De gyn zei dat de hcg in ovitrelle het baarmoedervlies gunstig maakt voor innesteling. In hoeverre weet ik niet en de progesteron zou sneller omhoog gaan. Het maakt mij eigenlijk ook niet uit als het maar werkt Loolaa heeft voor het bedrijf gewerkt die pregnyl enz maakt Ik hoop dat je je mannetje kan activeren
Ik maak me wel weer zorgen om mijn temp. Ik heb het gevoel dat mijn ei vannacht is gesprongen en dat zou ook overeenkomen met de gedachtes uit het ziekenhuis maar mijn temp is vanmorgen nog niet omhoog geschoten. Ik had vanmorgen wel heel dik bruinig slijm en daarna een veeg rood bloed verlies. Is nu weer weg gelukkig.. ik hoop maar dat de zaadjes lang genoeg leven en ondertussen het eitje heeft gevonden
Nog geen rode duivels te bekennen, maar de test van vanmorgen was nog steeds witter dan wit....dus ik verwacht het vanavond...as usual...
Juulson: dank voor je compliment. Ik heb jaren gewerkt bij het bedrijf dat Pregnyl en Puregon (rec FSH) maakt. Ik heb ook met die producten gewerkt. Ik kwam daarvoor bij veel klinieken om te informeren over deze producten. Daarna ben ik helaas ervaringsdeskundige geworden. In bijgaande link kun je lezen dat Ovitrelle idd de LF ondersteund. Hetzelfde kun je terug vinden in de SmPC (bijsluiter) vinden van zowel Ovitrelle als Pregnyl. https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/c/choriongonadotrofine_alfa
Sandra: balen dat je een witte test hebt en dat er ook nog niets is doorgebroken. In zo'n geval wil je dat het gewoon doorzet. Dan kun je ook weer verder.
Zojuist doorgebroken en gelijk helder rood, dus ik tel vandaag gewoon als dag 1 zoals ik altijd doe...
Balen Sandra! @1000 berichten: netjes gedaan ladies! @anak: hier geen ervaring met tempen.. Duim voor je dat de timing goed was!
@missapletree: neem ook je tijd om dit weer te verwerken. Ik heb inmiddels ook 2 MA's achter mijn kiezen. De wens om snel door te kunnen herken ik heel erg. Maar ik merk nu, inmiddels 4 maanden na mijn 2e ma, dat ik het er moeilijk mee heb. Niet met de ma ansich, want verstandelijk kan ik het allemaal prima beredeneren. Gevoelsmatig is het echt anders. Het gevoel dat mijn lijf heeft gefaald, boos op mezelf.. Ik ben na 2,5 jaar helemaal klaar met ovulatietesten en negatieve zwangerschapstesten, of toch een positieve test maar helaas toch dikke vette pech. En maar weer door.. Wat ik maar wil zeggen: geef je zelf de ruimte om verdrietig te zijn, boos te zijn of wat je ook maar voelt. Maar meid wat ga ik voor je duimen dat 2017 het jaar wordt dat je blijvend zwanger wordt van een plakkerd! Net als voor alle andere dames!!!
@Kyra77 lief van je. Bedankt. Ik verwacht ook wel dat er nog verdriet komt, maar meestal komt dat wat later. Dan laat ik het ook wel toe. Ik wil eerst de controle achter de rug hebben en ik hoop dat ook dit keer mijn lijf alles zelf heeft opgeruimd. De vorige mk ging met vreselijk veel bloedverlies gepaard dat het fysieke herstel er veel meer inhakte dan het emotionele. Ik probeer extra van onze dochter te genieten en dit niet teveel mijn (ons) leven te laten beheersen.
Balen Sandra! Lijkt me heel heftig een ma. Gelukkig niet meegemaakt en hoop dat dat bespaard blijft. Nu ronde 7 en hopen op een positieve test straks. Dat de eisprong is geweest voel ik wel. Dan blijf ik zo'n zeurend ongi achtig gevoel houden. Gelukkig wel afleiding van het regelen van zaken rondom de bruiloft. Ook bezig met het uitzoeken van een leuke honeymoon bestemming. Maar dan vraag je je af of dit de laatste vakantie met zijn 2en is. Of dat ik over een jaar weer precies zo zit....
Ik wordt niet vrolijk van mijn temp mijn sensitest thermometer is kapot.. maakt raar geluid en bij 3 x meten van 36.98 naar 36.76 naar 36.54. Ik had er nog 1 van zw en k en die geeft dezelfde temp als gisteren. Zal mijn ei nog niet geweest zijn dan ? Ondanks de ovitrelle en de lh uit het bloed ? Ik wordt er echt nerveus van.. baarmoeder hoogte vanmorgen gecheckt en die is middel niet meer hoog.. ik wordt hier echt onzeker van