Ok, ik zal eerlijk zijn. Ik heb het idee dat je ons een beetje voor de gek houdt. De vragen die je stelt passen naar mijn idee niet bij iemand die al vier kinderen heeft gekregen. Ik vraag me dus af, klopt mijn gevoel? Vind het ook raar dat je niet met ons meekletst, maar alleen voor de testen langs komt. Zoals al eerder is gemeld, daar is het testen topic voor. De volgende vraag is dan, wat wil je dan van ons? En wat kom je brengen? Ik zie zoveel verschillende antwoorden en vragen waardoor ik verward raak. Maar als iemand een kritische vraag daar over stelt, komt er naar mijn idee een vinnige reactie. Heb je dat in de gaten?
Ik ben het er niet mee eens hoe jij over mij denkt. Maar respecteer het en ik ga wel van dit topic af. Dames, heel heel heel veel geluk met zwanger worden!
Ik heb je een pb gestuurd om het te verhelderen. Had het vorige bericht ook beter privé kunnen sturen. Mijn excuses dat ik dat niet heb gedaan.
Loolaa ik deel je mening.. sorry betty. Je vraagt advies, die geven wij en dan zeg je dat dat toch niet zo is en niet gaat opvolgen.. En even over geen ontrekkingsbloeding in de stopweek... dat is niet goed hoor. Dat is wel een reden om zeker je waarden even te laten checken.
Zo ik ben weer thuis. Pff ben bekaf na 2 (competitie) wedstrijden spelen. Helaas twee maal verloren. Ben het niet meer gewend. Ook tussen allemaal jonge meiden van ca 16 jaar. En lichamelijk gaat het ook allemaal wat moeizamer helaas (versleten tussenwervelschijf in mijn onderrug). Maar lekker bezig geweest en niet veel kunnen nadenken 😉. Het wachtbankje zal lang duren, maar gelukkig is het voorraadje aangelegd want weet niet of het wat geworden was na zo'n dag als vandaag 😂 Alhoewel lang duren, heb een drukke week voor de boeg dus zal niet veel piekertijd hebben 😉 Nu lekker met de benen omhoog en straks boer zoekt vrouw kijken....
Lekker druk weekendje dus. Wel lekker dat je zo even je gedachten kunt verzetten! Hier lekker in de tuin gezeten en zo rood als een kreeft geworden zag ik net in de spiegel...oeps. Gisteren schrik van mijn leven gehad. Ons zoontje was in de sloot gevallen, totaal koppie onder. Gelukkig stond mijn vriend er vlak bij dus die kon hem er meteen uit halen....erg geschrokken, maar gelukkig niets aan over gehouden. Wel zwaar onder de indruk van het voorval...iedereen. Iedereen succes op het wachtbankje...voor mij duurt het nog even....ik zit vandaag op cd5 en begin pas aankomende vrijdag met ovutesten en donderdag eerst nog even bezoekje aan de gyn inclusief een echo.
@jacky dus vandaag lekker intensief bezig geweest. Nu lekker bankhangen en relaxen. Wanneer is je nod ? @sandra wauw kan me voorstellen dat het schrikken was. Heeft hij geen slootwater binnen gekregen ? Gelukkig stonden jullie er bij. Hoe oud is je zoontje ? Ben het even kwijt. Gaan ze bij jou ook een ofo doen ? @koffieboon heb je morgen weer een follikelmeting ? @loolaa lekker gerelaxed vandaag ? Ik ben vandaag met zoon en manlief naar de paaskermis geweest. Mijn zoontje durfde eindelijk met mij in de inktvis (zo heete het vroeger maar nu weer anders) hij vond het geweldig. Ik heb vandaag echt een drukkend beetje blauwe plek gevoel op de plek waar mijn eitje moet zitten zoals de gyn zei. Zou hij dan toch nog moeten springen ? We zien het morgen. 8.50 uur weer melden bij de gyn.
Ik vermoed wel wat slootwater binnen gekregen, maar in zijn maag en niet in zijn longen....hij had vandaag wat diarree namelijk dus gok dat het daar van komt. Mijn zoontje is 2 jaar en 8 maanden (zie handtekening ). Ofo? Geen idee, ik hoor het donderdag allemaal wel haha. Het is voor mij redelijk nieuw, dus heb er geen verstand van verder....
