Pijn achter ribben rechts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ramona1979, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1979

2 jul 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Ik ben nu 37 weken zwanger, en heb sinds vorige week ( weer ) hele erge pijn achter me rechter ribben.

Nu heb ik tijdens me eerste zwangerschap het HELLP gehad en had dit toen ook.

Deze zwangerschap ben ik sinds week 34 overgedragen aan de gyno, vanwege het vruchtwater, deze is krap.

Ik ben gisteren voor het laatst nog even bij me verloskundige geweest, en heb aan haar ook verteld dat de pijn bij me rechter ribben weer zo erg is, dat ik het niet meer trek en ook moet huilen van de pijn.

Zondagavond heb ik het ziekenhuis hierover ook gebeld, ik moest toen langskomen, er zijn toen allerlei testen gedaan, maar er kwam niks uit. Dus is het een onverklaarbare pijn.
    Ik word wekelijks getest op het HELLP, en er wordt elke week gekeken naar het vruchtwater.

Me verloskundige stelde me voor om, dit te bespreken met de gyno, zodat ik misschien ingeleid kan worden. Ik heb nu al de derde slapeloze nacht achter de rug, en als ik straks ook nog moet bevallen, dan ben ik helemaal uitgeput.

Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt, en het inleiden hebben besproken met de gyno.

Deel Deze Pagina