Mijn gevoel zegt gelijk IVF want dan is er in iedergeval een eitje bevrucht als ze het terugplaatsen. Maar ik denk dat ze eerst IUI gaan doen. Ze gaan de beslissing maken na de folikelmeting. de samenlevingstest is eigenlijk dat je de opdracht krijgt vlak voor de eisprong die ze volgen via echo's om op die dag gemeenschap te hebben. De volgende dag word dan gekeken door baarmoederslijm weg te zuigen of er nog levende zaadcellen zijn en op de echo of de zaadcellen de eileiders hebben gevonden en makkelijk door de baarmoedermond komen. ik voel wel ineens of er een enorme last van mij af is gevallen. Nu wij wel serieus worden genomen. In principe is er niks over een leeftijdgrens gezegd. Wel dat gezien mijn leeftijd van 39 dat hij begrijpt dat we niet langer meer willen wachten. Ook gaan ze er vaart achter zetten omdat mijn man eigenlijk aan de mtx injecties moet voor de reuma maar dit niet mag zolang wij een kinderwens hebben.
ik heb weer goede hoop Jacky.. mijn hoop was al een tijdje weg.. maar vandaag weer een beetje terug gekomen
Wat is jullie leeftijd eigenlijk? Sandra wordt dus 39. De rest boven de 40? Hoe rekenen jullie de nod eigenlijk? Uitgaan van gemiddelde cyclus of 14 dagen optellen na de positieve ov test?
Ik ben al 42 kon ik het maar omdraaien en weten wat ik nu weet 😜😜 Ik heb een app op mijn telefoon daar vul ik alle bijzonderheden in die ik ervaar door mijn cyclus heen per dag in. En die rekent uit wat mijn vruchtbare momenten zijn en wanneer ik ongesteld moet worden moet zeggen het klopt heel aardig goed.
Ik ben al 39 ....ben van januari 1978..... Anak, fijn dat ze nu gelijk actie gaan ondernemen, zeker ten aanzien van je man.....lijkt me voor hem ook fijn als hij straks met een gerust hart aan de injecties kan beginnen als jij lekker zwanger bent! Ik hoop voor jullie beiden dat het vlot gaat!
Ik heb ook een app, en daar vul ik de datum van de positieve ovulatietest in, aan de hand daarvan wordt een geschatte eisprong weergegeven. Tot nu toe heb ik eigenlijk altijd een lf van 14 dagen, dus heb volgens mij een cyclus uit het boekje
Anak!!! Wat een goed nieuws! Super fijn. Actie in de taxi!! Spannend wat er gaat gebeuren. Ik ben 41 jaar. 14 dagen na een positieve ovu breekt mijn menstruatie altijd door. Behalve die ene keer toen zl zich aandiende. Toen duurde het een paar maanden
Tijdje geleden schreef ik mee. Ik werd toen snel nadat ik begon mee te schrijven zwanger. 18 rondes na een missed abortion met tussendoor nog wat miskramen. Helaas meld ik me hier weer want vandaag was de eerste echo op 9 weken niet goed. Het meet maar 6.3 en er is geen hartje. We zijn er helemaal kapot van. Ik weet niet of ik het nog een keer aankan, maar ik blijf wel meelezen en misschien reageren hier als dat mag. Succes allemaal met behandelingen en proberen!
Ach ach Leo78 wat verdrietig meid!! Ik weet ff niets te zeggen de k goed na over wat jullie willen is heel belangrijk. Heb je de miskraam al gehad? Een hele dikke knuffel 💗💗
Echt erg he dat wachtbankje. Ik ben vandaag 7 dpo maar nog niks geen symptomen dus zal wel niks worden. Ik ben wel vandaag erg moe maar ik verwijt dat aan de onderzoeken en de spanning gisteren. Ja juulzon hoe gaat het ? We missen je hier. Ik begreep op het andere forum dat het niet gelukt was. Ik begrijp dat je even tijd nodig hebt om dit te verwerken. En hebben de andere meiden al iets van gekke symptomen ?
Ik ben doodmoe en mijn tepels doen zo,n zeer. Maar ik weet ook dat het van de Pregnyl kan komen rot nep symptomen konden we maar met een camera in onze buik kijken hè 😌😌 Het blijft niet anders dan afwachten😞
Ik ben 5 dpo.....voor het eerst was mijn buik de afgelopen dagen rustig, waardoor ik hoop kreeg. Vandaag begon het weer een beetje te rommelen. Vrees voor menstruatie. Verder voel ik niets...behalve onzekerheid en dat ik mezelf gek maak Zou idd fijn zijn om ff een kijkje te nemen daarbinnen. Soms vraag ik me wel even af: goh wat gebeurd daar allemaal.... Moet positief blijven, maar ik betrap me erop dat ik wat negatief ben: zo van het zal wel niet.....dan ben ik wat minder teleurgesteld als het inderdaad niet zo is... Word een beetje gek van mezelf.....hihi
Sterkte Leo! Ik zit pas op 2dpo....dus hier nog helemaal niets haha...af en toe wat steekjes links onder, maar nog niets out of the ordinary....
Ik herken je gevoel jacky. We moeten proberen hoop te houden. Ik wordt heel depri als ik steeds lees over de kansen boven de 38 jaar. Dan krijg ik helemaal het gevoel het zal ons wel niet meer gegund zijn.. maar gelukkig hoor je ook nog veel goede verhalen die je dan weer een beetje hoop geven..
Ik heb een druk weekend voor de boeg (vrijdags is mijn vrije dag). Voorbereidingen voor de bruiloft morgen. Uit eten met vriendinnen (word nog wat als ze zich gaan afvragen waarom ik niet drink). Zaterdag een feestje en zondag op visite....klok een uur vooruit dus weekend duurt een uur korter en dan is het zo weer maandag....haha. Zie het voordeel er maar even van in. Hoop afleiding