Sandra schrikken zeg weet wat je voelt afgelopen zondag is onze zoon bijna aangereden die was met mij voor de deur aan het voetballen en de overbuurjongen schiet zo de bal de weg over nou de buurvrouw kwam er net aan was millimeter werk en ik ben 20 jaar ouder ik pissig op het ventje en zijn moeder zegt niets grrrr 😵😵 En vandaag viel meneer van de trap af kon hem nog net tegenhouden oef oef oef rennen achter de poes ach ach ach kost je heel wat jaren hoor dit Jackie ja dat ga je voelen hè hihi wij zitten lekker miljoenenjacht te kijken lekker ff. Ik heb net de eerste clearblu gedaan maar geen ei had niet anders verwacht wel zag ik de controle streep toen ik dat ding eraf haalde maar ook een licht 2 de streepje dat klopt toch? Zal nog ff de gebruiksaanwijzing lezen zo zag wel dat Clomid geen invloed heeft. Anak veel plezier vanavond 😬😬🙈🙈
Oh wat stom van mij hahaha nu zie ik het. Ga er vaak vanuit dat het cyclus banners zijn 🙈 Gelukkig is alles goed. Geef hem maar een dikke knuffel
Jeetje kan me goed voorstellen dat je je heel wat jaartjes ouder voelt. Dank je wel! Ik ga mijn best doen vanavond 😆🙊🙈
Koffieboon en Sandra; wat moet dat schrikken zijn geweest voor jullie allebei. Fijn dat het met beide goed is afgelopen. Jackie; twee wedstrijden. Kan me voorstellen dat je lekker bent afgedraaid. Balen van je rug. Heb je daar in het dagelijks leven veel last van? Boer zoekt vrouw vind ik ook altijd zo leuk😃 Anak; veel plezier vnvnd😉. Moest vandaag werken. Maar heb het nog wel binnen afsluiten met een rondje hardlopen. Daarna nog geprobeerd om iets van de tuin te maken. Maar daar was ik al snel klaar mee.
Nou dat is ook wel even schrikken idd....vond dit ook al heel wat pfff.... Dat van dat lichte streepje klopt hoor. Je zult zien dat als je een smiley hebt hij echt een stuk donkerder is
Jeetje Sandra en koffieboon. Dat is schrikken! Gelukkig loopt het goed af, maar de schrik zalner wel even inzitten! @Anak mijn nod is pas 21 april, dus ik mag nog ff. Leuk de paaskermis. De octopus ken ik ook nog wel! Heb al lekker wat spierpijn vandaag. Vandaag een lange dag op het werk. Van 07.15 tot 17.15 denk ik zo. Jullie een fijne maandag!
Nou geweest in eerste instantie kon ze niets vinden ik dacht ooooo neeeeee. Maar het was een leerling en ze deed het ding er niet ver genoeg in zeg maar 🙊🙊 Dat heb ik ook gezegd als opbouwende feedback want daarna waren er 3 zichtbaar maar nog niet groot genoeg dus woensdag terug om 10:00. Hoop dan dat de boel goed gegroeid is ik ga wel door met de ovulatietesten. Wat denken jullie meiden stel ik heb een smiley woensdag of donderdag zouden jullie het dan nog gezellig maken als de inseminatie vrijdag zou zijn?
Hoi hoi, Wauw 3 eitjes hoeveel mm waren ze ? Ik zou het gewoon doen als je vrijdag de inseminatie hebt. Van je man is toch van goede kwaliteit ? Ik geloof dat je minimaal 2 dagen onthouding moet hebben en het liefst 3 dagen. Ik ben ook geweest en zoals gedacht eisprong is geweest 🎉 Gelukkig konden ze nog wel de samenlevingstest doen 😊 Nu volgende week dinsdag progesteron en hcg prikken. Dus officieel nu gezellig met jacky op het wachtbankje.
Ik had er 1 van 11 15 en 16,5 mm zoiets. Die van 11 zal niets meer worden maar nog ff doorgroeien van binnen hoppa! Zaad is van hele goede kwaliteit bij mijn man dus dat doen we ook gewoon maar hihi
Gaan ze er dan vanuit dat die vrijdag pas gaat springen ? Die van mij is waarschijnlijk met 18mm gesprongen.. gyn zei vandaag tegen mij dat de gemiddelde ei springt tussen de 18 en 22 mm en vanaf de 14 mm ongeveer 1,5 a 2 mm per dag groeit.. Zou vrijdag niet te laat zijn ? Ik wil je niet ongerust maken hoor..
Nou ik moet woensdag terug en als ze dan de juiste maat hebben moet ik die avond Pregnyl spuiten en dan is 1,5 dag later de inseminatie. Zo ging het de vorige keer ook als ik donderdag de inseminatie heb springt het ei niet door de Pregnyl dat gebeurd pas later. Daarom ben ik nieuwsgierig wat de ovu testen nu gaan aangeven. En of het klopt met wat het ziekenhuis denkt en doet. Ik begrijp at je zegt hoor ik zat er zelf ook mee maar ik ga het woensdag zien. Als ik de smiley zie gaan we er gewoon voor hoor de groeten voor het ziekenhuis