Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Veel plezier dit weekend jacky ! Welke datum gaan jullie trouwen ?

Ik moet vandaag nog tot half 2 werken maar dan weekend. Eerst ga ik poetsen. Morgen pittig uurtje taekwondo en daarna gaan we even broeken shoppen voor mijn zoon. die heeft er een gewoonte van gemaakt om met gaten op de knieën thuis te komen van school 🤔 Sliding maken over de gang maken op school zegt die.. doen alle jongens... nou lekker dan haha

2. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik trouw 23 juni Anak, dus het schiet op.
    Werkse vandaag en succes met poetsen en shoppen. Heel fijn die slidings :)

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Oh wauw dat is al lekker snel ! heb je een mooie jurk uitgezocht ? wel even showen he hihi.

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hebben jullie dat ook ?

elke maand na 7 dpo dat je gaan denken zou het ?? misschien deze keer geluk ?? en dan omdat je geen symptomen hebt een beetje depri bent omdat je dan denkt.. zal wel weer niet.

dat heb ik nu weer.. nog 6 dagen wachten..

Mijn temp is wel omhoog gegaan terwijl die normaal vanaf 8 dpo weer naar beneden zakt en daar blijft hangen tot de dag van de mensturatie aan dient en dan helemaal zakt naar onder de
    36.60. Gisteren was mijn temp 37.01 terwijl die vanmorgen 37.09 was

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Meiden ik heb iets raars.. ik heb de hele dag al lage rugpijn en net bij het afvegen bruin/donker paarsig. Wat is dit ?? Mijn kortste lf is 11 dagen geweest.. ik zit nu 8 dpo

Een beetje confused...

6. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Beetje laat voor innesteling of niet? Zou dat kunnen?
    Ik heb geen ervaring Anak.

Ik kan me helemaal vinden in je gedachten zou het of niet. Dan voel ik aan mijn buik en denk: goh kon ik maar even kijken....

Mijn buik is juist veeeel rustiger dan afgelopen cyclussen. Dat is het enige wat anders is dus hoop ik...maar niet teveel....

23 juni is idd al snel. En we trouwen eerlijk gezegd op 2 dagen ;) Enige voordeel van nu niet zwanger zijn is geen dikke buik in de jurk. Maar had dat er graag voor over gehad.
    Bijna alles is al geregeld, ook de klassiek ivoor witte jurk. Het is een droom die uitkomt! Dus heb niet te klagen. Vraag me soms af of de wens voor een kindje dan eigenlijk teveel gevraagd is...

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik heb even gegoogled een innesteling vind meestal plaats tussen 5 en 10 dpo. Ik geloof er niks van hoor maar hoop het zo. Ik heb het in iedergeval nog niet eerder gehad.

Ik heb voor jou heel veel vertrouwen dat je binnen een jaar zwanger bent jacky. Vooral omdat je nog niet zo lang van de pil af bent. Gynaecoloog zei de mensen die binnen 6 maanden zwanger zijn heel erg in de minderheid zijn. En jij bent 38 toch ? Dat is niet zo heel oud hoor.

8. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Anak je hebt toch een constante cyclus toch? Wat gek anders toch misschien een innesteling:( Ook omdat je zegt dat je temp hoog is.

Ik voel mij nog steeds het zelfde voel zo nu en dan mijn buik borsten staan in brand of mijn tepels man lief mag er onder geen beding aankomen 🤣🤣

Jackie wat leuk trouwen doen jullie het groot?
    Ik joop zo voor jullie dat je met een buikje staat aan het altaar 😍
    En idd show je trouwjurk straks even 😏😏

9. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ik wa trouwens 39 toen ik van mijn zoon zwanger raakte 1 maand na het stoppen met de pil 🤓
    40 was ik toen hij is geboren.

En was 41 toen ik weer zwanger raakte na 7 maanden stoppen met de pil.
    Alleen sindsdien is het stil bij ons :(

10. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Voor jou ook spannend koffieboon !!! Wanneer ga je testen ?

Ik ben erg benieuwd naar mijn temp morgen. Maar zal wel weer niet hoor. Ik durf nergens meer op te hopen. Als ik naar mijn huneur kijk kan mijn menstruatie er wel eens aankomen. Ik ben ongelofelijk prikkelbaar vandaag. Ik ben ook erg moe en rugpijn.

We wachten maar af maar denk dat het weer game over gaat worden

11. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    We vieren het redelijk groot, maar niet super.
    Denk op het feest ca 100 gasten.
    Zal kijken of het lukt een foto te sturen van de jurk die het geworden is. :)

Ik besef goed dat ik nog maar kort geleden gestopt ben met de pil en moet gewoon even geduld hebben.
    Ben wel blij dat ik al gestopt ben want eerst wilde mijn vriend dat ik pas in het voorjaar zou stoppen. Heb hem toen uitgelegd dat het echt wel een jaar kan duren eer ik zwanger word (als het al lukt).

