Balen Anak!! Ik wil ook niet onnodig hoop geven, maar het kan nog een innestelingsbloeding zijn. En je temp kaartje zag er toch goed uit? Hopen dat je remp hoog blijft. Hier is het ook al niet heel hoopvol. Heb enorme buikpijn. Haha! Mannen en voetbal. Heel wonderlijk⚽️. Fijn dat je geslaagd bent bij de Zara. Leuke kinderkleren hebben ze daar.
Hoe is het nu Anak? Ik hoop toch zo dat het is opgehouden! Gisteren een lekker drukke dag gehad en dus relatief weinig kunnen denken, druk lopen kunnen maken Maar ik ben bang dat we straks aan een nieuwe ronde mogen beginnen. Soms heb ik iets een ongi gevoel en het is gewoon een voorgevoel. Hopelijk heeft mijn onderbuik gevoel het mis
Hoi Meiden, Nou mijn temp is weer iets omhoog gegaan. Gisteren was het 36.94 en nu 36.99.. Snap er echt helemaal niks van.. Dat bruinige lijkt ook af te nemen. maar heb wel enorme menstruatiekrampen onderin. Ik ben de laatste paar dagen wel erg moe. S avonds lig ik rond 21.00 uur al knock out op de bank en stuurt manlief me maar naar boven. Maar ik geloof er zelf helemaal niet in hoor. Dat bruin/rood verlies en geen verdere symptomen hebben geven mij geen goed gevoel. Ik vermoed dat ik gewoon eerder mijn menstruatie ga krijgen. Ik was gisteren wel erg emotioneel toen ik in bed lag.. heb even een flink potje lopen huilen omdat ik zo teleurgesteld ben dat mijn lichaam het ons gewoon niet gunt.. van mijn man is alles goed dus het probleem moet wel van mij af komen. Ik zit ondertussen al op de goede BMI en ga zelfs al richting een bmi van 29 Ik moet de OFO verpleegkundigen bellen zodra ik hevig bloedverlies heb en mijn temp onder de 36.60 is gezakt want dat is het teken dat het mijn 1e menstruatie dag is. Hebben jullie ook van die momenten dat je het even allemaal opbreekt en je heerlijk een potje moet huilen en het gevoel hebben dat het je niet meer is gegund.. dat het je nooit meer gaat gebeuren enz enz.. sorry moest even van mij afschrijven..
Hé Anak, wat een onzekerheid allemaal. Het bloedverlies ivm hoge temp en wel of niet kwalen. Ik snap dat je je tranen even de vrije loop moest geven. Een hele dikke knuffel van mij😘😘 Ja, dat gevoel heb ik ook. Om heel eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat het nooit gaat lukken en dat hetgeen waar we nu mee bezig zijn allemaal voor niets is. Maar dan schaam ik me weer voor die gedachte en stop ik het diep weg. Wat natuurlijk niet helpt, want het popt steeds weer op. Op dit moment loopt m'n vriend ook nog eens met z'n ziel onder zijn arm en kan daar even niet goed bij. En dat maakt dat de boel er ook niet makkelijker op wordt. Ook even een ego berichtje.
Ook voor jou een dikke knuffel loolaa !! Ik begrijp je gevoel helemaal. Ook van je vriend. Mijn man is ook zo'n binnen vetter. Ik weet soms echt niet wat hij denkt heel vervelend. Soms praat hij er heel veel over en de volgende dag weer heel gesloten. Laten we het hopen dat we het mis hebben en dit jaar toch nog zwanger mogen worden. Deze ronde gaat denk ik ook voor mij voorbij want het bruin soms donkerrood verlies is weer begonnen.. het zet alleen niet door.. ik ga me hier dan weer druk om maken omdat ik dan weer bang ben dat er iets met mijn hormonen niet goed is 🤔 Zucht soms wordt ik ook wel moe van mijzelf 😂
Anak hoe is het nu? Ik zat nog te denken meestal start bij mij mijn ongesteldheid met een beetje bruin roze verlies en de dag erna is het feest Bij jiu duurt dat wel heel lang das goed nieuws. VanmiddG naar de kinderboerderij geweest met zoon lief en man zegt mijn man op de fiets nou ik denk dat ik ziek wordt zeg ik neeeee je krijgt de mannengriep je gaat eraan 😂😂😂😂😂 Zegt hij watttttt wat is dat dan moet ik naar de dokter en toen viel het kwartje we hebben dubbel gelegen we zaten op de fiets 🤣🤣 Ijsje gehaald bij de Italiaan was erg geslaagd en zoon lief viel in slaap op de fiets.
