Goedemorgen, Hoe gaat het met jullie? Hier de hele nacht hoofdpijn gehad dat bij mij optreedt altijd als mijn hormonen droppen...pijn in de borsten is ook minder geworden dus volgens mij word ik binnenkort ongesteld. Ik zit op dag 13 na IUI. Beetje teleurgesteld maar ja... Xxx
...ik vroeg net aan manlief of hij nog een rondje iui wilde doen, want ik moet het zh bellen om alles weer in te plannen...hij zei om te wachten want hij moet het verwerken...nou, misschien omdat ik 3 mks meegemaakt heb en die waren wel zwaar om te verwerken, zie ik deze mislukte iui als minder erg...natuurlijk teleurstellend, ik had ook in een wonder gehoopt maar ja...ik wil graag opnieuw proberen en laten we hopen dat het ooit gaat lukken. Xxx
Goedemorgen belegen dames! Iets nieuws hier? Wat mij betreft: geen 2de IUI deze maand ivm met te veel (5) follikels. Fijne dag xxx
Nee rustig hier. Balen zeg baia!! Ik heb 2 ontstoken ogen wat een gedoe heb nu een ooggel gehad van de ha. Werdt nu 1 week te vroeg ongesteld we gaan het zien anders toch even naar de ha in het nieuwe jaar.
Mijn vriendin heeft ook een ontstoken oog, het jeukt zegt ze en het voelt alsof er zand in zit...verschrikkelijk lijkt me dat
Hoi, mag ik meedoen? Ben nog geen 40, maar word volgende week 39. hoop toch wel meer aansluiting te vinden hier dan bij andere clubs, waar de dames toch ook beduidend jonger zijn. Mijn verhaal: we willen graag een tweede kind. In mei 2015 werd ik meteen na stoppen pil zwanger. Helaas ging dat mis met 8 weken. Na een curettage bleef mijn cyclus tot november dat jaar weg. In december weer zwanger, helaas een vroege miskraam. Heel 2016 hebben we goed getimed gevrijd. Twee keer heb ik een licht positieve test gehad, waarna ik meteen ongesteld werd. Ik vermoed dat het hiernaast nog keer heel kort 'raak' was, ik heb toen niet getest. Mijn cyclus is heel regelmatig, duurt tussen de 27-30 dagen, meteen ovulatie tussen dag 13 en dag 18. Dit weet ik door testen en temperaturen. Het zaad van mijn man is getest, dat is goed. Mijn baarmoeder is bekeken (ook omdat er gedacht werd aan schade door de curettage) maar alles zag er goed uit. Ik heb geen antistollings- of chromosoomafwijking. We hebben al een gezond kind van 5. We beginnen nu wel radeloos te worden, gaat het ook nog lukken om een tweede kind te krijgen? Kunnen behandelingen zoals iui of ivf een meerwaarde hebben? We hebben al advies gevraagd aan een gynaecoloog, maar die geeft ons in bed de meeste kans. Ergens snap ik dat wel. Ik wil zo gaag weten of we er 'gewoon wat langer over doen' en dus elke keer tot nu toe pech hebben, of dat het te laat is vanwege mijn leeftijd. Zo, ik wilde dit gewoon even van me afschrijven. Ik hoop hier een hart onder de riem te vinden en te kunnen geven, en voor iedereen hier op een zwangerschap met een gezonde baby als uitkomst!
Hoi Leo, natuurlijk mag je meeschrijven. Het topic is al een tijdje rustig. Heel toevallig dacht ik vandaag, laat ik eens kijken hoe het hier gaat. Misschien is het leuk om op deze manier hier wat meer nieuw leven in te blazen. Wat een verhaal. Elke keer dat gevoel dat het gelukt is en dan toch niet. Het stomme is dat het een soort van loterij lijkt. Je hebt er totaal geen invloed op. Maar dat zou je wel zo graag willen. Van mij krijg je het gevraagde hart onder de riem en hoop dat het lot je snel gunstig is gestemd.
Gezellig als je meekletst! Het idd rustig hier wij wachten nu weer af als ik nu weer ongesteld word ga ik naar de ha. Een bevriend ha adviseerde het ons ook ze zegt normaal moet je uitgaan van 1 jaar na je curretage en dan naar de ha net als nadat je met de pil bent gestopt maar ivm de leeftijd za ik nu al gaan. Had het liever niet maar ja de klok tikt door. Hoop voor ons allemaal goed nieuws binnenkort
Dankjulliewel! Koffieboon, balen van de miskraam. Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt. Ik ben tot nu toe eigelijk steeds weggestuurd. Artsen zien gezien het feit dat je zwanger kúnt worden, of dat nu doorzet of niet, geen reden tot onderzoek of behandelen. Wij hebben nu op 5 maart weer een afspraak en dat is dus bijna twee jaar na de curettage. Dan mag ik geloof ik iui doen met hormonen. Ik hoop dat ze bij jullie sneller in actie komen.
Ik ben volgende week 39. Heb het gevoel dat ik echt haast heb ook omdat mijn tweelingzus pof heeft, oftewel een verminderde eicelvoorraad. Diagnose kreeg zij al op haar 35ste. Ben dan ook best wel heel erg bang dat ik vervroegd in de overgang kom en dat het dan einde verhaal is. Niets wijst daar echt op trouwens want mijn cyclus is regelmatig en ik hen geen rare klachten die op overgang wijzen. Maar ik kan het gevoel dat mijn eitjes al best verouderd zijn niet van me afzetten, vooral omdat het steeds misgaat. De fertiliteitsarts neemt dit gegeven niet erg serieus voor mijn gevoel.
Leo: heb je ook aangegeven bij de gyn dat je zus vervroegd in de overgang zit en dat je bang bent dat dit ook voor jou geld? Een vervroegde overgang kan dan aangetoond worden met een FSH onderzoek. Een verhoogde FSH duidt op een vervroegde overgang.
Hoi Leo, welkom . Deze topic blijft heel rustig, lopen op het forum alleen jonge chicks rond? Ik heb vorige week donderdag mijn tweede iui gehad maar ik heb het idee dat ze mijn ei gemist hebben plus aanhoudend steekpijn aan mijn lx kant.. Wordt vervolgd..
Heel rustig! Lola, op fsh ben ik nog niet geprikt. Ergens wil ik het ook niet weten: wat schiet ik ermee op? het is namelijk niet zo dat je daar wat aan kunt doen. Op dit moment ben ik geneigd om het allemaal op zijn beloop te laten. Hooguit zou ik de hormoongestimuleerde iui willen doen, die de fertiliteitsarts voorstelde als mogelijke volgstap. IVF laat ik aan me voorbij gaan, ik heb gezien hoeveel leed het veroorzaakt. En voor ons heeft het geen meerwaarde. Ons 'materiaal'kan elkaar gewoon vinden, en IVF is er juist voor om obstakels die een bevruchting beletten te omzeilen.
Hoi Leo, Ik denk te laat... Maandag ochtend echo, zelfde avond nog een.keer menopur spuiten Dinsdag avond pregnyl en dezelfde avond steken aan mijn lx eierstok dus ik dacht oei dit is mijn ei Woensdag: niks ( wel leuk gehad met mijn man, voor de zekerheid) Donderdag ochtend: inseminatie Deze ronde heb ik geen last van.niks, geen dikke borsten e.d. alleen sinds gister wel regelmatig steken aan mijn lx kant. Alsof ik ongesteld moet worden. Ik ben 4 keer zwanger geweest en elke keer had ik nooit wat, helemaal niks...dus ik vrees dat deze het ook deze keer mis is .