Ja klopt 17 mei. Ik ga wel al testen om de dag om te zien of de ovitrelle al uit mijn systeem is. Volgende week nog wel progesteron prikken
Volgende week kan ik bij dezelfde gyn terecht. Was een jonge vrouw, dus ik hoop dat zij wat bereidwillig is en met ons mee wil denken. Ik merk dat ik wel positief tegen de toekomst aan kijk, dus ik zit op het moment niet in een diep dal. Wel ben ik een beetje klaar met het bloedverlies. Bleeeggghhh.
Dat kan ik me voorstellen @Miss Appletree bloed je nog veel nou hopelijk een bereidwillige gyn die jullie wel verder kan helpen... ik duim heel hard meis <3
@Mi2017 Nee, valt mee. Als een lichte menstruatie nu, maar ik wil gewoon weer door naar de vruchtbare dagen. Ik ben een beetje praktisch ingesteld.
Dames, even off topic. Realiseren jullie dat vandaag het 1000e bericht in ons topic is geplaatst? En wel door Jackie!!! Vind ik wel even waard om bij stil te staan en te vieren. Gefeliciteerd allemaal
Yeeeeeh 1000 berichten !! Op naar de 2000 !!! Miss appletree fijn dat je volgende week al terecht kan !!
Anak, Jackie en Mi: gezellig met z'n drieën op het wachtbankje. Ik hoop toch zo dat er iemand eens goed nieuws krijgt. Liefst alle drie natuurlijk. Anak: fijn dat de IUI er op zit. Heel fijn dat je nu even niet hoeft te injecteren. Kan je lichaam ook even tot rust komen.
En miss appletree, fijn dat je positief naar de toekomst kunt kijken. Hoop ook dat de gyn met jullie mee gaat werken.
Haha Loolaa. 1000e bericht. Heb ik nu wat gewonnen? Een positieve test over 14 dagen vind ik wel een mooie prijs Apple tree ik hoop snel op vruchtbare dagen voor je!
Jackie: Ik vind eigenlijk dat ZP je wel een prijs mag geven. Maar die positieve test zou idd fantastisch zijn.
Zo al meer als 1000 berichten....goed gedaan met zijn allen! Morgen lekker een dagje vrij......en het is morgen ook mijn nod...nog geen tekenen, maar het komt meestal gewoon ergens op de dag zelf, zonder vooraankondiging .
1000e bericht alweer... Gaat snel! @Anak, spannend! Hoop dat je alleen maar streepjes blijft zien met je testen de Komende tijd! Oftewel, dat er snel HCG door je lichaam wordt aangemaakt!! En dank voor de uitleg van de Ovitrelle. Heb nooit geweten dat dat ook de innesteling zou bevorderen. Ben wel benieuwd hoe. @Loolaa, weet jij dat misschien? Ben jij zelf arts trouwens? Je klinkt erg deskundig! Duimen aan voor allemaal, best veel op het wachtbankje geloof ik. Verwacht zelf ergens deze week ook een smiley op de Clearblue, dus moet mijn vriend maar weer even subtiel 'activeren' .
Spannend hoor @78Sandra ik duim ook voor je dat de duivels weg blijven ❤️En nog geen testje gedaan ooh wat reuze knap zeg dat lukt mij eigenlijk niet geniet van je vrije dag