wie nog meer bijna jaar bezig? of langer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door keina, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Thanks.
    5 weken
    Had het net ontdekt, maar ik had al zolang opgewacht en ik denk toch heel stiekem heel erg naar verlangd, al besefte ik het niet eens. Want tot dan deden we ons ding gewoon, zonder ovulatietesten, zonder temp meten, gewoon rustig klussen en wachten totdat het gebeurd.
    Nu is het weer wachten, maar het voelt anders.

2. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    wat erg jellybean, sterkte!

liefs
    keina

3. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ik ben ook eind juli 2008 gestopt..zie veel die ook in die periode gestopt zijn.. is er soms iets mis met die periode ofzo?? Gelukkig zie ik veel herkenning voor mezelf en dat geeft een beetje steun.. het komt best goed met ons..allemaal!

4. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    hoi mus,

nou dat ga je echt bijna denken he? wat stom eigenlijk, maar misschien komt er daarna wel een babyboom van alle mensen die gestopt zijn in juli '08. ik hoop het idd geval voor ons allemaal!

liefs
    keina

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ook bij mensen die al veel eerder zijn gestopt is het nog lang niet altijd raak.

6. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    je hebt helemaal gelijk timon!!!!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd ik ben gestopt in December 2005 en hier nog niets....
    Wel krijg ik vandaag of morgen, mijn eerste echte eisprong!!! Dus eindelijk een kans!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij zijn vandaag op de wachtlijst voor IUI gezet. Waarschijnlijk duurt het enkele weken. Ik hoop dat we komende cyclus al kunnen starten. De IUI zal zonder extra hormonen gedaan worden. Erg spannend.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das goed nieuws Duchess! Hopelijk is het meteen raak, dat is wel verdiend na al het wachten op een ei.

@Timon, dat is zeker spannend zeg!

10. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    nou ik had afgelopen dagen zo'n sterk gevoel van, ja ik ben zwanger en dat had ik nog nooit eerder gehad. maar na vanmorgen een testje te doen, viel die vreugde in duigen. op het schermpje kwam duidelijk te staan NIET ZWANGER, ff een potje zitten janken. tja en nu wachten wanneer ik dan ongie moet worden. hoop dat dat niet heel lang meer duurt.
    maandag bellen na gyneacoloog voor de uitslag van het sperma onderzoek van mijn man. vind dat ook wel heeeeeeeeel spannend.

liefs
    keina :(

11. susan123

susan123 Lid

28 jul 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    Wij zijn nu in ronde 7 beland, het is niet zo lang als jullie allemaal maar ik vind het voor mijn gevoel wel heel lang duren. Van de eerste twee wat het gelijk raak in ronde 1 . Nu heb ik ook hele lange cyclussen, van 6 weken. Ik ben nu bijna weer 2 weken overtijd en heb inmiddels 2 negatieve testen achter de rug. De laatste test was zondag. Ik weet ook gewoon echt niet wanneer mijn eisprong is dus misschien is een ovulatietest een goed idee. Heeft iemand hier ervaring met deze testen? Ik vind het wel heel spannend en hoop dat iedereen snel aanteld. gr susan

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoi Susan,

Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor. Ik vond het bij ronde 7 ook al heel lang duren.
    Ovulatietesten heb ik 1x gebruikt. Het is best fijn. Ik wilde alleen even kijken of ik goed zat met de vruchtbare dagen omdat ik altijd veel cervixslijm verlies en dat klopte. Ik vond dat het verder geen nut had voor mij. Misschien deze rond toch maar weer eens gaan proberen, want tot nu toe nog geen ei te bekennen. Normaal nooit zo laat :(

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hallo meiden,

Ik kom me hier ook even melden, vriendlief en ik zijn over een paar weken een jaar bezig, en vandaag de allereerste stappen richting de MMM gezet. Ons aangemeld bij een nieuwe HA, aangemeld bij een nieuwe apotheek en volgende week dinsdag een kennismakingsgesprek met de HA, waar we dan ook direct willen vragen om een doorverwijzing naar de gyn.

Loop al weken rond met de gedachte dat ik dat eerst maar es ff moest doen, maar was nog ff lekker m'n kop in het zand aan het steken, maar nu dus de allereerste stap gezet! Vind het eng en zie er tegenop, maar nu komen we er hopelijk achter waarom het nog niet raak is.

Veel succes allemaal!

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi wij zijn aankomend oktober 3 jaar bezig ben 1,5 jaar terug bij de gynaecoloog geweest heeft bloed geprikt was niks aan de hand ik heb nu weer een afspraak bij de gyaaecoloog en hopen dat die wat voor me kan doen vermoedt dat ik geen eisprong heb heb al wel een zoontje van 4,5 dat was binnen 5 maand raak dus erg vreemd allemaal maar allemaal moed blijven houden meiden het komt vast allemaal goed

15. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hoi allemaal,

wij zijn alweer in ronde 17 :( we zijn 2x bij de gyn geweest, 1x intake en heb ik een echo gehad, zag er goed uit mannetje moest zaadjes inleveren, uitslag de 2e keer gehoort en dat was niet goed 0,4 miljoen van de 20 miljoen en ze bewegen niet goed :( nu moet hij eind van volgende maand weer inleveren en dan kijken we verder.

Liefs Dina

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, dat is ook niet niets. Misschien over enkele dagen nog eens testen, mits je al niet ongi bent. Je gevoel kan het toch bij het rechte eind hebben.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat veel nieuwe dames! Allemaal welkom en ikhoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn.

Susan; Ik gebruik ovutesten ter bevestiging van mijn ei. Dit omdat ik niet altijd de slijm kan ontdekken, maar wel erg regelmatig ben met mijn cyclus en ei.

Saz; Jullie moeten nog bes lang wachten voor de afspraak met de nieuwe ha.

Marije; Wanneer moet je naar de gyn?

Dina; Dat is wel heel weinig. Ik hoop dat de 2e keer meer zal zijn en dat jullie niet direct voor IVF hoeven. Jammer dat het 2e onderzoek niet sneller kan. Zo duurt het wel allemaal wel heel lang.

Wij zijn al ruim 1,5 jaar bezig en zitten sinds maart in de mmm. De onderzoeken zijn gedaan (met mij alles goed en mijn man zit laag met zijn zaad (4,7 miljoen)) en we gaan nu door voor IUI.
    Omdat we best lang op de 2e afspraak moesten wachten zit ik er nu meer achteraan en hoeven we ineens maar een paar weken te wachten ipv een maand ofzo. Nu hopen dat het IUI-traject ook vlot door kan lopen.

18. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey Timon,

Het kon niet sneller omdat er minimaal 70 dagen tussen moet zitten :( dat zou 20 augustus betekenen maar dan zit ik als het goed is weer in m'n vruchtbare periode, dus dan maar een weekje later.

Hoop dat IUI meteen voor jullie werkt.

Liefs Dina

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Goh, daar hebben wij helemaal nooit van gehoord. Wat maakt het uit of er 30, 40 of 70 dagen ertussen zit? Het is toch een momentopname.

20. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    No ij zei dat er dan helemaal niewe zaadjes zouden zijn ofzo, nou ja, duurt nu niet zolang meer, ga meteen bellen als ik weer ongie ben voor een afspraak voor de uitslag enzo.

Deel Deze Pagina