd. Das geweldig nieuws!!! :)

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben hier helaas weer ongesteld geworden,we zijn 1 september officeel een jaar bezig dus binnen een jaar is het helaas niet gelukt,ben echt flink verdrietig geweest afgelopen week.

@Saz ik zou je gevoel erover gelijk in de groep gooien bij de gynecoloog,haalt gelijk de druk van de ketel,als het dan niet klikt kun je nog gelijk over na een andere gyn.Heb ik ook gedaan (niet ivm overgewicht hoor)

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Gijsje, maak je niet te druk omdat jullie niet binnen een jaar zwanger zijn geraakt. Dit gebeurd zo veel en dat zie je op dit forum al. Vast dat het geluk voor jullie is weggelegd, maar niet binnen het jaar. Heb vertrouwen!

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nog even, Saz. Succes bij de gyn!

Share This Page