Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Adria27, Sep 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    @jacky nee hoor helemaal geen slecht mens. Ik begrijp je heel goed. Mijn wens voor een 2e is net zo groot als de 1e van jou maar mocht het niet lukken moet ik blij zijn dat ik al een gezonde zoon heb. Maar jou gaat het ook lukken hoor. Je bent nog maar net begonnen... December 2016 was je gestopt toch ? Of had ik het verkeerd ? De gyn zei dat de gemiddelde vrouw er tegenwoordig wel een jaar over doen. De vrouwen die snel zwanger zijn zijn wel in de minderheid..

@koffieboon succes vandaag !!

2. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Ik ga trouwens ook vandaag beginnen met ovulatietesten. Normaal begin ik op dag 11 maar begin nu al slijmverlies te krijgen.. Wat normaal pas dag 12-13 begint..

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Nou ik had om half 12 een ovutest gedaan en die was al bijna positief. Snap er niks van.. Is wel heel vroeg dit keer. Komt wel goed uit met heet weekend voor de deur 😆

4. Jackie333

Jackie333 Actief lid

Feb 3, 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Hmm soms zie ik berichten pas veel later. Heb er nu ook weer paar gemist blijkbaar. Maar goed...

Juulzon: misschien over 2 jaar dat ik praat over een brusje. Hmmm ik ben al blij als het me een eerste keer gaat lukken ;) maar wie weet. Laten we het hopen.
    De grote dag is 23 en 24 juni. Gewoon 2 dagen..haha.
    Ik had ook nooit gedacht dat dat er ooit nog van zou komen, dus ik prijs me al heel erg gelukkig dat ik mijn partner eindelijk gevonden heb (was ff goed zoeken..hihi).
    Vanmorgen begonnen met ov testen. Beetje vroeg maar ik wil hem niet missen.

Welkom Sandra en Riri93

5. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Vanmiddag in het ziekenhuis geweest er zijn eiblaasjes te zien.
    Ik ben gestart met de Clomid 100mg 5 dagen lang.
    Dinsdag terug voor een echo en dan kijken of er geen overstimulatie is dus 3+ eitjes dan gaat het niet door helaas.
    Zo niet dan starten met Pregnyl en gaan ze zaad insemineren.
    Dus spannend allemaal!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Zo, heb vanmorgen de huisarts gebeld.....hier helemaal geen onderzoeken of persoonlijk gesprek. Ze heeft even mijn verhaal aangehoord en aangezien ze al bekend zijn met mijn currettages en bbz kreeg ik telefonisch de verwijsbrief :). Gelijk even gebeld met de poli en kan volgende week vrijdag op eerste gesprek komen bij de gyn die ook alle curretages en de ks heeft gedaan....

Ja, die bbz was wel vaag....kreeg met ca. 6 weken ontzettende krampen maar geen bloedverlies oid. Bij gyn geweest maar er was niets te zien op de echo, niet in de bm en niet in de eileiders, gelijk bloedprikken en wel behoorlijk hoog hcg. Dus moest vervolgens 3 keer per week bloedprikken met voorrang. Hcg bleef stijgen maar nog steeds niets te zien op de echo's. Toen daalde het hcg plotseling dus dachten we dat het aflopende zaak was....tot het ineens weer ging stijgen....en nog steeds niets te zien op de echo's.....uiteindelijk is het weer gaan dalen en daalde het gelukkig door naar nul...al die tijd niets te zien op de echo's en geen bloedverlies gehad.....heel vreemd allemaal. Ze vermoeden nog steeds een bbz, maar is niet bewezen omdat ze niets konden zien.

Ik ben erg benieuwd naar die eerste afspraak volgende week.

Ben vandaag ook ongesteld geworden, dus de dag van mijn afspraak is dag 9 van mijn cyclus....ik denk dat deze maand dus een verloren maandje is wat ziekenhuis betreft.....dus thuis maar even goed ons best doen...wie weet....;)

7. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Wat ook zo irritant is, is dat sinds ik gestopt ben met de pil na mijn laatste zwangerschap, is dat mijn menstruatie tegenwoordig duurt tot de dag na mijn positieve ovutest grr....eerst een paar dagen rood en dan bruinverlies. De dag na mijn smiley stopt het....weird....zal dat ook eens voorleggen aan de gyn, want 12 dagen "ongesteld" is niet echt bevordelijk voor de fun tussen de lakens ;)

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Spannend koffieboon !! Ik ga voor je duimen !!!

Sandra voor jou ook spannend. 12 dagen is wel heel erg lang.. Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen maar in het ziekenhuis weten ze het vast wel

9. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Je moet idd op dag 3 van je menstruatie naar het ziekenhuis dat klopt ik ben gister met de Clomid begonnen net nu het afgelopen is mijn menstruatie.
    12 dagen is wel heel erg lang zeg ik ben het altijd 5 dagen.

Fijn dat je snel kan komen dat had ik ook en is hij/zij ook een fertiliteitsarts?

10. Chocoladefreak

Mar 9, 2017
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 38 en bij ons wil het niet lukken. Het gaat steeds mis, teleurstelling en weer teleurstelling. Wij willen naar het buitenland voor eiceldonatie want dit is zo frustrerend....

11. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Koffieboon: wat een goed nieuws. Hoop dat het aanslaat en geen overstimulatie geeft.

Sandra: mooie adequate reactie van je huisarts. Omdat je afspraak op dag 9 is, kunnen ze wel een deel van je cyclus volgen. Zolang menstrueren is idd wel erg lang. Dat kan dan ook meteen mee worden genomen in het onderzoek.

