Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi hoi,

Welkom bettie. Ik hoop ook voor jou dat het gaat lukken.

ja wel grappig inderdaad lolaa 😂 Hier zijn de rode duveltjes alweer zo goed als de deur uit. Heb ze dit keer een grote koffer mee gegeven en gezegt dat ik ze de komende 9 maanden niet meer wil zien 😂😂

Ik hoop zo dat het voor ons allemaal deze maand gaat lukken. Hoewel een stemmetje in mijn achterhoofd zegt dat we hulp in het ziekenhuis nodig hebben.

Hoe voel jij je juulzon ? Ik kan me voorstellen dat je eeg gespannen bent.

2. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Meiden hoe gaat het?
    Hier belde de gyneacoloog vandaag en ben later gebeld door het fertiliteitsteam donderdag de 1ste echo indien er eiblaasjes zijn gaan we starten met clomid.

Alles met voorrang dus ben blij dat de gyneacoloog meewerkt.

3. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Welkom Bettie. Ook ik hoop dat het voor jou gaat lukken.
    En koffieboon heel fijn dat je met voorrang geholpen wordt!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Anak, zijn de rode duivels de deur weer helemaal uit? Deze maand weer een nieuwe kans.... duimduimduim!

Jacky, even rustig aan... en snap dat je even in de meelees-modus gaat hier... kan me dat ook extra goed voorstellen, omdat de meeste hier voor een tweede, derde of zelfs vierde kindje gaan. Wij zijn al mama en het is jouw intense wens om voor de eerste keer mama te worden. Kan me dat nog zo goed herinneren toen wij voor ons dochtertje gingen, dat ik soms ietwat anders tegen meiden aan keek die voor een tweede gingen. Zou ivm je leeftijd en korte cyclus en de kinderwens toch niet te lang wachten met het vragen voor een doorverwijzing. Desnoods 'liegen' om bestwil dat jullie al een jaar aan het proberen zijn en je klokje tikt... heb ik destijds ook gedaan. Was toen 30. Uiteindelijk op mijn 38e bevallen van een prachtige dochter... en je doet wel ovulatietesten toch? Hopelijk mag je ons snel verblijden met blij nieuws! Maar aangezien jullie nog relatief kort proberen, heb ik er vooralsnog alle vertrouwen in! Knuffel voor jou!

Koffieboon, wat fijn! Clomid, je gaat wel bijwerkingen krijgen hoor! Bereid je voor op wat 'moodiness' (ik ben meestal wat licht ontvlambaarder). Succes donderdag!

Betty, 44! Supergaaf dat je er weer voor gaat. Was je snel zwanger van je eerste twee kinderen? Spannend hoor! En welkom hier.

Loolaa, hoe voel jij je? Klinkt wel als een lekker weekendje!

Update hier... ik weet het niet hoor. Heb natuurlijk toch stiekem even getest hoe het met de Ovitrelle in mijn lichaam is gesteld. Maandag was er een tuurstreepje te zien. Met blote oog wel redelijk zichtbaar en vandaag was de test eerder richting Omo, maar wel een vaag streepje. Vandaag, dinsdag, is het 10dpo en 7dg na de tp Heb donderdagavond de Ovitrelle gezet en zit dus 12 dagen na de Ovitrelle. Tuurlijk, een vroege test. Misschien wel te vroeg. Maar ik had gewoon gehoopt op een echte streep. Een keer geen vaagheid. Als er vrijdag geen streepje te zien is, dan schrijf ik de derde ivf poging af...
    Oh ja, heb ook vage klachten, maar neem aan dat het vooral van de utro komt. Enorm moe, vollere borsten en gevoelige tepels, weinig energie en zin om te sporten en een opgezette buik. Maar aangezien die test zo goed als negatief was, kan dit in mijn theorie nooit en te nimmer komen van HCG komen, dus moet het wel van die stomme utro komen. In combi met een enorme behoefte naar de lente en zomer!
    Voelde me vanavond ook wat droevig omdat de kansen op een brusje voor ons meisje echt nog klein zijn... maar dat hebben meer meiden hier. Tuurlijk ben ik al ontzettend dankbaar en blij met onze prachtdochter, maar ze zou zo een lieve en geweldige grote zus zijn geweest. Dat gun ik haar zo...
    We duimen verder...

