vreemde menstruatie...hmmm iemand ervaring?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Momfulness, Apr 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi meiden,

even het volgende.
    afgelopen maand was onze eerste klus maand.
    Ik was hier in 4 dagen overtijd toen ik ineens een hele dag oud bruin bloed verloor. De dag erna ook nog tot ik rond 12.00 uur s'middags pas echt bloed ging verliezen. Dit heeft maar 2 dagen geduurd en daarna weer een hele dag oud bloed. Toen was het allemaal weg.

Normaal verlies ik meteen veel bloed en dat duurt vervolgens 5 a 6 dagen eer het weer weg is.

Ik heb vlak voordat ik "ongesteld werd" een test gedaan maar bleek niet zwanger.

Nog meer mensen die ineens een vreemde menstruatie hebben gehad?
    of zou het toch iets anders kunnen zijn?

Ben benieuwd :rolleyes:
    bye Luna

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hoi Luna,
    Zo zag mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil er ook uit.
    En nog steeds verlies ik maar 2 dagen echt bloed en daarna oud bloed zeg maar. Maar je kan het niet vergelijken met toen je nog de pil slikte,nu doet je lichaam namelijk alles zelf :)
    Suc6!
    Groetjes Snoopy

3. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

Mar 15, 2008
    325
    0
    0
    Hoi!

Bij mij was het de eerste paar na het stoppen van de pil ook zo. Elke keer maar een 2 dagen, terwijl ik het voor de tijd altijd 5 dagen was. En heen veel oud bloed. Hoort denk ik gewoon bij het ontpillen, helaas.

4. Momfulness

Hoi meiden,
    ik had er even bij moeten zeggen dat ik al 1.5 jr gestopt ben met de pil.

@Snoopy, hopelijk is ronde 7 voor jou de geluksmaand! :)
    Vrouwtje, voor jou ronde 4? Succes!

en bedankt voor jullie antwoord alvast...

Luna

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    hmmm dat veranderd wel iets dan kan het in ieder geval geen ontpillen meer zijn ;)
    Misschien een innesteling maar dat komt volgens mij eerder niet voor dan wel. Ik zou er maar gewoon van uitgaan dat je ongi was.
    Twijfel je kun je er natuurlijk altijd nog een testje tegen aan gooien ;)
    Je lichaam kan raar doen zelf was ik deze maand ineens een week overtijd toen ik alsnog ongi werd (ook negatief getest) heb nu ineens sinds 2 dagen echt een opgezette buik als je me ziet zou ik 12 weken zwanger kunnen zijn haha en rommelende darmen. Soms kan je goed voor de gek gehouden worden.
    liefs snoopy

6. Momfulness

ha snoopy,
    wat je verteld is erg herkenbaar.
    Ik heb gisteren een stapel met 7 broeken naar boven gebracht die ik allemaal niet meer dicht krijg.
    jaren lang maatje 34 gehad en in 2 mnd tijd naar mt 36/38 gegaan.

Ook lijkt het steeds alsof ik me anders voel idd.

Ik had al e.e.a. over innestelbloedingen gelezen en daar haalde ik over het algemeen uit dat dat maar 1 dag duurt.

Ik kijk het nog even aan denk ik.

Ik wil deze maand beginnen met ovu testen.
    Doe jij dat ook?

groetjes Luna

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    innesteling kan 1 dag duren hoeft niet hoor, net zoals dat het voor kan komen een week voor je NOD maar ook op je NOD of zelfs met 6 weken zwangerschap, en soms alleen bruinverlies andere bloed en sommige beide. Ik wil je geen valse hoop geven hoor ik zou er maar wel gewoon vanuit gaan dat je ongi was kan het altijd meevallen haha.
    Ik gebruik nu al voor de 5e ronde ovutestjes van matcare. Vind het zelf wel prettig en het klopt bij mij ook wel alleen wordt het streepje nooit zo donker als zou moeten alleen wel duidelijk donkerder dan andere dagen. En ik krijg iets daarna gevoelige borsten tot aan NOD dus neem aan dat dan mn eisprong geweest is.
    Had afgelopen maand ook geen gevoelige borsten dus heb gewoon geen of latere eisprong gehad.

8. Momfulness

Ja mij lijkt het ook wel verhelderend.
    Mijn vriend vindt het alleen raar want hij denkt nu dat het een verplicht nummertje wordt. Ik heb met hem afgesproken dat ik niet tegen hem ga zeggen als ik een posi test heb maar verleid hem dan gewoon.hihi

Ik heb nog 1 test liggen maar wacht nog maar even af.

groetjes Luna

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    nee zo gaat het bij ons ook niet. Ik zeg inderdaad ook niet wanneer ik een positieve test heb anders ligt er naar mijn idee veel teveel druk op.
    Maar vind het gewoon fijn dat ik weet dat ik een ei heb gehad en dat we er gewoon een beetje meer rekening mee kunnen houden maar het is precies wat je zegt het moet wel spontaan blijven :D
    Dus op zich veranderd er niet zoveel hoor.
    Regelmatig klussen deden wel altijd al haha :oops:

10. Belly82

Belly82 Actief lid

Feb 28, 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Hey Luna, Ik heb precies wat jij verteld.. eerst oud bloed en dan maar 2 dagen ongesteld... terwijl ik voorheen ook gewoon 5-7 dagen echt heel erg ongesteld was.. Ik heb dat gekregen nadat ik aan de prikpil ben gegaan.. dat heeft echt alles in de war gemaakt.. Ben naar de huisarts gegaan..omdat ik me best wel zorgen maakte.. maar hij zegt dat het niet erg is.. mijn cyclus wel regelmatig dus hij zegt dat ik me weinig zorgen hoef te maken..

