torselet of corrigerend ondergoed

Discussie in 'De lounge' gestart door schaapie123, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

#1 schaapie123, 21 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2011
    ik heb maat plus (48/50) en heb een leuke jurk gevonden, een halterjurk (trouw) alleen nu twijfel ik, ga ik opzoek naar een torselet, of voor corrigerend ondergoed (jurkje of broek)

maar ben zo bang dat het ondergoed gaat kruipen en vooral als je pijpjes hebt dat die gaan krullen/oprollen

wie heeft er ervaring mee.

(en ga niet zueren over afvallen, door mijn ziekte en medicaties kan ik moeilijk tot niet afvallen, idem voor sporten)

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Geen ervaring mee, maar zou in een goede lingeriezaak eens advies inwinnen. Kun je de jurk misschien wel meenemen en testen waar jij jezelf het mooiste in voelt!:)

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    inderdaad, jij moet doen waar jij je het mooiste in voelt, dat is het belangrijkste. Je kan dat vast wel testen!

Ik heb maatje 44/46 en ik heb een torselet gedragen en deze zat heel erg lekker, precies op mij afgesteld. Daarbij had ik ook een jurk waar ik me echt een prinses in voelde en zelfs op de foto's er gewoon super slank uitzag! :D

Ik heb corrigerend ondergoed gedragen, maar dat was alleen omdat ik anders last zou krijgen van mijn benen. (dus met pijpjes, tegen het schuren. Ik ben naar een lingeriezaak gegaan en heb me daar laten adviseren. Ze kunnen je supergoed helpen en heb dus geen last gehad van opkrullende pijpen e.d....

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb maat 52/54 en heb onder mijn trouwjurk corrigerend onderoed gedragen.Onderbroek met pijpjes en buikcorrierend stukje erin,bh met voorgevormde cups met een corrigerend hempje.Niet echt sexy lingerie maar ach tja dat ziet geen mens (zelfs m'n man niet want toen we s'avonds na het feest in onze hotelkamer kwamen waarom we echt helemaal op haha!!)

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik had een torselet (maat 42/44) en vond dit heerlijk zitten.
    Had een halterjurk maar kon er evt ook nog bandjes aanzetten, ook aan het torselet.
    Heb dit later ook nog veel gedragen als ik wat 'strakker' en 'gladder' wou zijn met een mooie broek en shirtje.

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik zou voor een hempje en een (bridget jones) slip gaan :D
    (maar misschien is zo'n torselet wel een beter idee)

Waar koop je trouwens zo'n torselet? wat kost dit precies?
    (ik heb binnen 2 weken een bruiloftsfeest waar ik een strapless jurk ga aandoen)

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@giijsje mag ik vragen waar je het hebt gehaald, welk merk en ong de prijs, mag ook per pb .

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen

In een bruidswinkel van het merk Poirrier wel 139 euro.

Ik heb besteld via dressed by Jill (website). Heerlijk zittende torselet gevonden voor 89,00

Zou zeker voor een torselet gaan: werkt ook corrigerend.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    ik zou idd goed uitkijken met corrigerend ondergoed. ik draag het altijd, maar het gaat nog wel eens de verkeerde kant op. erg lastig met een trouwjurk aan!
    Ik zou idd even goed passen! veel plezier alvast!

Deel Deze Pagina