Loolaa, met mij alles goed. Rustig. Ben vandaag weer begonnen met zoeken. Verwacht mijn ei vrijdag. Adria27 wat fijn dat het gelukt is! Dat geeft de mens hoop Sandra, ben ook benieuwd hoe het bij jou ervoor staat! Koffieboon succes morgen! Anak kan ik ook 2 maal de loterij winnen? Zeg nl altijd dat het tegenkomen van mijn vriend al een lot uit de loterij was
Anak, ben met je eens, wij willen een kind en we moeten ons aanpassen...maar...ik zorg wel dat ik netjes op tijd kom, lijkt me niet meer dan normaal trouwens, in dat geval doet het zh het niet. Dat los van de ivf behandeling. Ik heb het over drie kwartier na afspraak naar binnen mogen. Het irriteert me mateloos. En ik weet dat zij het druk hebben maar dan moeten ze de afspraken beter inplannen. Sorry voor al dit zuur.
Hoe onthouden jullie trouwens wie op dit topic wie is, en wat mee maakt etc? Want ik haal soms namen en ervaringen door elkaar...schrijven jullie alles op een papiertje?
Hoi baia 1975 ik begrijp je helemaal hoor. Het is ook niet leuk als alles uitloopt. Dan baal ik ook wel hoor maar helaas kunnen we niet zoveel beginnen.. we hebben de artsen toch nodig. Dus ik probeer ondanks alles een beetje zen te blijven 😊 Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze poging raak is !! Jacky. Tuurlijk kan dat misschien zelfs wel 3 of 4 keer 😊
Baia; had je bericht vanochtend gemist. Wat balen zeg!! Weet je wat het punt is, ziekenhuisafspraken zijn zelden op tijd. Behalve als je zelf te laat bent. En dat is dan weer de wet van Murphy😉. Dat geldt ook voor andere indicatiegebieden; of je nu bij de longarts of cardioloog komt. En als je net een nieuwe baan hebt, is het lastig om meteen open te zijn over dit soort zaken. Dat zou wel het handigste zijn, want het zou je een hoop kopzorgen besparen. Maar ja, je hebt en een nieuwe baan en een IVF traject. Ook een soort wet van Murphy😒. Het enige wat je kunt doen is hier je gal spuwen en dat doe je al. Heel veel sterkte met alles. Anak; Succes voor je zoontje met het afzwemmen!🏊🏻 En daarna veel plezier met de finale van je serie!! Hier is het zonnetje vanmiddag gelukkig doorgebroken. En bij jou? Adria; wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!! Geeft idd hoop. Jackie; ik denk dat jij zeker wel voor de tweede keer de loterij gaat winnen. Ik ga in elk geval er heel hard voor duimen. Succes met het eieren zoeken. Ik ga aanstaande zondag/maandag beginnen met zoeken. Koffieboon; succes morgen in het zkhs.
Baia ik snap je opzich wel bij one eerste IUI moesten we om 1345 zaad inleveren ik was er om 1330 u bent te vroeg zegt de vrolijke noot bij het lab 🙄🙄😤😤🤗 Waar is u man? ik zeg in de auto wist niet dat hij moest komen "het is toch zijn zaad" 🤐🤐 Pffff uiteindelijk om 1515 de inseminatie is het lab nog bezig met behandelen ik ben dus na 1600 geïnsemineerd wij waren razend en nu blijkt dat het mislukt is 😫😫 Alleen ik vind wel als het op afspraken aankomt dat ik mij nu moet aanpassen ik moest eigenlijk vanmiddag naar het ziekenhuis dat ging echt niet ik had een cursus dus nu kan ik morgen komen om 0930 had ze gezegd je moet komen dan had ik gegaan. Adria wat een super goed nieuws meid! Dat geeft ons moed en hoop je bericht!💗 Oké even wat toegeven ik heb jullie namen opgeschreven voor de nod lijst voor maart anders wist ik het niet meer 🙊🙊 Morgen nog bezoek van onze begeleidster onze zoon heeft een taal ontwikkelstoornis en die zit op een voorschool met veel logopedie dus onze begeleidster komt op huisbezoek. Al met al weer een bezig dagje. Slaap lekker iedereen!