11. Momfulness

Hoi Belly 82,
    nee ik ga me er ook niet eveel zorgen om maken. Dit is pas mijn tweede ronde dus wil graag optimistisch blijven.

Wel weer spannend over 8 dagen de eisprong volgens de calculator. Maar gebruik deze ronde ovu testen.

Bedankt voor je antwoord,
    gr Luna

12. krientje

krientje Actief lid

Jan 6, 2007
    181
    0
    0
    hoi

Mijn ongi is begint met oud 1 soms 2dgn komt het door en dan na die dgn oud tussendoor een keer niks en dan weer wel oud en duurt bij mij 7 a 8 dgn vreselijk dus ook een beetje rare ongi.

groetjes

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo dames,

Heb een vraagje, zal eerst even m'n situatie uitleggen.
    Ik heb pas op dag 22 de eisprong gehad en ben dan weer snel ongesteld, vorige maand 27 dagen. Nu had ik op dag 26 het eerste bloedverlies (gelijk rood bloed), nu is het anderhalve dag later en heb ik nog maar heel lichtjes oud bloed verlies.
    Het vreemde hieraan is dat mijn temp niet zakt, normaal zakt mijn temp de dag voordat ik ongesteld word, maar nu is ie nog 0,4 graden hoger dan normaal rond die tijd...

Wat denken jullie, toch ongesteld?

14. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

Feb 9, 2008
    107
    0
    0
    Luna 1, ik heb vorige maand het zelfde gehad als wat jij zegt.
    Alleen ik was te vroeg ongi zeg maar.
    Ook eerst bruin, ipv gelijk heel verbandje vol.
    dit hield ook de hele dag aan.
    daarna veel helder rood bloed. maar toen ik terug kwam van me werk en thuis was kreeg ik ineens zo'n buikpijn
    en ging naar de wc, en zag allemaal slierten en bloedproppen ofzo.
    dit tot 2x toe, en daarna niet meer. Ik had hierover met de huisarts gesproken. En hij zei dat ik een test moest doen. Als die negatief was had ik een miskraam gehad zei hij, en als die positief was dan was het een dreigende miskraam en dus zwanger. Bij mij gaf hij negatief aan dus niet zwanger. Ik kon in die dagen voor ik ongi werd me broeken ook slecht aan. Zat in de auto steeds me broek van me buik af te duwen.
    en kwam ook aan. en nu is me ongi weer gewoon, alleen ben wel minder ongi sinds ik dus ( volgens de huisarts) een miskraam heb gehad.
    Gek idee eigenlijk dat er iets gezeten heeft wat gewoon je kind kon worden. weet je inmiddels al meer over of je zwanger bent of gewoon ongesteld bent?

15. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb het na bijna 2 jaar stoppen met de pil ook nog steeds. Het begint met beetje bruin en dat barst dan los ook met rood en dat 1,5 dag. Op zich wel lekker dat het zo kort is.

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Ik herken je verhaal.
    We zitten nu in ronde 10 alweer! En vorige week moest ik ongi worden. Ik had 3 dagen oud bruin bloed en 1,5 beetje rood bloed en toen weer 2 dagen oud bruin bloed. Ik heb altijd een mooir cyclus tussen de 27 en 30 dagen ook deze keer. Terwijl ik al die 9 rondes daarvoor echt 5 a 6 dagen echt heel erg ongesteld was met helder rood bloed. En deze keer dus totaal anders. Mijn temperatuur is nog steeds vrij hoog. Heb getest maar die was negatief helaas. Dus we wachten maar af.
    Maar vraag me wel af of dit nu echt menstruatie is geweest of misschien toch?

Groetjes Marleen

17. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik heb nu trouwens ook al een paar dagen een vreemde buik. Net alsof ik ongesteld moet worden maar er is niets te bekennen. Heb ik zo nog nooit gehad. Dus al met al een vreemde maand.

Groetjes Marleen

18. mona23

mona23 Niet meer actief

ha dames,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag, voor het eerst sinds het stoppen met de pil, ongesteld geworden. Nou het lijkt wel een stormvloed, voordat ik de pil slikte was ik maar 3 dagen een beetje ongesteld. Nu is het echt veel rood bloed, moet wel 4 keer per dag een nieuw verbandje in.
    Hoop dat ik niet te lang ongesteld ben.
    Heb zo verder wel nergens last van.

groetjes mona

19. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ja dat is nog ontpillen. Je lichaam moet eraan wennen en dan kun je heel hevig ongesteld worden

20. mona23

mona23 Niet meer actief

haha, ik heb het in de gaten ja. Dankje

Wat we er wel niet allemaal voor over moeten hebben.
    In welke ronde zit jij marleentje?

Share This Page