Anak: maar goed dat je zo vroeg bent begonnen met ovu testen. Vandaag ook nog getest? Ben benieuwd. Hoop dat je een leuk weekend hebt;).

Ik ga zondag starten met de ovu testen. Vind het altijd leuk om te zien hoe die testen oplopen. Dan gebeurt er tenminste weer wat.

Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend? Het beloofd een mooi weekend te worden. Morgen heb ik peg. Ik ga wel een leuke dag tegemoet, maar ik zit heel de dag in de sporthal ivm de clubkampioenschappen. Gelukkig zit er wat tijd tussen de wedstrijden en kan ik tussendoor lekker buiten zitten.

12. Jackie333

Jackie333 Actief lid

Feb 3, 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Koffieboon ik zal voor je duimen en een kaarsje opsteken

78sandra fijn dat je zo snel doorverwezen bent!

Loolaa heel veel plezier in de sporthal.
    Ik ga dit weekend lekker klussen denk ik.
    Was gisteren begonnen met ov testen en vanmorgen was de test van de action omo en tot mijn verbazing de clear blue digital een knipperende smiley! Die had ik gekocht en wilde deze maand even beide doen omdat ik vorige maand mijn ei gemist had.
    Daarom vanmorgen enige tijd later maar herhaald en wederom een knipperende smiley! Wel vroeg want ik zit pas op dag 7. Anderzijds heb ik een kortere cyclus dan de gemiddelde vrouw.

13. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Dank jullie wel meiden!!
    Hoe gaat het met Juulzon??

Wij gaan bbqen vanavond lekker hoor doen we ook als het -18 is bij wie van:D

Ik voel mij wat meer pittig na de 1ste tabletten zeg maar :)

We hebben een nieuwe dame zag ik welkom chocofreak!
    Wil je ons jullie verhaal vertellen?
    Je kan in NL Ook nog het medisch traject in hoor!

14. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Hoi jacky,

Heb jij toevallig de cb met hormoon indicator ? De paarse ? Ik heb deze ook een keer gebruikt en die gaf bij mij 14 dagen een knipperende smiley en geen vaste. Ik heb hierdoor mijn eisprong gemist die maand.. :( de gewone cb digi (roze) vind ik fijner. Zou temperaturen niet iets voor je zijn ? Dan kan je goed zien wanneer je eisprong is geweest. Ik wou dit eerst ook niet maar nu moet het van het ziekenhuis en ik moet zeggen dat het heel veel duidelijk maakt. Mijn eisprong is dus niet binnen 48 uur na pos test maar afgelopen maand zelfs 4 dagen later.. Daardoor waren wij vaak te vroeg..

Lolaa Ik heb vandaag ook weer getest maar mijn test was weer praktisch wit dus zal toch wel later komen zoals normaal. Mijn temp was ook nog erg laag.

15. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Geen idee eigenlijk. Heb naar hem gevraagd omdat ik hem het beste ken van de gyn's in dit ziekenhuis ;)

16. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Toch heb je een mooie cyclus hoor zie ik net als mij een beetje dat geeft toch hoop en moed.
    Ik krijg nu last van de Clomid hoofdpijn en voel mij wat kort lonterig soms (is dat een correct woord?):D

Hoelaat moet je heen vrijdag meid?

17. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb de afspraak vrijdag om 14.39 uur....ben erg benieuwd!

Waar is Clomid precies voor? Heb geen verstand van al die verschillende medicijnen namelijk ;)

18. Jackie333

Jackie333 Actief lid

Feb 3, 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Anak2 ik gebruik inderdaad die paarse. De eerste dag was hij negatief en de 2e en 3e dag dus positief. Misschien moet ik idd maar gaan temperaturen. Maar heb gelezen dat je dan eigenlijk je thermometer naast je bed moet hebben en niet eerst je bed uit moet gaan? Hebben jullie daar ervaring mee?

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland

Bedoel dus gewoon 14.30 uur haha!

Ik gebruik die roze van clearblue.....werkt perfect bij mij.....niet dat het tot het juiste resultaat heeft geleidt, maar hij doet het wel haha.

Die paarse is met die dubbele hormoonmeter toch? Die leek mij te ingewikkeld en veuls te duur :). Vind de roze al duur ;).

Temperaturen doe ik niet aan....maar dat moet je idd iedere ochtend doen als je wakker word. Niet uit bed stappen idd, maar eerst tempen en dan pas uit bed om te plassen, douchen etc. En iedere ochtend rond hetzelfde tijdstip.....maar goed, zoals ik al zei....ik doe dat niet....de roze clearblue werkt voor mij goed genoeg.

20. koffieboon

koffieboon Actief lid

May 29, 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    @Jackie333 idd elke dag dezelfde tijdstip wakker worden het ding bij de hand houden en rectaal tempen dus ook in het weekend 🤐🤐

@78sandra Clomid is om het aantal eitjes te bevorderen voor bevruchting maar als het er +3 zijn heb je last van over stimulatie en dan is het niet verstandig door te gaan de kans op een meer dan 2ling is heel groot dus een 3 of 4ling en dat geeft ook weer allerlei problemen voor de baby's en moeder.
    Daarnaast voeren ze dan vaak een selectie uit op de embryo,s nou welke ga je nou laten weghalen zeg wat een beslissing 😕😕
    Zodra ik er 3 of minder heb moet ik op een bepaald tijdstip 22:00,23:00 of 24:00 avond Pregnyl spuiten dat is HCG dat maakt dat het eitje of eitjes gaan springen je man moet zaad inleveren dat bewerken ze nog en dan insemineren ze en dan is het afwachten ik mag tot 18 dagen nadien niet een test doen je krijgt een vals positieve test.
    Volgens mij zijn die wachtdagen killing :(

Share This Page