Hoihoi allemaal....vandaag 13 dpo, maar ik voel me net als de voorgaande maanden, geef het weinig hoop....nog niet getest ook....wil woensdag even afwachten of ik dan ook echt ongesteld wordt.....cyclus kan met gemak deze maand weer een dagje langer worden dus tja... Ik kan me de frustratie ten aanzien van die ziekenhuisafspraken wel voorstellen hoor! Maar ja aan de andere kant....ze hebben meer te doen en zijn vrij druk dus tja... Slaap lekker dames!
@adria wat een supergoed nieuws ! Geeft ons hoop. @sandra spannend !! Mijn zoontje is geslaagd voor C. Hij is helemaal happy en wij natuurlijk ook 😊 @koffieboon.. denk je dat het mislukt is doordat het lab te laat heeft gewassen ?
Anak nou dat heb ik gevraagd maar een een ei staat 10-15 uur klaar om bevrucht te worden. Je hebt met IUI 15% kans das niet veel en zegt ze alles moet net op het juiste moment gebeuren in je lijf. Daar heeft ze gelijk in. Kortom ze hebben geen verklaring waarom het dan niet lukt. Gefeliciteerd met je zoon zijn c!! Maandag moet ik terug en moet vandaag met de Clomid starten voor 4 dagen weer. Hoe gaat iedereen hier? Sandra heb je al nieuws?
Hiep, hiep.... hoeraaaa met het C diploma!! In de pocket. Hoe vindt hij het zwemmen? Gaat hij er mee door? Of is het nu tijd voor iets anders. Koffieboon; maar weer op naar maandag dus. Hoe is de dosering? Hetzelfde als de vorige ronde? Of is er een aanpassing?
Ik heb een testje gedaan, omdat ik niet lekker was misselijk worden van alles, menstruatiepijn gevoelens (herken ik ook als zwanger zijn van mijn vorige zwangerschappen), lichte hoofdpijn, errrg moe, had er een dag bij zitten dat ik 4x naar boven ben gelopen die dag zodat ik kon slapen... maar dames, ... ik heb een testje gedaan en er staat een streepje op? Tweede streepje.. weet niet zo goed wat ik moet denken nu... is ie dan wéér door de pil heen gegaan weken terug? of is het een dag geweest dat ik 1 pil ergens was vergeten toen nog? Weet het niet...
Heb mijn man nog twee testjes laten halen want ik geloof het niet, en dus gedaan en er kwam weer een tweede streepje deze zelfs iets donkerder dan de eerste.
Gefeliciteerd! Hier zojuist eerste roze spotting gesignaleerd, dus weer niet deze maand grrrr.....morgen zal het wel doorzetten, dus de app al weer op nieuwe cyclus gezet vanaf morgen en dan dus vrijdag bloedprikken en volgende week donderdag afspraak gyn voor alle uitslagen van het bloedprikken.... Erg frustrerend weer dit.....
Zeker spannend Jackie333, ja hadden nog een test gehaald bij de jumbo, en daar zag je een breed licht tweede streepje roze op. Dus ja, ik weet het nu even niet zo goed meer maar ze zeggen paar dagen wachten en kijken of het donkerder wordt die streepjes op de kv 2v5?
Betty, hier staat absoluut een streepje op hoor. Begrijp ik dat je zwanger bent geworden door de pil heen? Weet even je verhaal niet meer.... maar volgens mij mag ik je feliciteren.
Dank je! Voel me ook best wel een beetje teleurgesteld....weer een stapje dichter bij de 40.....en een 2e voor mijn 40e gaat nu echt niet meer lukken helaas.....