Bij mij helaas een minder verhaal over bloedverlies... In week 5 een beetje bruinige afscheiding, niks om druk over te maken, een geen buikpijn en echo zag er gezond uit. Week 6 een paar keer een bloeding, maar alleen als ik op de wc zat en geen krampen of iets dergelijks. Wel ongerust en dus weer een echo, met een kloppend hartje! Maar mijn onrustige gevoel bleef, ookal zei de gyn dat het er allemaal heel gezond uitzag, en het hartje klopte. Inderdaad de week erop bleek op de echo het hartje niet meer te kloppen, maar ik had inmiddels geen bloedverlies meer... Het heeft nog een week geduurd eer de miskraam zich aandiende, en zelfs toen bleef het vruchtje nog zitten en is uiteindelijk met bijna 9 weken dmv curettage weggehaald. Bloed en echo's die goed zijn kunnen alsnog een vertekend beeld geven... Aangezien er alleen maar met positieve verhalen werd gereageerd, misschien voor een meer realistisch beeld, toch ook een minder positief verhaal... Maar niet om je de hoop weg te halen hoor! Vertrouwen is hel belangrijk! En volgens mij komt het bij jou wel goed! Liefs, Marijn
In de 5e week bloedverlies gehad. Naar de huisarts geweest, en een inwendig onderzoek gehad. Ze vertelde me dat het een miskraam was, omdat mn bmm open stond en ze zag nog meer bloed. Ik aangedrongen tot een echo en die kreeg ik pas 3 weken later. Gelukkig was alles goed! Kreeg zelfs 5 dagen erbij, en was dus iets verder zwanger. Nu alweer (bijna) 25 weken zwanger!
heej meis ik heb rond de 6 weken bloedverlies gehad,en dat stopte..dus nie naar de vk geweest. rond de 8 weken ook heel licht,meer zalm achtig,en met 10 weken hele erge bloedverlies! dat was schrikken,maar het kwam omdat de placenta voor de baarmoederopening zat,en die groeide,vandaar dat bloedverlies,verder geen bloedverlies meer gehad! Het blijft gewoon heel erg spannend! sterkte en succes! We duimen voor je!
Ik had op m'n NOD eerst een positieve test en daarna bloedverlies, beetje verwarrend . Toen heb ik halsoverkop de huisarts gebeld en die zei uiteraard dat ik het af moest wachten. Na korte tijd was de bloeding gestopt maar m'n positieve testen werden steeds duidelijker met de dag, toen kreeg ik er ook weer helemaal vertrouwen in dat het goed zat en dat was ook zo gelukkig!
Hoi hoi, Ook ik heb lichtroze afscheiding/bloedverlies gehad, ben er zelfs voor naar de huisarts geweest. Hij gaf aan dat het niets betekende, vermoede ook dat de vrucht verder aan het innestelen was. Ben blij hier te lezen dat ik niet de enige ben. Groetjes ik.
bij mij blijft het aanhouden, het is bruin en gelukkig niet helder rood en het is gelukkig niet veel, ik hoef er geen inlegkruisje voor te gebruiken ofzo... maar omdat ik toch erg ongerust was heb ik afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis gebeld en ik mocht komen voor een echo, hier was natuurlijk nog niet veel op te zien, maar het zag er wel goed uit, het voldeed aan de 5 weken zwangerschap en het vruchtzakje was mooi rond, de vorige keer met mijn miskraam was deze niet rond dus dat was al een opluchting! ik moest me niet te veel zorgen maken over dat bruinverlies en moet nu dinsdag terug, we hopen dan een hartje te zien! wat ik me wel afvraag... zou het misschien met mijn eerdere curettage te maken hebben? je baarmoeder is dan een soort wond en dat er dan nu nog dat oud bloed mee komt? liefs rebbel
Hoi Rebbel, fijn dat je een echo kreeg en dat daarop een mooi vruchtzakje te zien was. Op je vraag over de curettage heb ik geen antwoord. Ik heb zelf ook telkens wat bloedverlies als ik geplast heb de laatste paar dagen. Niet veel, ik hoef zelfs geen inlegkruisje ofzo. Het is een beetje roze, maar niet helder, eerder wat troebel. Ik maak me nog niet echt zorgen, maar ik ben er ook niet blij mee. Dacht eerst dat het misschien de restanten van een vrijpartij waren, vermengd met wat bloed van de bmm, maar dat zou nu wel over moeten zijn. En dat is het dus nog niet. Weet iemand hier of innestelingsbloedingen altijd helder bloed moeten geven?
hoi chantico, volgens mij hoeft het niet altijd helder bloed te zijn... maar weet het niet zeker! ik heb zo mijn volgende echo, ben wel een beetje bang voor wat we te zien krijgen. liefs rebbel
Succes met de echo zometeen! Ik heb met 6 en 10 weken wat roze bloedverlies gehad, bij mij kwam het door een moeilijke stoelgang, door het harde persen. Daar moet je dus de tijd voor nemen als je daar last van hebt. Het kan ook komen door te vrijen, maar daar heb ik geen last van gehad, want dat durfde ik niet... Ik hoop dat alles er zometeen goed uitziet met heel misschien al een kloppend hartje! (maar ga daar nog maar niet vanuit)
hoi hoi hier ook bloedverlies en zelfs later ook weer in de zwangerschap maar inderdaad alles goed groetjes nathalie
Hier net zo...was maar een uurtje ongeveer in de 6e week geloof ik...kwam door contactbloeding...niet ernstig maar wel vervelend om over de stress maar tezwijgen hahaha Had begrepen van de VK dat het vaak voor kwam doordat de baarmoedermond meer doorbloed is tijdens een zwangerschap...is dan ook niet heel veel voor nodig..ff hoesten kan al een bloeding opwekken... Maar bij twijfel meis...gewoon naar de VK of Gyn gaan toch? hoop dat het gauw stopt...!
Fijn om jullie antwoorden te lezen. Het is bij mij ook bijna opgehouden. Misschien komt het idd wel van hoesten of persen , ik wist niet dat dat ook kon.
Ik las het, was zo benieuwd dat ik even had gekeken of je ergens anders al had gepost . En het is een vast een sterke baby hoor, als het hartje met 6 weken al klopt!