Een zwangerschapstest reageerd op Pregnyl. Je had woensdag avond geïnjecteerd toch? Hoeveel heb je gespoten?
Hoi koffieboon. Ik heb geen ervaring met iui maar als ik kijk naar de inseminatie en eisprong zit je nu 2 dpo dus een innesteling kan nog niet geweest zijn ( maar dat wist jezelf denk ik ook wel) en de gyn zei "kan" vals positief geven maar hoeft dus niet.. denk ik. Maar zoald ik zei heb ik nog geen ervaring met iui.. Misschien kan je de gyn morgen even bellen ?
5000 woensdagavond. Ik heb ook geen hoop nu maar dacht goh kijken of ik iets zie en had het verwacht iets te zien. Maar ik lees ook dat je lichaam het afbreekt. Raar zeg
Ik snap je gevoel hoor. De halfwaarde tijd van Pregnyl is ongeveer 24 uur. Dus je zou zeggen dat het nog in je lichaam moet zitten en je dus een streepje zou moeten zien. Het kan zijn dat jouw lichaam het eerder afbreekt. En het is natuurlijk minder geconcentreerd en zou je wellicht met ochtendurine wel iets zien.
Ok aha had vergeten te vragen aan de gyneacoloog hoe dat zat. En had geen ochtend urine gebruikt natuurlijk 😌 Wat betreft de leeftijd oooo hier ook hoor helemaal omdat ik al grote kinderen heb. Je bent al 42 ja ehhhh zo?? En het zou niet gezond voor mij zijn Vandaag werken en een lange dag ook heb dan afleiding en heb ook nog een cursus vanmiddag. Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik zou morgen ochtend ook nog even kijken. Als hij dan weer wit is, dan is het er uit. Mocht je daarna testdrang hebben, hoef je niet te twijfelen of het nog van Pregnyl is. Mooi dat je wat afleiding hebt. Dan is deze dag in elk geval weer snel voorbij
Hoe gaan jullie? Ik heb pijnlijke tepels halleluja zeg 😂😂 Hier ben ik blij dat ik zo kan slapen ben moe saaie cursus zeg en een lange dag vandaag. Ik wil niet te veel testen nu nog maar was gewoon ff nieuwsgierig het ziekenhuis had het over 18 dagen na inseminatie dan kom ik uit op 4 april dat lijkt nog zo lang zeg. Ik ben benieuwd hoe het met Juulzon gaat weet iemand dat?
Ik ben idd ook wel benieuwd hoe het met Juulzon is.... Hier gaat ie prima.....gisteravond gezellig gemaakt, vanmorgen vroeg smiley op de ovulatietest, dus vanavond en morgen ook nog maar even gezellig maken ...en dan wat dat gedoe betreft weer op het wachtbankje..... Spannend hoor koffieboon....we lopen dan bijna gelijk op . Mijn nod is 5 april... Vandaag lekker gewerkt, morgen ook weer en dan woensdag lekker vrij....aankomende vrijdag ook vrij....rij dan samen met de muppet even naar mijn familie in Friesland. Even mijn oma verrassen, die is dan jarig en wordt 91 jaar alweer.
Anak; succes vandaag bij de gyn. Daar zitten we weer mooi met z'n allen op het wachtbankje😃 Gezellig hoor. Koffieboon; 4 april duurt idd heel lang. Bij ons werd 16 dagen aangehouden. Die ruime marge doen ze ook om teleurstellingen te voorkomen. Klinkt als een lange saaie dag. Voordeel van zo'n dag is dat je vaak heel lekker slaapt. Hoop dat dat bij jou ook het geval is geweest. Sandra; lekker weekje voor jou dus. Gezellig zon dagje uit vrijdag. Wat leuk trouwens dat je oma nog leeft. En nog leuker dat je haar gaat verrassen. Hier inmiddels ook op het wachtbankje. Vandaag heb ik nog een dagje met zl. En morgen t/m vrijdag heb ik een training/opleiding extern. Kijk er echt naar uit. Zowel naar de training zelf als even lekker bijslapen.
Succes met klussen Sandra! Hoe is het vandaag gegaan in het ziekenhuis Anak? Hier weinig nieuws. Zeurend gevoel in de buik is wel een stuk minder en mijn borsten lijken wat gevoeliger te worden....