Welterusten allemaal!

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, weet niet meer wie zich over mijn schrijftijden verwonderde, maar op de een of andere manier wordt alles wat ik schrijf met de tijd van een uur later gepost! Dus ik ga nu netjes voor 12u naar bed ;).

(En ok, ik ben te vaak laat wakker....)

6. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Jackie; ik snap ook heel goed je gevoel. Ik was ook 38 toen we met de eerste bezig gingen. Uiteindelijk na een half jaar naar de Ha gegaan. Als je boven de 37 Kun je na een half jaar al aan de bel trekken ipv een jaar. Maar heb toen voor de zekerheid aangegeven dat we al een jaar bezig waren. Onder het mom 'je weet maar nooit'. Ik dacht dat het nooit meer ging lukken. Ik hoop zo dat hetgaat lukken. Bij iedereen hier trouwens.

Koffieboon; heel fijn dat er vaart achter wordt gezet. Hopen op een mooi eiblaasje morgen.

Anak; wat aardig dat je de RD's zo'n grote koffer hebt gegeven😉 Hoop dat ze naar een mooie bestemming ver weg gaan.

Juulzon; ik snap je twijfel. En ik hoop natuurlijk dat de testen toch nog gaan oplopen. Wat ontzettend zenuwslopend dat hele traject. Het was mij helemaal niet opgevallen van die tijden. Knap dat je gisteren op tijd naar bed bent gegaan😉

Weet je wat zo stom is. Ik ben opgegroeid met het idee dat als je maar genoeg moeite voor iets doet, dat het wel lukt. En als iets niet lukt, heb je niet genoeg moeite gedaan. En bij een kinderwens gaat die vlieger helemaal niet op. Het is een kansspel waar je helemaal geen vat op hebt. Laten we maar zeggen; nieuwe ronden, nieuwe kansen. En laat er aub iemand goed nieuws hebben deze ronde.

Betty; voor jou ook spannend. Heb je 13 jaar de pil geslikt? Dat is dan weer het voordeel van stoppen; je hoeft niet meer aan dat dagelijkse pilletje te denken.

Baia; hoe is het met jou?

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    hoi hoi,

Yep ik heb ze naar verweggiestan verbannen Loolaa hihi

Juulzon geef de moet nog niet op.. wie weet heb je vrijdag alsnog een mooie positieve test in handen.

jacky ik begrijp je gevoel.

koffieboon ben je al weer bij de gyn geweest ?

Hier gaat het met ups en downs. De ene keer ben ik optimistisch en denk ik het gaat vast goed komen, maar het andere moment voel ik me verdrietig omdat ik denk dat ik het moet vergeten.

Ik ben ook zo ongelooflijk zenuwachtig voor de 22e.

8. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, kan het toch niet laten niet te reageren ;)
    Bedankt voor jullie lieve woorden.

En Juulzon: hmm helaas verwoord je mijn gevoelens wel goed....sorry. maakt me dat een slecht mens? Soms komt even die ego in me op die idd denkt: wat zeuren jullie nu, je bent al moeder.
    Maar gelukkig is dat snel over hoor en kan ik me heel goed voorstellen dat er nog een brusje wens is en je daar ook heel verdrietig van kan zijn als het niet lukt.
    Ik hoop zo voor je dat er de komende dagen iets te zien is!

Ik heb mezelf een half jaar gegeven. We zijn net pas begonnen dus heb zeker nog hoop. Echter eerder naar de HA gaan zie ik nog even niet zitten omdat ik druk ben met de voorbereidingen voor de bruiloft...wat overigens een welkome afleiding is :)
    Maar denk dat het te druk en stressvol zou worden als ik dat traject ook zou lopen nu.
    De knop is omgegaan hoor zondag. En wil vanaf morgen ov testen gaan doen en dan 2 maal daags zodat ik hem niet ga missen. Beetje vroeg misschien, maar zit dan op dag 7 en zou mijn ei rond de 12 moeten hebben.
    Of denken jullie dat ik beter nog even kan wachten?

Ik hoop ook op een positieve uitkomst voor iemand deze maand!

