Wat een lieve reacties, dank je wel. Ik heb het wel een plekje kunnen geven gelukkig. Ov testen pff haha. Maar de dag dat hij echt uitsloeg niet geklust, dag ervoor en dag erna (gister wel. Vandaag is ook wel in de planning. Geniet van deze mooie dag. X
Dat klinkt ook goed Cinsam! En alvast veel plezier vanavond Ik voel me weer een stuk beter. Gelukkig maar. Ben bang dat ik er eerdaags toch een testje tegenaan gooi. Kan het niet laten. Gewoon ongeduldig
Jackie, fijn dat je je weer beter voelt. Hier even een update. Mijn baarmoeder is weer schoon. Dus mijn lijf heeft alles zelf opgelost. Het goede nieuws is dat mijn voorraadje eiblaasjes (ovariele reserve) meer is dan wat ze meestal ziet bij 40-jarigen. Gyn zag ook dat er alweer een eitje aan het rijpen was, die waarschijnlijk volgende week springt. Verder kon de gyn weinig voor mij doen, zoals te verwachten. Het werd ook verwezen naar mij leeftijd. Gyn gaat nog bij collega's informeren van een universitair ziekenhuis en belt mij volgende week terug of er nog iets is wat ze voor mij kan betekenen.
Ja maar nu heb ik weer zitten googlen...... (moet ik niet doen )..., en de eiblaasjeskwantiteit schijnt weer niks te zeggen over de kwaliteit.
Wat een lieve reacties dank jullie wel. Ov testen pfft. Dag van positieve test niet geklust. Dag ervoor en erna (gister) wel. Vandaag ook nog in de planning. we zien wel Inshala hoe moeilijk ook. Maar we hebben er geen controle over. Hoe voelen jullie je? Jacky333 beetje de dag door gekomen. Morgen weer een nieuwe dag. Slaap lekker voor zo x
@Miss Appletree Wat een goed nieuws dat alles schoon is en dat je een mooie voorraad hebt. Idd over dat zegt dan niets over de kwaliteit. Maar ja, dat er een voorraad is, is fantastisch. @Cinsam Mooi dat je weer een piek hebt gevonden. En wie weet hebben jullie voldoende gedaan en heb je over een paar weken een mooie test in handen. @Jackie333 Heel fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik hoop dat je je kunt inhouden met testen. En anders idd gewoon doen. Wat een mooi tegenstrijdig bericht van mij.
Oeps dubbel gepost zie ik nu haha. Moet erg wennen aan de nieuwe lay-out. Gister is het er niet meer van gekomen. Mannetje ziek, en ik was al in slaap gevallen hahah. Ik heb al een dochter van bijna 11 zij is geboren met een chromosomen afwijking. 22q11 wat voor veel uitdagingen zorgt. Vandaag weer een mijlpaal overwonnen. Ik mocht aansluiten bij de fysio op school. En daar was ze ineens op 2 wielen aan het fietsen. Jullie zullen denken wat is daar nu zo bijzonder aan. Maar geloof mij dat was een heel bijzonder moment. Tranen in mijn ogen dat dit vechtertje toch door blijft zetten. Er is veel zorg nodig, nu na 10 jaar kan ik eindelijk zeggen dat we onze weg wel gevonden hebben. We kijken alleen maar wat ze wel kan. En niet wat ze niet kan. Geniet van jullie dag. X
Hoi meiden, Wat is er veel geschreven zeg !! Welkom allemaal. Ik ga straks even alles bij lezen. Ik kan me voorstellen cinsam dat dat een emotioneel moment was. Ik heb een kinderopvang voor kinderen met een beperking en weet dat ze je soms versteld doen staan
Heftig Cinsam, maar wat goed dat ze dit bereikt heeft! Het is niet te vergelijken maar mijn oudste neefje van 9 heeft een lichte vorm van asperger (autisme). Hij weet heel veel en kan heel goed contact maken met volwassenen, maar motorisch en contact met kinderen/leeftijdsgenoten is slecht. Hij heeft ook last van woedeaanvallen waarbij hij gaat gooien met dingen. Nog niet fysiek, maar kan zomaar gebeuren. Dat is zo zielig om te zien, want als je er met hem over praat geeft hij ook aan dat hij rustig wil worden maar weet niet hoe. Hij heeft veel structuur nodig. Hij heeft 3 jaar over zijn A diploma gedaan, maar mooi wel gehaald! En trots dat we zijn. Niet alles in het leven is zo vanzelfd sprekend dus extra genieten van die overwinningen Cinsam! Ik ga vandaag op pad met mijn schoonvader voor sieraden voor de bruiloft. Even mijn gedachte verzetten voor de duivels weer komen dit weekend...
@Cinsam Wat een fijn moment. Ik denk dat elke ouder dit een bijzonder moment vindt, hoe oud je kind ook is. En ben jij maakt het nog extra bijzonder. Fijn dat je er zo van kunt genieten. @Jackie333 Lijkt me voor je neefje ook zo frustrerend om te weten dat hij iets aan die woedeaanvallen wil doen. Maar dat het niet lukt. Gefeliciteerd met zijn A diploma!! En ben je geslaagd met de sieraden? Ondanks dat ik het niet van plan was, ben ik deze week toch een soort van op zoek geweest naar mijn ei. Maar ben veel te laat begonnen en ik heb het ook niet heel consequent gedaan waardoor ik hem gemist heb. Op de één of andere manier geeft het ook wel weer een soort van rust. We zullen zien wat het heeft opgeleverd.
Houden jullie je ovulaties met van die testen bij??? Ik wil dit ook gaan doen, alvast alles in kaart brengen....
Ik probeer het bij te houden. Door middel van ov testen van de action goedkoop en werkt volgens mij best goed. Heftig idd voor je neefje. Dat is hier wel vergelijkbaar met woede aanvallen. Heb al heel wat blauwe plekken gehad door haar. Ze kan het nu wel steeds beter aangeven gelukkig. Hoofdje is vol, we werken met haar met een stoplicht. Groen= blij oranje=beetje boos rood=heel boos. Nu ze zelf dit goed kan aangeven gaat het stuk beter. Sieraden uitzoeken vinden vrouwen altijd leuk, idd fijn ff wat anders om aan te denken. Ik zit op dit moment met Sam in het ziekehuis controle oogarts ze krijgt zo druppels. Hoop dat ze de arts beetje heel laat haha. Ik zelf zit de komende 2 weken op het wachtbankje. Ben wel redelijk relaxt. Gister wel geklust moesten samen zo lachen omdat het niet echt spontaan ging hahah.
1e rood gespot in de afscheiding. Kan zijn dat ik even wat minder reageer komende tijd. Even tot mezelf komen en er minder mee bezig zijn... Wel een fijne dag gehad en geslaagd voor de sierraden! Super fijn dat ik dit met mijn schoonpapa kon doen. Fijn weekend!
Hai meiden, Ff weekje offline geweest. Vorige week op 14dpo weer ongesteld geworden en dan heb ik gewoon weer ff de balen. Na 2,5 jaar ben ik het hele zwanger worden gebeuren aardig zat...
@Jackie333 Neem je tijd!! Echt balen weer. @Kyra77 Wat ontzettend balen. Ik gun je zo een positieve test en vervolgens een plakker. Dikke knuffel voor jullie beide