Veel gekletst dames. Jackie; wat een vroeg ei heb je. Maar goed dat je zo vroeg bent gaan zoeken. Anders had je hem gemist. Hoop dat je een paar leuke dagen hebt gehad😉 Anak; hoe is het bij jou? Loopt hij ook al wat meer op? En morgen heb je toch de echo? En vnvnd is/was je huiswerk toch? Hoop dat het leuk was😃 Sandra; balen dat het nu echt heeft doorgezet. Juulzon; mooi dat je je ei hebt gevonden. Hoop dat die ene eileider een super eileider is en dat je over twee weken met goed nieuws komt. Ik zit nu in de trein naar huis. Net competitie gespeeld en ging niet zo goed. Heel jammer Ik ga zondag maar eens beginnen met zoeken. Maar moet eerst naar de Action. Ik was daar van de week en toen waren de LH testen uitverkocht. Moet ik weer terug😕
Betty, wat een apart verhaal. En ook onzeker. Als ik jou was, zou ik langs de huisarts gaan (of telefonisch spreekuur) en vragen of je bloed mag laten prikken. Dan heb je echt duidelijkheid. Ik vermoed toch echt dat er wel sprake is van iets prils, maar of het doorzet... en mijn eigen oude angst komt bij vage en langzaamoplopende testen om de hoek kijken, en dat is mijn ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Niet dat die kans groot is hoor, en het is veel waarschijnlijker dat het een zwangerschap is die moeite heeft met goed innestelen. Het kan nog twee kanten op. De kans bestaat ook dat je binnen nu en een week 'ongesteld' wordt, als het idd een prille zwangerschap is die niet goed afloopt. Uiteraard hoop ik voor jou dat dat niet gebeurt en dat jij zo'n bofkont bent die we allemaal willen zijn! Stoppen met de pil en hoppa zwanger! Laten we daarvoor gaan! Wordt het voor jouw partner trouwens zijn eerste kindje? Oh ja, de kans met zo een licht streepje op een positieve clearblue indicator is denk ik wel klein... Ik ben trouwens ook een echte avondtester. Anak, spannend hoor, het hele OFO-traject. Ik kende dat nog niet. Maar meten ze nu ook je progestron ongeveer een week na je eisprong? Check dat anders even. De kans is toch groot dat ze voor de HSG en iui gaan. Dat is gewoon protocol / Nederlands beleid. Meestal is het drie pogingen iui, dan evaluatie. Eerlijk gezegd zou ik ook echt daarvoor gaan. Ook ivm verzekering en vergoedingen. Na drie mislukte ivf's mag je niet meer terug naar iui-kansen. En bovendien, na een HSG ben je in principe vruchtbaarder, omdat het eitje makkelijker naar de baarmoeder gaat. De bevruchting vindt nl in de eileider plaats en de deling vindt plaats op weg naar de baarmoeder. Als er minder 'obstakels' zijn, wat na een HSG dus gunstig is, is de kans echt aanzienlijk hoger... en het idee dat alles in orde is en je vruchtbaarder bent, werkt voor je eigen mindset ook wel positief (was bij mij het geval). Helemaal ook omdat je zo goed bezig bent met afvallen. Wat ga je goed! Maar, uiteraard begrijp ik de situatie met je vriend ook. Loolaa, sportief bezig hoor! Hopelijk is de voorraad testen weer aangevuld bij de Action... anders online? Heb je ze misschien zaterdag nog in huis? Of langs een ander filiaal? Jackie, gelukt met het gezellig maken? Gezellig, iemand erbij op het wachtbankje. Zo loop ik door mijn rare cyclus na de prille miskraam van de vorige ronde toch weer een beeeeeeetje gelijk op.... Sandra, wanneer hoor je alle uitslagen en het verdere plan? Ga weer een poging tot slapen doen, mijn dochtertje werd net wakker van een droompje.
Goedemorgen dames Juulzon je was er nog lekker laat bij. Hopelijk heb je goed geslapen! Loolaam jammer dat de competitie niet zo goed ging. Moet je altijd ver reizen daarvoor? Mijn ei was inderdaad vroeg. Op dag 10, maar ik heb ook een korte cyclus van 24 dagen. Heb wel het idee dat ik ontpild ben en mijn cyclus regelmatig is. Leer mijn lichaam ook beter kennen en de krampjes etcetera te herkennen. Was in het begin nogal onzeker omdat ik tussen de ov en nod echt een zeurende gevoel In mijn buik hield. Laatste cyclus was dat weg. Mijn vriend was laat thuis gisteren en moest vanmorgen vroeg weer weg. Hij wilde eigenlijk gaan slapen maar we hebben het gezellig gemaakt Ben ook langer blijven liggen als normaal. Ach we kunnen alleen maar duimen. Wilde kijken of we vanavond nog kunnen klussen, Just to be sure zeg maar... Bette weet je al iets meer? Spannend hoor. Hoop dat het raak is voor je!
