Fijn dat je er weer bent Juulzon! Gelukkig hebben ze internet onder je steen Koffieboon ik ben idd nog niet zo lang bezig. Ben eigenlijk een broekie. Dat besef ik me zeker. Heb jaren de pil geslikt en ben er ca 8 maanden afgeweest vlak voor ik me vriend leerde kennen. Ben al blij met mijn constante cyclus. Misschien dat ik ff wat minder reageer. Misschien heeft mijn vriend toch gelijk en ben ik er teveel mee bezig. Als ik dan nog een jaar moet duurr hij wel eeg lang Ik kijk wel even.... Fijne dag en succes allemaal.
hier is mijn temp flink gezakt van 36.99 naar 36.60 dus hier zal het vandaag wel doorbreken 😢
Nou dames, wat balen; temperatuurdalingen, witte testen en longi's. Wat is het ook een rampzalig proces dat hele zwanger worden. Juulzon: heel begrijpelijk dat je het even niet kon opbrengen om mee te schrijven. Ik zou er ook kapot van zijn. Trouwens, wat mij betreft heb je genoeg interessants toe te voegen hoor. Anak: wat ben je toch een lieverd. Je bent altijd zo betrokken bij iedereen. En dan schrijf juist jij iets wat anders wordt geïnterpreteerd dan je bedoelt. Dat is idd met het geschreven woord, dat dingen anders/harder over komen dan bedoelt is. Sandra: Ik snap je heel goed. Ben er zelf ook wel eens geweest. En ik vraag me ook oprecht af hoe je een pannenkoekenhuis kunt omtoveren tot een ballentent. Koffieboon: IUI of IVF de eventuele volgende actie? Wat heeft jouw voorkeur? Eigenlijk hoop ik dat je er helemaal niet meer over na hoeft te denken. Jackie: echt heel erg balen!! Volg je gevoel. Lees en schrijf mee als je het nodig hebt. En neem afstand als je merkt dat het je te veel wordt. Ik leef zo met je mee. Ik zat toen in precies dezelfde situatie. Ik was 37 toen ik mijn allerliefste ontmoette. Voor het eerst het gevoel: met deze persoon wil ik wel een kind. Op mijn 38e besloten om er voor te gaan. En uiteindelijk op mijn 40e bevallen. En dan duurt elke ronde lang. Houd moed!! Houd moed trouwens voor ons allemaal. Ik heb vandaag van deze heerlijke dag genoten. Ik ben samen met zl op pad geweest. Hier en daar op een terrasje gezeten en allemaal lekkere dingetjes gekocht. Verder geen gekke dingen. Behalve voor ik ga slapen heb ik sinds zaterdag avond buikpijn. Dat is wel een beetje gek. Maar ja, we zullen zien wat het brengt.
Dames! Ik was ineens weg, en moest even de pil weer slikken maar ben vanmorgen gestopt ermee en willen er nu echt voor gaan. Van mijn eerste kind werd ik niet snel zwanger duurde jaren, mijn tweede was gelijk raak en duurde half jaar voor mijn 3de en de vierde na 3 maanden geloof ik. Werd naar gevraagd. Ik mag nu eerst gaan ontpillen. Nee geen 11 jaar de pil geslikt, maar wel jaren nu pil en prikpil gehad en weer gewone pil al een maand of 14. Nu stoppen. Probeer wat later nog een beetje bij te lezen.
Dank je wel lieve Loolaa het was echt niet zo bedoelt. Het was echt meer om te zeggen dat sommige hier niet meer gezien zijn of gestopt waren met de groep. Ik wilde er niemand Verdriet mee doen. Hallo betty wat leuk dat je er bent ga je nu voor je 5e kindje ? Spannende tijd ook voor jou en wens je heel veel succes en hoop dat het snel mag lukken. Hier is mijn temp vanmorgen met een duikvlucht naar beneden maar nog geen rood of bruin gespot.. snap er niks meer van. Zal morgen dan wel komen 🤔.
