Enorm pijnlijke onderkant

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door beebielove, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Mijn onderkant voelt aan alsof hij bont en blauw is... Iemand enig idee wat dit kan zijn...en of ik er iets tegen/ aan kan doen?!

2. Ellin

Ellin Actief lid

3 aug 2010
    323
    13
    18
    NULL
    NULL
    Kan zijn dat je kleintje aan het indalen is/ingedaald is en je de druk van het hoofdje op je bekkenbodem voelt. Bij mn vorige zwangerschap ook rond de termijn waar jij nu bent gehad en voelde alsof de boel van onderen beurs was...! Met name wanneer ik lang stond of liep. Zou niet weten wat je er tegen kan doen helaas...!

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hi ellin, dank voor je reactie de beeb ligt al 1,5 week ingedaald en vast, dus dat kan t ook niet zijn lijkt me. :( pff heb nu n kruik ertegen aan , hopelijk helpt dat maar wordt er echt wanhopig van moet nog zolang..

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb het ook, au!
    Net alsof iemand me keihard tussen mn benen heeft getrapt...

5. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn toch niet aan het bevallen?????
    :$:$:$:$

6. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Lijkt me sterk dat je dan gaat bevallen aangezien ik het al weeeken heb. Volgens mij heeft dat gewoon te maken met het weken van het bekken downunder :p

7. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Haha wuppie lijkt me idd van niet ;) de vorige x deed toch wat meer pijn ;) @ lcll ok, vind zo raar dat ik dit de vorige x dus niet had, maar elke zwangerschap is anders he ...

8. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Verder nog ervaringen!? Die pijn is echt killing..

9. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Bekkenpijn. Zelf vanaf 15 weken hiervan last gehad. Continue het gevoel dat iemand je met een spitse schoen van onder heeft getrapt, gekneusd gevoel. Heb hier dus helaas 25 weken mee rond moeten lopen. Succes met de laatste loodjes.

10. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Je moet jezelf even afvragen of het voor jou nog zin heeft om naar de fysio te gaan.. Dinsdag (bij de 20 weken echo) is mij verteld dat het voor mij nog wel zin heeft om naar de fysio te gaan maar voor iemand die bijna aan het einde zit heeft dat weinig zin.. Bij mij gaat het ook in combinatie met lage rugpijn, dus ik weet ook zeker dat het bekkenpijn is. Succes!

Deel Deze Pagina