He allemaal, jammer Jackie. vandaag een ovulatietest gedaan. Deze was negatief, dat betekent toch ook dat er geen hcg meer in mijn lijf is, toch? Het is toch mogelijk om een vals positieve ovulatietest te krijgen wanneer er nog hcg aanwezig is?
Geen idee eigenlijk Appletree.....ze reageren daar wel op maar ik krijg altijd een licht streepje op mijn ovutesten dus bij mij is dat geen goede methode.... Hier gaat het prima hoor. Drukke week gehad. Nog steeds geen uitslag van de amh waarde....wel van de tweede keer fsh en die was nu 14, en vorige cyclus was hij 17. Nu morgen een belafspraak met de gyn om hopelijk de amh waarde te horen en dan vrijdag weer een gesprek bij dezelfde gyn over de te nemen vervolgstappen...dus ben erg benieuwd naar de uitslag van de amh waarde morgen want daar kan ik zelf in combinatie met de fsh waarde alvast wel een voorzichtige conclusie aan ophangen .
@Miss Appletree Ovulatietesten zijn echt niet betrouwbaar om HCG te meten. Als je echt zeker wil weten dat er geen HCG meer in je lichaam zit, zul hé echt een HCG test moeten gebruiken. @78Sandra Spannend dus morgen. Hoop echt dat morgen de uitslag er is.
Hier gaat het helaas ook slecht. IUI 1 is mislukt. Waarschijnlijk is er een probleem met mijn progesteron omdat mijn waarde op dag 8 nog maar 6 was. Op dag 9 begon mijn menstruatie al Gisteren weer begonnen met Prikken van menopur. Dit keer dubbele dosering 150ie. Hopelijk iui ronde 2 meer succes. Vrijdag 1e fm ik hoop op 2 grote follikels. Na de eisprong moet ik elke 2 dagen bloed afnemen voor progesteron. Miss appletree ovulatie testen zijn niet betrouwbaar op hcg. Bij de 1 reageren ze wel bij een ander weer niet. Beste js toch een zwangerschaptest of nog beter even bloed laten prikken oo hcg Jacky balen zeg ! We gaan samen naar de volgende ronde Sandra is je uitslag al binnen ? Loolaa hoe gaat het met jou ?
Nope, nog geen uitslag. Wel even kort gesproken met de gyn gesproken....hij vond mijn fsh nog steeds te hoog. Maar om goede uitspraken te kunnen doen, moet hij toch echt de amh waarde hebben..mijn bloed is opgestuurd naar het Albert Schweizer en het schijnt dat ze de amh bepalingen daar in batches doen en niet per stuk zodra het binnenkomt....erg irritant....vrijdag is het hopelijk binnen en dan gaan we het in ieder geval hebben over second opinion aanvragen tbv ivf, aangezien mijn ziekenhuis geen vergunning daarvoor heeft.
He wat balen zeg dat de iui is mislukt. Voor jou ook jackie ronde 8. Op naar een positieve maand. Sandra ik heb toen echt met zw test getest. Na 3.5 week was die negatief. 22 febr curretage 3 april eerste menstruatie. Toen 27 april. Nu afwachten, heb sinds paar dagen steekjes in mijn borsten, dus kan alle kanten op. Rond de 24e weten we meer. #wachtenduurtlang#
Balen meiden die toch ongi zijn geworden!! ((( @ Sandra: balen dat de waarde nog niet binnen was. Hopelijk vrijdag wel!
@anak2 wat jammer dat het mislukt is. Ik had gister een positieve ovulatietest. Dacht zelf dat mijn eisprong al was geweest, maar dit komt wel overeen met de tijdsaanduiding van de gyn. Ik weet het even niet meer, dus we hebben even geen actie ondernomen.
Lastig elke maand dat afwachten weer. Ik probeer echt afleiding te zoeken. Nu genieten van het mooie weer. Lekker samen aan een meer ff niksen.
Hier weinig te melden. Ms is bijna voorbij en dan op naar de ov testen! Morgen wel even langs de huisarts. Wil het een en ander gewoon even laten checken. Mijn vriend gaat mee.
Zo het is hier wel erg rustig ineens. Ik zie een paar meiden op het wachtbankje. Succes !! En ook succes voor de meiden die rochting eisprong gaan Ik heb morgen weer een folikelmeting. Ik ben benieuwd. Hoop op 2 grote eitjes mag zelfs 3 van mij
@anak2 succes, ik duim mee spannend. Ik zit rustig op het wacht bankje. Laatste cyclus was 26 dgn. Voor de mk altijd 28. Dus ff geen idee. Hoop woensdag meer duidelijkheid te hebben. Wachten duurt altijd zo lang, terwijl de dagen toch vliegen gek eigenlijk he.