Wat een onzekerheid zeg Anak....ik weet inmiddels wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden in ieder geval. Ik hoop / duim voor je op een innestellingsbloeding. Hier een lekker weekend gehad, afgelopen vrijdag vrij genomen en samen met mijn zoontje mijn oma in Friesland verrast voor haar 91e verjaardag. Goed geslaagd . De rest van de dag lekker bij mijn ouders doorgebracht en s'avonds weer naar huis gereden. Zaterdag boodschappen gedaan en s'avonds pannenkoeken wezen eten in Lage Vuursche....wat een ballentent was dat zeg...zeker geen aanrader (Restaurant De Bosrand). Vandaag lekker gewandeld en nu nog mijn zwager op bezoek. Morgen weer aan het werk...., niet echt veel zin in.... Vandaag 5dpo ongeveer.....merk nog niets.....dus ik denk er ook nog maar even niets van.....
Tnx Anak!! Laten we idd de hoop houden. Fijn dat we het allemaal kwijt kunnen in dit forum. Goed omschreven van jou in dat andere topic. Scherpe reactie trouwens op 'andere doelgroep'. Ik ben dan alweer afgehaakt, maar ondertussen wel nieuwsgierig. Ben benieuwd of je nog antwoord krijgt. Koffieboon; dat klinkt als een gezellige middag. Goede grap, zaten jullie al bijna bij de spoedeisende hulp?😉 Ik ben vandaag met de gang bezig geweest. We hebben daar van die Portugese tegels laten leggen. Ze moesten nog geïmpregneerd worden. En daarvoor nog grondig gepoetst worden. Was wel weer een lekker klusje.
Hoi meiden, Heb een druk weekend gehad maar ik meld we weer. Jeetje Anak wat onzeker allemaal. Ik blijf duimen. Ik zit vandaag 2 voor nod of volgens de ene app op nod en de ander 1 voor nod. Haha. Ik houd woensdag maar aan. Maar mijn gevoel zegt dat ik vandaag of morgen ongi word. Gisteren zo'n zeurend gevoel met soms een steekje links onder. Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat we naar de volgende ronde gaan. Laten we hopen dat ik het mis heb.... Zo naar mijn werk. Heb ik weer wat afleiding. Succes en sterkte allemaal vandaag!
Hoi meiden, @loolaa ja ik vond het een beetje raar.. het antwoord is ook een beetje dubbel maar ik ben daar ook afgehaakt. Zullen vast leuke meiden zijn hoor maar vind het hier super gezellig. Ik wordt in dec 40 dus als het ons gegunt is lukt het me toch niet meer om voor mijn 40e te bevallen 😂 @jacky hoe gaat het met je is de krampen al afgezakt ? @koffieboon wanneer ga je testen? Haha ik herken het de mannengriep.. hier heeft er ook 1 regelmatig last van. Is maar goed dat ze nooit een bevalling hoeven mee te maken. @sandra zo te horen heb je een gezellig weekend gehad. Hier is het nog steeds spannend hoewel ik er niet in geloof omdat ik helemaal geen symptomen heb is mijn temp nog steeds hoog en het bruinverlies zo goed als verdwenen.. ik verwacht dat mijn temp morgen daalt zo niet ga ik heel misschien morgen een testje wagen.. anders woensdag..
Spannend Anak. Ik blijf duimen. Krampen af en aan. Soms alleen een steek bij de liezen. Nog geen bloed maar verwacht het ieder moment. Ben wel ontzettend sjacho vanmorgen....