78sandra WoW 91!! Wat een mooie leeftijd. Loolaa even fijn een training zit je dan ook in zo,n converentieoord wij wel altijd Jackie dat heb ik ook hele gevoelige tepels zo,n no touche zone 😬😬 Vandaag mijn collega met uitparkeren aangereden zij stond geparkeerd ik reed eruit domme ik oefffff schadeformulier ingevuld zij heeft schaaf schade ik niet gelukkig. Gelukkig beide een leaseauto🤐 Morgen wel naar ASN schade voor een "dader ligt op het kerkhof schade aan mijn auto" niet erg maar moet ff gemaakt worden. Hoofdpijn vandaag ook nog en opnieuw vanmiddag getest Omo wit denk echt dat de Pregnyl zijn koffer heeft gepakt bij mij😌😌 Dus ben er ff klaar mee voor vandaag lekker op de bank hangen
He koffieboon wat een ongelukkige dag met die aanrijding! Gelukkig alleen blikschade en zijn jullie zelf oke!
Hoi hoi, Balen zeg koffieboon ! Gelukkig heb je zelf niks. Ik hoop dat jou test van wit toch weer gaat oplopen naar positief. Ik moet morgen naar het ziekenhuis 😉 En ben super Zenuwachtig
Haha, ik dacht ook dat het vandaag de 22e was. Nogmaals succes Anak en dan echt voor morgen. Ik hoop ook heel erg voor jullie dat jullie worden geholpen. Koffieboon: wat balen zeg. Is nooit leuk zo'n aanrijding ook al is het een leasebak. Dan heb je zo'n bankhang moment ook echt wel even verdiend. Slaat nergens op dat ik dat zeg, want je (in het algemeen)hebt altijd wel een bankhang moment verdiend. Zit idd ergens in een conferentie oord. Heb nu mijn eigen bedrijf en ga er dus in mijn eentje heen ipv met hele bedrijf. Ik kijk er echt naar uit. Zowel naar de opleiding als twee heerlijke nachten voor mezelf Jackie: mooi dat dat zeurende gevoel weg is. Beetje jammer van de boobies.. Ik heb helemaal nergens last van. Geen buikpijn, geen gedoe met de boobies, helemaal niets. Ik kom net terug van een competitie avond badmintonnen. En we hebben de tegenstanders lekker in de pan gehakt. Nu maar gaan slapen want ik moet heel vroeg weg morgen.
hoi hoi, daar ben ik dan met mijn update: Ik had vandaag een hele fijne super meelevende fertiliteits arts. Eerste wat ik deed toen ik binnenkwam was een potje janken.. erg he.. alle emoties kwamen los. We moesten vandaag weer veel vragen beantwoorden en daarna kreeg ik een inwendig onderzoek en een echo van mijn baarmoeder, eierstokken en baarmoeder slijmvlies. Alles zag er goed uit. Geen verklevingen, geen cystes enz. Ze konden goed zien dat er een eisprong is geweest omdat er een lege folikelzakje of zo iets te zien was. na het onderzoek zei hij we gaan jullie niet meer langer zelf laten aanklungelen. we gaan jullie helpen. Weer dikke tranen bij mij natuurlijk want ik was zo blij. Ik weet dat het nog niks garandeert maar we zijn wel een stapje verder. Op dag 10 van mijn volgende cyclus gaan we de eisprong volgen en gaan ze een samenlevingstest doen om te kijken of de zaadcellen goed blijven leven in het baarmoederslijmvlies. Van mijn man was het zaadcel onderzoek trouwens meer dan uitstekend. Mocht volgende maand na de samenlevingstest nog geen resultaat hebben opgeleverd gaan we de maand er op IUI of Direct IVF opstarten. Maar dat hoor ik volgende maand. oh ja ik moest de thermometer en ovulatietesten voor komende maand ver weg in de kast opbergen ik ben zo opgelucht meiden..
Anak2 wat een super goed nieuws!! Fijn dat jullie serieus worden genomen meid! Wat houdt een samenlevingstest in? Ik had er ook in mijn papieren over gelezen maar ik hoorde ook dat ze dit niet meer zo vaak uitvoeren deze test? Wat zegt je gevoel eerst IUI starten of meteen IVF? Is er nog iets geroepen over je leeftijd? Bij mij niet alleen dat de tijd onze grootste vijand is en hij niet kan inzien waarom het niet meer zou gebeuren bij ons om zwanger te raken.