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    *breekt in* JUUUUL ooooh ik hoop t zoo voor je... (ook voor alle andere meiden hier!!! ) *breekt uit*

10. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Nee morgen om 15:15 moeten we voor de echo.
    Vind het spannend en hoop dat we iets zien!

Ik hoorde van een vriendin die is huisarts had een patiënt 49 jaar en ongepland zwanger :$:$

Meiden ik hoop zo voor ons allemaal binnenkort goed nieuws!! wel gek dat we onze nod bijna gelijk hebben steeds :D

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo...mag ik me hier ook aansluiten.....?

Ik ben 39 geworden in Januari en inmiddels zijn we sinds december 2015 aan het proberen voor een 2e....helaas nog steeds niet gelukt...dus korgen de huisarts bellen....

Voor beknopt verhaal zie mijn net geopende topic ;)

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/650564-stap-1-huisarts-bellen-voor-verwijzing.html

Ik heb nog niet alle pagina's doorgelezen, dus weet niet precies hoe iedereen er voor staat, maar ik hoop voor iedereen een vruchtbaar 2017....met of zonder medische hulp!

12. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Welkom 78sandra!!

Meid wat een verdrietige verhalen allemaal toch hier hè elk huisje heeft zijn kruisje.

Klets lekker mee!

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zeker en fijn om te lezen dat je lotgenoten hebt...het voelt soms alsof ik de enige ben...iedereen om mij heen wordt zwanger van de wind bij wijze van spreken ;)

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48

Neeee! Geen slecht mens! Dat had ik destijds precies zo!
    Heel herkenbaar!
    Wanneer ga je trouwen? Leuk!! En bijzonder! Dat is mij dan weer nooit gelukt ;).

Morgen schrijf ik weer meer, nu slapen!

Ps, welkom Sandra!

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    En ohja, over zo een twee jaar, schrijf je hopelijk ook over de wens voor een brusje!

16. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik kom ook uit deventer :) succes!

17. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Jackie: het maakt je helemaal geen slecht mens. Ik zou het ook denken als ik jou was. En ik moet ook zeggen dat als het bij ons niet lukt ik er wel vrede mee heb omdat ik al een kindje heb mogen krijgen waarvan ik al nooit verwacht had dat dat zou lukken. Wat niet wegneemt dat ik het heel erg jammer zou vinden als het niet lukt. Zo'n traject is idd zwaar genoeg en als je ook nog een huwelijk moet voorbereiden. Zou idd een beetje veel zijn. Wanneer is de grote dag?

Koffieboon: spannend morgen. Is eigenlijk vandaag al. Ik kom net terug van een competitie avond badmintonnen. En dan zit ik nog vol adrenaline en kan ik niet slapen.

Sandra: welkom hier en hoop ook dat het jou snel is gegund. Wat een verhaal ook weer. Een bbz lijkt me ook verschrikkelijk om mee te moeten maken. En daarnaast nog elke keer die positieve testen wat hoop geeft en dan toch weer niet. Goed dat je naar de huisarts gaat. Mijn tip is om je goed te voorbereiden op het gesprek. Je doel is een doorverwijzing naar de gyn. Eerder niet weggaan, ook al wil ze je naar huis sturen met 'probeer het nog maar een tijdje'. Heel veel succes!! Laat even weten hoe het is gegaan.

18. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Koffieboon succes vanmiddag!
    Hoopvol verhaal van de bevriende huisarts :)

19. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    #339 anak2, 9 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2017
    Welkom sandra, ik ben in dec 39 jaar geworden, ben ook 13 maanden bezig nu en heb ook een zoon.Grappig zoveel overeenkomsten.

Ik wens je veel succes ! Ik heb 22 maart onderzoeken in het ziekenhuis en vind het heel erg spannend.

Bij de huisarts doen ze meestal eerst een bloedonderzoek en een zaadonderzoek voor ze je gaan doorsturen. Wij zijn gelijk doorgestuurd ondat mijn man reuma heeft. Bij hem was wel alles goed dus het probleem moet bij mij liggen..

20. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Leuk ! Jij ook succes !! Hoe oud ben jij ? . Niemand in deventer weet dat wij er mee bezig ben. 😁 Misschien woon je wel op de hoek 😁

Deel Deze Pagina