Dames ik heb eergisteren een testje gedaan maar was negatief..was ook nog maar 9 dpo.. net pakte ik hem en zag ik een schaduwlijntje.. zelfs na een druppel water.. ik heb hem aan mijn stagiare laten zien 🙈 En zij zag het ook.. ik geloof er nog steeds niet in maar k2v5 geeft geen schaduwlijntjes toch ? Ik heb nog steeds geen hoop hoor en wou dat ik het niet had gepakt en had gezien want nu heb je stiekem wel hoop en wordt je extra teleurgesteld straks
Je maakt het wel spannend Anak!! Afwachten tot morgen. Er moet toch ooit iemand van ons zwanger worden. Ja, het antwoord bleef vaag. Hoop voor haar dat het topic gaat lopen en anders weet ze dat ze bij ons kan aanhaken. Volgens mij zag ik dat Sandra haar ook heeft uitgenodigd bij ons. Vind het super aardig van ons dat we dat hebben aangeboden. Leuke mensen in het 40+ topic!!!! Sandra: mooi dat het bezoek aan je oma is geslaagd! Bedankt voor het doorgeven. Hoeven we niet meer naar de Bosrand. Ook wel weer bijzonder dat ze van een pannenkoeken restaurant een ballentent kunnen maken. Eigenlijk heel knap Jackie: mooi dat je een druk weekend hebt gehad. Beetje afleiding is nooit weg in deze tijden. Hoop ook voor jou dat het niet door gaat zetten vanochtend en morgen ook niet. Succes en sterkte met je sjacho bui.
Op het eerste gezicht zie ik wel wat, maar als ik beter kijk zie ik weer niets. Ik kijk nu ook op mijn laptop en dan zijn de foto's minder duidelijk. Ik ga zo even op mijn tel kijken.
Ik zie nu hetzelfde als op mijn laptop. Spannend hoor. En wat is die rijende bakker? Weer iets anders dan de rijdende rechter😂😂
De foto is erg onduidelijk met oploaden. Hij is wel erg duidelijk in het echt. Maar net ging ik naar de wc en de het 1e rood gespot dus denk dat het morgen echt gaat doorbreken helaas. 😢 Je weet in je achterhoofd het zal wel niet maar krijgt dan toch een beetje hoop 😢 Rijdende bakker is mijn bakker die thuis brood komt bezorgen 😂
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even "inbreek" en een gast-post plaats. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat ik mensen onbedoeld voor hun hoofd heb gestoren. Ik heb geprobeerd het uit te leggen in de groep die ik heb gestart, maar het was zo te zien toch niet zo duidelijk als ik gehoopt had. En ik zou het jammer vinden als er wrevel blijft hangen. Kijk, ik had jullie groep natuurlijk al lang gezien en zelfs al een beetje meegelezen en ookoverwogen om te vragen of ik mee mocht schrijven. Maar aangezien de titel is "Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?" Dat is een vrij duidelijke titel en ik val daar net buiten qua doelgroep (ben 38½). Ook bestaat jullie groep inmiddels al een tijdje en hebben de meeste leden elkaar inmiddels vast al een beetje leren kennen. Nu kan ik me voorstellen dat ik desondanks welkom zou zijn geweest (dat hebben meerdere leden ook al aangegeven, dank daarvoor ), maar ik had tevens de behoefte om een groep te creëren die er nog niet was: Voor mensen tussen de 35 en de 40. Ik had ook letterlijk geen idee dat er mensen hier meeschreven die in die leeftijdscategorie vallen. 35-40 is een doelgroep, geen leeftijdsgrens. Ik gebruik het woord doelgroep juist omdat ik hoop en verwacht mensen van rond die leeftijd aan te trekken, maar er is geen harde grens en je bent ook gewoon welkom als je niet binnen die leeftijdscategorie valt. Natuurlijk willen we allemaal het zelfde en zijn we allemaal gelijk, en natuurlijk is leeftijd ook maar een getal. Echter mensen zoals wij, die op latere leeftijd proberen een kindje te krijgen, zijn in een andere tijd opgegroeid, hebben vaak een subtiel andere levensstijl en lopen gemiddeld ook een grotere risico op complicaties bij vruchtbaarheid en zwangerschap. De vraag of het allemaal nog wel gaat lukken wordt relatief prangender naarmate de kalenderleeftijd toeneemt. Ik vind het ook niet leuk, maar het is niet anders. Dit maakt de gespreksstof van de gemiddelde 35- of 41-jarige die zwanger wil worden iets anders dan die van de gemiddelde 25-jarige. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Als jullie vragen hebben, dan zal ik die graag beantwoorden.