Anak, bij deze knuffelen we elkaar en is het weer goed hoor! Was het al, maar ook ik wilde niet verkeerd uit de hoek komen. Snap dat je je nu ook niet voelt zoals je je had willen voelen, nu je temperatuur gezakt is, maar je nog niet ongesteld bent... dan koester je toch stiekeme hoop... (heb ik tenminste altijd in zo'n geval....). Jacky, lees gewoon maar af en toe mee en meld het ons maar als je zwanger bent . En voor die tijd af en toe even meeschrijven (bloed kruipt waar het niet kan gaan) is gezellig! Koffieboon, hoe voel jij je? Betty, begrijp ik nu dat je voor nummer 5 gaat? Heb je verhaal denk ik even gemist. En hoe jong ben jij? Vind eigenlijk wel dat je je naam dan even moet veranderen in Betty12345
Sandra, ben wel benieuwd welk pannenkoekenrestaurant het was, er zijn er twee toch? Wij hebben daar (weet niet meer in welke) eens met de familie pannenkoeken gegeten en toen was het er gezellig druk (zonder bla bla bla - toevallig dezelfde letters als bal realiseer ik me). Loolaa, jouw dagje klinkt heerlijk! Genieten is dat hè, met je mannetje op pad. Ik ga morgenmiddag denk ik even met mijn dochtertje even naar de markt en de stad. Even kijken of er al graskaas is, vind ik zo lekker! Maar vermoed dat het nog erg vroeg is.... Fijne avond allemaal!
Er zitten daar idd meerdere pannenkoekenrestaurants....dit is niet echt een pannenkoekentent maar je kunt er van alles eten, oa pannenkoeken haha.....het heet Restaurant de Bosrand (als je Lage Vuursche binnenkomt meteen rechts met die grote serre ervoor, niet aan de kant van Drakenstein)....wij hadden Sate de Bosrand, maar het was zo'n lang dun voorgegaard kant en klaar spiesje wat opgewarmd was met een lading saus er overheen...tilde de spies op en er lag allemaal water onder.....in het midden van het bord zo'n afgezaagd pandanblad, een hoopje rijst, een stukje stokbrood van ca. 5 cm met daarin een snipper kroepoek gestoken...en een mini aardewerken bakje met 3 stukje augurk....en dat kost dan 18,00 euro ......(wij vonden beide dat het eerder een daghap leek uit een studententent en dat 8 a 9 euro dik betaald zou zijn)....mijn zoontje had een kinderpannekoek, maar die vond ik nogal stevig en rubberig.... De bediening was wel okay, tenminste die jongen die ons hielp....erg leuk in de omgang met kleine kindjes... Genoeg geklaagd nu...volgende keer een deurtje verder haha...
Ja hier hetzelfde ik moet het gewoon lekker afwachten maar Zit nu voetbal te kijken moet naar bed want moet om 0630 bij een klant zijn 😞😞 Das wel eruggggg vroeg en moet ook nog ruim 30 minuten rijden daarvoor. De Schipholtunnel nog altijd dicht dr-a-ma 😩😩😩 Anak de rode duivels al gezien? het is wel wel de rare maand voor je zeg hoge temp toch wat bloed verlies maar hoop en nu weer zakken met die temp vreemd hoor
Sandra ik moet wel lachen om je uitleg over je maaltijd haha. Ik kook elke dag indisch en zoals jij het beschrijft klinkt het inderdaad niet lekker wat ze daar hadden gemaakt 😂 Juulzon een hele dikke knuffel terug 🤗 Nee leuk was het niet om mijn temp te zien droppen maar had het al wel verwacht want ik voel me totaal niet zwanger. Ik hoop dat als het toch gaat gebeuren dan gauw doorbreekt zodat we het ziekenhuis kunnen bellen voor de OFO. Koffieboon succes morgen. Morgenochtend schijnt de schipholtunnel weer open te zijn 👍🏻 Mag ik vragen waar jullie allemaal wonen ? Ik woon in deventer
Ik woon in Schelluinen...en heel klein durp tegen Gorinchem aan. Maar ben een geboren en getogen Friezin en heel mijn familie woont daar dus helaas....maar ja, terug naar Friesland zit er voorlopig even niet in ivm werk...
Leuk sandra ! Ik heb veel familie in Apelscha wonen. Mijn moeder is daar geboren en getogen Mijn temp is vanmorgen tot 36.54 gedaalt dus vandaag zal het echt wel komen. Ik had vannacht en nu nog heel erg buikpijn onderin dus... vandaag bellen denk ik.
Het woord was nog niet geschreven en toen brak het door 😢 Vrijdag 7 april 1e eicel meting echo
Anka He bah wat een teleurstelling weer 😕😕 Den hele dikke knuffel 💗💗 Goed dat de eerste afspraak staat! Ik woon trouwens in Zaandam das vlakbij Amsterdam voor wie dat niet wist 😇😇 Hoe hoog moet je temp blijven als het mogelijk positief nieuws is? Weet iemand dat?
@koffieboon je temp moet boven je gemiddelde temp voor de ovulatie zijn. Helaas kan je aan een hoge temp niet zien of je zwanger bent omdat je temp op de dag van de menstruatie nog kan zakken. Dat had ik ook vorige maand. Nu een dag later. Je zou wel een eventuele innestelingsdip kunnen opmerken tissen sprong en nod