BAM!! Dat is hem idd! Gefeliciteerd! Daar mag je wel even blij mee zijn Op mijn scherm is trouwens die van vandaag het donkerst. Maar ook hier geldt het weer, jouw indruk is het meest betrouwbaar omdat jij ze in het echt ziet. Na een positieve ovu test springt je 24 to 48 uur. Als je het zondag- en gisteravond gezellig hebt gemaakt dan zit je dus prima als je de piek op gisteren zet!! Ik zou vanavond ook nog benutten als ik jou was. En om te vieren dat je je ei hebt gevonden morgen ook nog een keer. En voor het geval de piek vandaag is. Ach, ik zou het nog de hele week gezellig maken. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Haha Loolaa wij hebben het altijd gezellig Maar gisterenavond dus niet geklust dus we gaan vanavond aan de slag en morgen ook voor de zekerheid Op de foto idd wat minder goed te zien maar real life een mooie streep.
yaaaa daar is die ! ik zou het ook vanavond en voor de zekerheid morgen ook nog een keer gezellig maken
Meiden goed zo zet em op 😜😜😜 Vandaag voor de echo geweest 3 eiblaasjes waarvan 2 wat klein en 1 rond de 18,5 m morgen terug om 10:00 en dan nogmaals kijken. Indien het minimaal 20 mm is dan Pregnyl spuiten en vrijdag de inseminatie. Even spannend nog. Wat zou het mooi zijn als we allemaal raak hebben en naast het insemineren zijn ook wij druk bezig in de slaapkamer
Anak; mooi jij ook al je ei. Gefelicieerd! Veel plezier Anak en Jackie!! En dan samen op het wachtbankje. Ik kom jullie aan het einde van de week vergezellen. Koffieboon; spannend. Fijn dat je een mooie follikel hebt! Ook jij veel plezier! Het zou idd mooi zijn als we allemaal goed nieuws hebben over ruim twee weken.
Om 10:00 moet ik mijn man kan niet mee. Hoe doen jullie dat trouwens met al die ziekenhuis bezoeken?! neemt wel enorm veel tijd in beslag en creativiteit om alles om je werk en gezinsleven heen te bouwen. Nu heb ik vrij in te delen werk dus das makkelijk maar toch.... @juulzon meid hoe gaat het nu?
Ja goed 2 grote follikels gister nog te klein nu goed ze hebben een groei spurt gemaakt en moet zeggen dat voel ik ook wel. Nog 2 kleintjes maar die mogen gaan naam hebben. Vanavond om 23:00 Pregnyl spuiten en vrijdag om 1345 zaad inleveren en om 1515 de inseminatie. En dan word het afwachten zij zegt zeker 14 dagen dus spannend en moeilijk denk ik denk dat ik toch nog een testje tussendoor doe om te kijken of ik HCG kan opsporen. Voor nu geen lol in de slaapkamer meer tot vrijdag 🤓🤓
Wat een goed nieuws Koffieboon! Spannend! Haha, geen lol idd. Jullie moeten je even koest houden. In de kliniek waar wij behandeld werden, werden alle afspraken zo vroeg mogelijk in de ochtend gedaan. Was wel redelijke makkelijk met afspraken te plannen. Bij jou is het wat lastiger zie ik. De afspraken zijn zowel 's ochtends als 's middags. Snap dat dat wat kunst en vliegwerk geeft mbt gezin en werk. Maar ja, alles voor het goede doel. Succes met de Pregnyl vnvnd. Mocht je nog vragen hebben of injectie angst, laat het maar weten. Dan loodsen we je er doorheen.
Goed nieuws koffieboon! Fijn! Ik heb (gelukkig nog geen) ervaring met ziekenhuisafspraken dus geen last van plannen etc.
Hopelijk leveren al die smileys mooie streepjes op over 2 weekjes! Zet hem op! En koffieboon...succes vrijdag! Ik heb vrijdag ook mij eerste ziekenhuis bezoek, maar ik had toevallig die middag al vrij genomen voor ik de afspraak heb gemaakt.... Daarna kan ik het wel makkelijk inplannen voor wat mijn werk betreft...ik heb een begripvolle baas op dit vlak want hij en zijn vrouw hebben ook lang moeten wachten op de tweede met de nodige miskramen etc....en de ziekenhuisbezoeken worden gewoon doorbetaald als het onder werktijd valt, dus dat scheelt.... Wat een heerlijk weertje was het vandaag weer. Wij zijn even naar Ouwehands dierenpark geweest met onze zoon. Hij was erg onder de indruk dus denk dat hij morgen op het kdv aardig wat te vertellen heeft haha
Koffieboon: hoe is het gegaan met de Pregnyl gisteren? En nu op naar morgen.Succes!! Sandra: spannend morgen je eerste zkhs bezoek. Succes! Heerlijk weer gisteren idd. Ik heb heel de dag binnen gezeten. Ik was druk aan het werk. Vandaag hoop ik iets meer van het lekkere weer te kunnen genieten. Leuk dat je naar het Ouwehands dierenpark bent geweest. En wat fijn dat je baas begripvol is. Zo'n traject is al stressvol genoeg en dan is het fijn als je baas achter je staat.
Ja goed mijn man heeft geprikt hihi was wel ff spannend en gek. Morgen weer naar het ziekenhuis. Ik voel wel dat er actie is in mijn eierstokken voelen jullie dat ook? ik heb het nooit zo erg gevoeld. Sandra fijn zeg een baas die veel begrip heeft. Juulzon hoe ga jij?