Hallo mijn vraag is wie hier nog meer kleding draagt zoals ondergoed van Bjorn Borg, en dan vooral de boxers?? En mijn volgende vraag is koop je dat dan in de winkel of via internet? Ik zoek namelijk een goede betrouwbare webshop waar ze Bjorn Borg boxers verkopen!.. Iemand tips?
Dat zou ik ook weleens willen weten... Mijn man draagt alleen maar BB boxers en wil niets anders maar ze zijn zo duur al gaan ze wel erg lang mee.
Nooit online gekocht maar dit lijkt me wel een veilige site Boxershorts van Chasin', Bjorn Borg en Muchachomalo - Score
op de zwarte markt in Beverwijk Lief heeft nu een pakje nieuwe waarvan 1 knaloranje. Kwestie van al de voorbereidingen te treffen voor het EK van volgend jaar whahaha
Hier altijd bjorn borg boxers, wij kopen ze op www.boxerdirect.nl maar al een tijdje geen gekocht, omdat ik graag 'normale' kleuren wil (lees ik wil zwart) en ze op het moment alleen allemaal felle kleurtjes en prints lijken te hebben. Ook hebben ze nu blijkbaar een andere 'bovenband' die smaller is, geen idee of dat wel lekker zit, dus nog niet besteld. Maar heb eigenlijk wel echt nieuwe nodig, want merk toch wel dat ze beginnen te slijten en ja in de laatste zwangerschap hebben het er ook een paar begeven, haha.