Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Koffieboon: fijn dat je man heeft geprikt. Mooi dat je die actie voelt, dan doet Pregnyl zijn werk:)

Na vandaag mag ik ook op het wachtbankje. Gister avond en vanochtend een donkere ovu test gehad. Dan is of vannacht mijn piek geweest of hij gaat vandaag nog komen.

Juulzon: ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Ga je door in het LUMC? Of ga je naar een andere kliniek?

2. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    78Sandra veel succes bij de arts vandaag!
    En jij ook koffieboon!

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi meiden,

Reageer straks even uitgebreid ben ff super super druk maar wilde sandra en koffieboon even heel veel succes wensen vandaag 😊

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83

Lolaa denk jij dat mijn sprong gisteren is geweest als je naar mijn temp kaartje kijkt ?

Bijgevoegde bestanden:

5. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Meiden ik heb pijn in mijn buik echt mijn eierstokken die ik voel.
    Hoop niet dat dit slecht nieuws is en ik ineens 5 follikels heb of zo:$

Hebben jullie dat ook gehad?

6. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Koffieboon: succes zometeen!!

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi hoi koffieboon en sandra hoe is het gegaan ?

8. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    We zijn terug de inseminatie was pas om 16:00 het lab had lang werk nodig.
    Mooi zaad goed van kwaliteit heb al de hele dag pijnlijke eierstokken maar dat was juist het goede moment zegt de gyneacoloog.

Baarmoederslijmvlies was mooi dik en alles ziet er goed uit nog 20 minuten blijven liggen en toen konden we naar huis.
    De eendenbek was niet zo fijn maar het inbrengen daar voel je niets van.
    Nu is het afwachten:D

Sandra hoe ging het bij jiu?

9. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Spannend koffieboon. Ik ga heel hard voor jullie duimen 👍🏻

10. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Anak: zie nu pas je bericht van vanmorgen. Ziet er wel zo uit dat het gisteren was. Hoop dat je gebruik hebt kunnen maken van het moment.

Koffieboon: wel balen dat het drie kwartier later was. Maar ja, ook allemaal weer voor het goede doel. Mooi dat het zaad van goede kwaliteit was. Nu maar hopen dat er ook iets moois uitkomt. Spannend!!

Hier net ook weer een donkere ovu test. Nu zijn ze op. Dus kan niet verder testen. Het gekke is dat ik die keren dat ik ovu testen heb gebruikt een hele korte piek had met één echt donkere test en nu dus twee achter elkaar. Heb ook buikpijn wat ik normaal ook nooit heb, althans het is me nooit eerder opgevallen. We gaan het van het weekend maar extra gezellig maken.

11. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Denk dat iedereen nu een gezellig weekend ingaat :D:D:D

De gyneacoloog vertelden ons het vooral nog gezellig te maken de komende dagen.

12. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Spannend loolaa. Ik heb normaal ook 2 dagen donkere testen maar deze maand waren ze heel raar. Di half 12 positief, di half 5 weer negatief, volgende dag weer positief en een uurtje later weer negatief. Zo strange... maar ik denk ook dat die gisteren is geweest. We hebben woensdag avond laat nog even gezellig gemaakt 💪🏻😬

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    En als de gyn het zegt Koffieboon, dan moet je je er maar aan houden toch;)

Op een vruchtbaar weekend dan maar voor ons allemaal:)

Anak: heel gek idd die schommelingen in het LH. Schijnt wel vaker voor te komen, dat het ei dan niet springt en dat je lichaam dan opnieuw LH aan gaat maken, waardoor je meerdere pieken kunt hebben. Maar goed dat je er bij getemperatuurd hebt.

Sandra: hoe was jullie afspraak?

14. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry, nog niet eerder tijd gehad om te reageren...

Vanmiddag dus eerste gesprek gehad....gelijk bloed afgenomen, 9 buisjes pffff...deze maand gewoon doen zoals iedere maand...ons best dus haha...en als ik op 5 april ongesteld wordt (cyclus gebaseerd op de afgelopen 2 maanden, 27 dagen) dan op vrijdag 7 april weer bloedprikken voor fsh/lh om te kijken hoe het met mijn voorraadje eitjes gesteld is. Nieuwe afspraak met gyn op donderdag 13 april voor inwendige echo en bespreken uitslagen bloedonderzoeken. Aan de hand daarvan kijken of hij iets voor ons kan doen of dat we gewoon pech hebben gehad het afgelopen jaar. Ivm met de meerdere miskramen die ik heb gehad wordt mijn stollingsfactor ook onderzocht (geen idee wat dat precies inhoudt).

Ook het aanhoudende bruinverlies tot aan lh pike wordt meegenomen in het bloedonderzoek van vandaag....dus al met al ben ik heel benieuwd wat er uit gaat komen.

Morgen weer starten met de ovulatietesten, want dan zit ik op dag 10....verwacht mijn smiley op dag 12, zoals gewoonlijk hahaha...

15. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    78Sandra fijn dat ze gelijk actie ondernemen.
    Stollingsfactor heeft te maken met of je bloed goed stolt na een bloeding. Ik lees dat je wat langer bloedverlies houdt dus waarschijnlijk kijken ze het daarom even na.

Iedereen een fijn en vruchtbaar weekend. Voor mij afwachten of de afgelopen week vruchtbaar was...
    Heb minder last van krampen en pijn dus zie dat als een goed teken.

16. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    78sandra fijn meid actie! Doen ze ook zaad onderzoek bij je man?

Onze mannen hebben toch een goed weekend 😂😂😂 wat een lucky weekend.

Hier heb ik nog altijd last van mijn buik eierstokken meer nooit zo gehad zal wel door de Clomid komen.
    Gister ook nog gezellig gemaakt nou zou zeggen nu moet het goed zitten.

Wanneer is jullie nod meiden? misschien ff een lijstje bijhouden😜😜

17. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga uit van nod 29 maart.

18. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Goed idee Koffieboon! Vorige keer hadden we bijna allemaal op dezelfde dag. Maar nu is het wat meer verspreid.

Sandra: mooi dat er direct actie is ondernomen. Hopen dat de hele heisa niet nodig is en dat het deze maand lukt.

Jackie: mooi dat je minder last hebt van pijn en krampen. Laten we idd hopen dat dat een goed teken is.

Mijn NOD is 31 maart

19. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ik zit op de iPad ik kan niet goed knippen en plakken.

Wie wil een lijstje maken?

Mijn nod is 1 april

20. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Kun je uitleggen hoe. Ik weet niet zo goed hoe dat moet Koffieboon. Maar zit nu op m'n telefoon. Dus weet niet of dat handig is.

Deel Deze Pagina