Hoi Meiden, even een kleine update van mij ! lees straks even alle verhalen terug. vandaag is dag 10 van mijn cyclus en mijn eitje was al 16 mm volgens haar was dat al groot voor dag 10. Mijn baarmoederslijmvlies was 8 mm en ook goed. Ze verwacht dat mijn eisprong zondag of maandag is. We hebben huiswerkopdracht meegekregen voor as zondag na 23.00 uur. Maandag gaan ze om 8.50 uur kijken of het eitje al gesprongen is en gaan ze baarmoederslijmvlies afnemen om te kijken of de zaadcellen nog leven in mijn slijmvlies. op het 1e gezicht zat alles er goed uit.. ik moest me de komende weken proberen te ontspannen en de komende dagen goed gebruiken om een voorraadje op te bouwen zodat ze klaar liggen als mijn eitje springt. voor mijn doen is mijn eisprong wel erg vroeg deze maand.. normaal is die tussen dag 14-16 maar als ik naar mijn slijmverlies nu kijk denk ik ook dat het eerder komt. daarom was ik uit voorzorg gisteren al begonnen met de ovulatietesten.
Meiden ik ga bij lezen. Maar een vraag ik heb ovulatietesten gekocht van Clearbleu die met de smiley 20 stuks op drogistplein.nl die worden straks bezorgd. Maar is het betrouwbaar met gebruik van Clomid en Pregnyl en wanneer moet ik starten met kijken wanneer mijn ei er is? Sorry hoor domme vragen misschien maar ik gebruik dit voor het eerst.
Hoi koffieboon, Ik weet niet hoe het met chlomid en pregnyl zit maar je kan starten vanaf dag 10/11 van je 1e cyclusdag als je een cyclus van 28 dagen heb
Volgens mij is mijn piek vanavond. Zw en kids dipstick geeft positief aan en de smiley een O maar die is bij mij meestal pas vlak van te voren positief. Ik denk dus dat het ziekenhuis gelijk heeft en mijn sprong zondag gaat zijn 😊 Van de dipstick is de teststreep donkerder dan de controlestreep. Ze zeiden ook dat mijn baarmoedermond open stond dus teken dat het er aan komt. Manlief weet niet wat hem overkomt dit weekend 😂😂😂
Anak spannend meid!! Jackie onze mannen vinden dat gezellig maken vast niet erg 😅😅 Betty ik zou hem ook doen de Clearbleu het ziet er goed uit maar doe het maar ben je ook uit de onzekerheid joh of anders idd een bloedtest aanvragen bij de ha. Juulzon ik hoorde dat de action die testen niet meer verkoopt of zo 😟😟 laatst was het schap ook al leeg toen ik er langsliep Hier voel ik mij goed geen buikpijn geen kort lontje 😏😏zit nu op dag 4 Clomid wel hoofdpijn maar dat had ik de vorige keer ook maar wordt hier ook weer zo onzeker van straks gebeurd er niets binnenin mij 🤔
Koffieboon: tnx voor de info over de ovu testen van de Action. Ik ga er straks nog even langs en zal ik het eens navragen. Wat mooi dat je nu geen last hebt van moodswings van de clomid. Laten we hopen dat het een goed teken is. Wanneer is je volgende echo? Juulzon; hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. En fijn dat je weer aansluit op het wachtbankje. Jackie: wel fijn dat je een korte cyclus hebt, heb je ook meer kans. En nog beter dat je cyclus weer op orde lijkt. Zo te lezen heb je goed gebruik gemaakt van het moment. Anak: ik had alles een beetje door elkaar gehaald. Zat ook in de trein nog mopperig te zijn op de resultaten van het badmintonnen. Maar dat ziet er allemaal goed uit. Alle lichten staan op groen dit weekend. Dat wordt een leuk weekend
@Anak fijn dat het er goed uitzag! Ben trouwens benieuwd dat opbouwen van een voorraadje. Ik heb gelezen dat je beter om de dag kunt klussen omdat het zaad dan beter zwemt. En dan lees je weer dat het niet uitmaakt. Hebben jullie tips? @Loolaa, ja normaal zou ik balen van een korte cyclus, maar ik ben er erg blij mee. Scheelt echt qua kansen.
Ooooo balen loop ik net de postbode mis met mijn ovluatietesten was net ff 10 minuten weg 😵😵 Nou komt hij morgen maar ja hoelaat geen idee😑😑
Jakkes heb je nog wel een test voor vandaag en morgen dan Koffieboon? @ Beebj wat spannend aan het worden! Op naar een kleine Beebj! @ Anak succes met het opbouwen van het voorraadje! Gaat vast goedkomen daarmee
Nee dus ik ga anders wel ff naar het kruidvat 😝😝ik was vrijdag 31 maart ongesteld geworden zit nu op dag 8 kan ik dan al starten of gewoon wachten tot morgen?
Ow maar Koffieboon, ze beginnen meestal met dag 10-11 met testen dus het kan wachten. Voel zelf even aan wat je wilt?
Balen van de postbode Koffieboon. Wij lopen trouwens gelijk op. Ik ga zondag of maandag pas beginnen met testen. Dus morgen als je de postbode bent tegengekomen is nog vroeg zat. Zelf ben ik inmiddels naar de Action geweest en er was weer een voorraad. Dus maar goed ingeslagen.