Tis ook een hele stap om naar het buitenland te gaan. Snap ik wel. Wanneer heb je de afspraak voor de nacontrole? Hoe is het verder met je?
Even snel, Anak, spannend morgen! En wat slecht dat ze de dominante follikel hebben gemist!! Wel apart dat je nog de Ovitrelle moest zetten, als er een LH-piek is, heeft de Ovitrelle in principe toch geen toegevoegde waarde? Ik duim voor je! Jackie, jij vandaag een positieve ovulatietest toch? Dan is morgen dus dag 0 en zou je op dag 14 kunnen testen... dus dat is... volgens mij 17 mei... je schrijft dat jouw cyclussen meestal korter zijn, maar als je na minder dan 10 dagen na je ei al ongesteld wordt.... is dat wel wat aan de vroege kant. Bij mij wees dat op laag progesterongehalte (en was de conclusie dat er geen goede eisprong was...). Ben heel benieuwd wat jouw cyclus deze maand doet. Hoop dat je 9 maanden lang niet ongesteld gaat worden en met een ieniemieniebuikje het huwelijksbootje in mag stappen! Koffieboon, sterkte! Rest, lees ik later even bij!
@juulzon dank je wel. De ovitrelle zorgt ook voor een eventueel betere innesteling en je progesteron gaat er van omhoog. Dat is mij verteld en ook staat ook in de bijsluiter. Vind het ook niet erg om hem te moeten zetten.
@Mi2017 ik heb wel vaker hoofdpijn. Vroeger ook in de stopweek van de pil dus gok hormoon gevoelig. @juulzon ik had zondag een positieve test dus ik ga uit van 1 mei dag 0 12 mei is mijn nod en is dan dag 11. Dus zou net niet tekort zijn. Maar ik houd het in de gaten.
hoe bedoel je dag 0 @Jackie333 ja heel gevoelig dus hopelijk goed teken ik zit dpo2/3 nu 28-4-2017 eerste vate smile
Ik check ook weer even in. Heb een paar drukke dagen gehad. Ik ga straks wel even teruglezen. Anak/Juulzon: het is helemaal niet zo gek dat de dominante follikel is gemist. Het lijf doet toch wel wat het wil en een follikel wat eerst niet wilde groeien kan opeens een groeispurt krijgen. Door die onvoorspelbaarheid van het lichaam is het toch verstandig om wel Ovitrelle te injecteren. Naast dat je toch niet goed weet wat er gaat gebeuren, ondersteunt Ovitrelle ook de LF. Hier gebeurt er nu niet zoveel. Ik ga volgende week eens met ovu testen starten. Maar misschien laat ik het ook. Ik weet inmiddels wel wanneer ik mijn piek heb.
Jackie: niet meteen zorgen maken hoor. Ieder lichaam is anders. Je kunt er pas echt iets van zeggen na onderzoek. Je weet inmiddels zelf wel hoe lang je LF is. Je bent al een paar maanden met ovu testen bezig. En er zit als ik het goed heb toch een redelijk vast patroon in van een LF van 11 dagen?
Ja er zit altijd 11 soms 12 dagen tussen. @Mi2017 met dag 0 bedoel ik de eisprong. Dus vandaag ben ik dpo 1. Lopen we redelijk gelijk
@Loolaa ik weet ook wanneer ik me piek heb maar ben toch blij dat ik even heb gekeken want ik had me piek nu 2 dagen eerder.. normaal pas met cd 12/13 maar nu dus op cd10 al een vaststaande smiley ... welke ovu testen gebruik jij als je ze gaat gebruiken
Mi: dat is idd maar goed dat je eerder bent gaan kijken. Je zou hem maar eens missen. Zou zonde zijn. Ik gebruik die van de Action. Heb afgelopen ronde een test met de testen gedaan. Ik kreeg namelijk nooit een echt donker streepje. Ging er altijd maar vanuit dat de piek tussen de meest donkere streepjes zat. Dus vorige keer heb ik bij elk wc bezoek getest. (Had toch niet zoveel te doen die dag) En je zag ze heel mooi oplopen naar een super donkere streep en ook weer aflopen. De conclusie van dit mini onderzoekje is dat die testen super gevoelig zijn. Weten we dat ook weer.
haaahaah @Loolaa ik gebruik dus naast de action testen nog de cb met hormoonindicator.. dus jaa dan kan je zeggen dat de action gewoon echt goed is met je onderzoekje.. en missen echt niet hoor we hebben elkaar lief om de dag en soms zelfs 2 dagen achter elkaar dus welke dag ook missen nee nee maar het is denk ik voor me eigen gemoedstoestand ben gestart met cd9 dit keer dus vrij laat voor mijn doen.. Maar op een of andere manier deed me lijf beetje anders als anders dus dacht goooi er nog maar is een testje tege aan en jahoor een niet te geloven soms hoe je je lichaam toch kent @anak2 hoe was je IUI hoeveel opgewerkte zaadjes had je man??? @Jackie333 ja idd die van mij is 14 mei tenminste dat hou ik aan.... dus jij mag ook nog is eerder testen
Hoi hoi, Ik ben er weer. Het is gelukt en viel best mee. Het was wel even een gemartel omdat mijn baarmoeder gekanteld was en er plooien in de baarmoedermond zitten waar ze met het slangetje niet voorbij konden komen maar achteraf is het gelukt De opbrengst van manlief na opwerken was 17 miljoen. Nu afwachten over 15 dagen testen. Maar ze zetten je wel even met beide benen op de grond dat de kans alsnog maar 5-10 % is..