Als ik niet afgeleid ben voel ik toch de hele tijd mijn buik een beetje. Niet echt menstruatie achtig maar toch een beetje. Anderzijds als ik afgeleid ben voel ik het niet (want als je echt pijn hebt voel je dat er wel doorheen).

Moet even de knop omzetten om er niet mee bezig te zijn. Ene moment denk ik: goh zou het raak zijn? Andere moment is dat totaal verdwenen....
    Pfff en ben pas 3 maanden bezig....dat wordt wat ;)

Hoe is het inmiddels Anak? Nog steeds die kleur afscheiding?

12. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    IMG_0169.jpg

13. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Oh wauw wat een mooie jurk 😍😍😍 staat je vast prachtig !!

14. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Dit zijn mijn kaartjes van vorige maand en deze maand. Je kan wel een duidelijk verschil zien na de eisprong.

Bijgevoegde bestanden:

15. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Jckie WoW wat een prachtige jurk 😍😍😍😍
    Anak ja ik zie het zou het dan raak zijn meid? Wanneer moet je ongesteld worden?

Weet je wat het is zwangerschapssymtomen en ongesteldheidssymtomen zijn bijna identiek dat maakt het zo irritant elke keer weer.
    Je kan er geen pijl op trekken.
    Wat gaan jullie doen het weekend? Wij niet veel denk morgen de bbq aansteken het is mooi weer al heb ik nu wel de tuindeur dicht vandaag het huis gepoetst en de zolder alvast iets opgeruimd de stukadoor is bezig geweest dus nu staat alles te drogen.
    Maar wat een troep zeg 🙄

16. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    #496 anak2, 24 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2017
    Geen idee hoor. Ik heb totaal geen last van mijn onderbuik of borsten of witte vloed waar ze het altijd over hebben dus ik ben bang dat ik straks weer teleurgesteld ga worden. Normaal heb ik een mooie cyclus van 28/29 dagen. Vorige maand wel een lf van 11 dagen gehad maar toen was mijn eisprong pas op dag 19 geweest. Deze maand was het dag 15. Als ik de kortste lf aan hou moet ik maandag ongesteld worden maar dan is mijn cyclus ineens 4/5 dagen korter dan normaal. Erg verwarrend allemaal. Ik ben blij dat ze vanaf 10 dagen van mijm volgende cyclus alles gaan volgen. Ik hoop dat we nog 2 IUI pogingen mogen doen voor we 4 weken naar mijn familie in indonesia gaan.

Morgen gaan wij ff shoppen voor mijn zoon. Vandaag ook gepoetst en de schutting in beits gezet. Morgen en zondag lekker niks doen.

Wanneer ga je testen koffieboon ? Jou symptomen klinken ook goed.

17. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    NOD's

29 maart Jackie
    30 maart Anak
    31 maart Loolaa
    3 april Koffieboon
    5 april Sandra

Ziekenhuis afspraken

18. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Joehoe! Daar ben ik weer. Was even een paar dagen helemaal weg. Ben nu weer helemaal bijgeschoold mbt metalliserend coachen. Was super interessant. Heb weer nieuwe inzichten mbt mezelf en goede ideeen mbt het coachen.

Het mooie van die paar dagen weg is dat ik even een goede afleiding had en alleen maar met die opleiding bezig was. Zo te lezen loopt de spanning hier weer een beetje op. Daarom heb ik het lijstje maar weer naar voren gehaald. Als je zkhs afspraken hebt staan, zet ze er even bij.

Verder heb ik niet zo veel klachten. Zonet toen ik in de trein zat had ik wel een weeïg gevoel in mijn onderbuik. Beetje een ongi gevoel. Dus dat beloofd niet veel goeds.

Anak: dat temp kaartje ziet er veelbelovend uit.

Jackie: jij bent de eerste op de lijst. En wat een schitterende jurk.

Koffieboon: jouw geschiedenis met de leeftijden waarop je je twee laatste kinderen hebt gekregen geven wel een soort van hoop. Tnx voor het delen.

Ik weet nog niet wat ik het weekend ga doen. Maar het beloofd mooi weer te worden, dus ik ga er denk ik lekker op uit met zl en vl.

19. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Nou meiden ik zie het hier somber in. Ik heb bruinverlies.. ik heb dat al een paar maanden niet meer gehad maar ben bang dat morgen of overmorgen mijn menstruatie krijg 😢

Heel vroeg deze maand.

20. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Anak gatsie zeg! Dat ziet er idd niet goed uit das wel vroeg deze maand zeg:(
    Maar moet je meteen bellen met het ziekenhuis als je ongesteld zou worden?

Lolaa fijn zeg dat je weer frisse ideeën hebt opgedaan.
    Wij zitten hier voetbal te kijken tenen krommend weer manlief wind zich vreselijk op :D
    Vandaag een leuke vestje gekocht voor mijn zoon bij de nieuwe Zara in de stad.

Deel Deze Pagina