Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Cindy77 haha, veel plezier de komende dagen. ;)

2. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Haha dat komt goed

3. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    @Cindy77 wat fijn! Ga het gezellig maken :thumup:
    @Kyra77 met mijn kaak gaat het beter. Heb lossere elastieken gekregen en dat betekent dat ik wat voedsel door mijn mond krijg. Hetzij nog 3 weken vloeibaar of gepureerd. Mag nog niet kauwen. Maar een boterham met smeerkaas of stukje chocolade smelten ook heerlijk in mijn mond ;)
    Ik heb inderdaad een hsg gehad en bloedonderzoek en inwendige echo. Alles zag er prima uit. Manlief heeft ook zijn ding gedaan en was ook prima. Op zich zou niets een zwangerschap in de weg staan.....

4. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Jackie333 : fijn dat t beter gaat met je kaak! Wat zal straks vast voedsel heerlijk smaken!!
    Weet je nog wat jouw labwaardes waren?
    En zou je ze met mij willen delen?
    Anders misschien in een pb?
    Ik ben erg geschrokken van mijn uitslagen, met name Amh en ben erg benieuwd naar uitslagen van andere vrouwen van mijn leeftijd. Vandaar.

5. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Jackie wat fijn dat het weer wat beter gaat!

Kyra ik ga volgende week naar het ziekenhuis en ga dan ook om bloedonderzoek vragen. Als ik meer weet zal ik mijn waardes ook delen. Zodat we eens kunnen kijken wat gemiddeld is.

6. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    @Cindy77 Wat fijn dat je je ei hebt gevonden!! Veel plezier idd;)

@Jackie333 Fijn dat het beter gaat. En heerlijk zo'n stukje chocolade:)

@Kyra77 Ik heb die uitslagen van ruim twee jaar geleden niet meer. Maar over twee rondes gaan ze alles bij mij ook uitzoeken. Zodra ik een uitslag heb wil ik hem wel met je delen.

Kyra77 vindt dit leuk.
  7. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hier ook een ei in aantocht, de testen zijn nog niet helemaal positief. Voel sinds vandaag mijn eipijn, ik voel dat altijd wel goed best veel steekjes. Ik heb nog 2 testen, zo kan ik er vanavond nog een doen en morgenochtend. Dan zijn ze op. Ik ben nu nog lekker met vakantie. Dus morgenmiddag kijken of ik nieuwe kan halen.
    Hoe gaat het met jullie?

8. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Spannend cinsam! Zijn jullie verweg op vakantie of kun je gewoon naar kruidvat nieuwe ovutesten halen?
    Hopelijk dit weekend dan een knaltest :)

Wel leuk kunnen we bijna gelijk testen over twee weken :)

9. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hihi w zitten in Montenegro dus niet echt een kruidvat om de hoek. Vandaag vliegen we terug. Denk dat ik de knaller net gemist heb. Gisterochtend was hij redelijk donker, giste avond heel stuk lichter. Vanmorgen niet meer kunnen testen. Maakt ook niet zoveel uit. We hebben de dagen goed benut. Iets te misschien wel Haha. Vanavond en morgen ook voor de zekerheid. Gisteravond viel niet mee. Na een middag raften beide helemaal kapot Haha maar de plicht riep dus hoppa. ;)

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Cinsam : haha, nou aan jullie inspanning zal t niet liggen!
    Dagje overslaan kan ook, om de dag is ook voldoende...

11. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik snap je hoor cinsam! Soms lees je om de dag soms juist dagelijks. Als het sperma goed is jan dagelijks ook prima zei mijn gyn. Dus ook wij hebben soms doodvermoeid nog even gevreeën. Alles om de kansen niet te laten schieten!! Ik duim voor ons beiden!

12. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hey dames :) na een jaar medische molen nu de eerste maand op de natuurlijke manier. Vrijdag was mijn eisprong en ik ben het wachen nu al zat haha.. in de medische molen vond ik de wachtweken al verschrikkelijk.. en nu we het natuurlijk doen hoopte ik meer rust te hebben.. maar dat was ijdele hoop de wachtweken zijn ook nu echt een lange zit! Ik wil eigenlijk pas op 5 november gaan testen.. al ga ik er na alle hormonen en mijn 40e jubileum niet vanuit dat het in 1 keer raak zal zijn. (Of eigenlijk voorlopig niet raak zal zijn)Gewoon spannend om na een jaar medisch het zelf te proberen. Gek hoe alles anders en toch zo hetzelfde voelt.. heb het even niet goed bijgehouden maar zijn er naast cinsam en mij nog meer dames op de wachtbank?
    En hoe houden jullie je zelf weg van de testdrang ;)

13. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Testdrang is er hier nog niet, waarschijnlijk in de loop van de volgende week wel.
    Niet echt het gevoel dat het raak zou kunnen zijn.
    Iig 7 nov intake.

Jij ook succes met wachten.

14. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je! Wat jammer dat je geen goed gevoel hebt. Ik durf ook niks te hopen hoor. Veel te bang voor teleurstelling. Wij hebben donderdag afspraak in Het ziekenhuis om te informeren naar een vierde en vijfde icsi poging. Moeten we eerst anders (lees duurder) verzekeren dus maar eens horen wat de mogelijkheden zijn. Zodat we mocht het natuurlijk niet lukken dan toch over een half jaartje weer de medische molen in kunnen. Het houdt ons druk bezig..

15. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik zit hier in de rustige weken voor de eisprong. Dat vind ik toch wel fijne weken. Relaxed en niet hoeven nadenken. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen maanden in de weken in de wachtweken wat rustiger ben. Met elke ronde dat ik verder ben, besef ik dat de kans kleiner wordt dat het is gelukt. En daarom heeft testen ook niet zo heel veel zin in mijn ogen. Behalve wanneer ik over tijd zou zijn. Maar dat is de afgelopen anderhalf jaar niet gebeurd. Ik kan het ook beter van me afzetten en dat maakt het leven ook weer wat meer ontspannen.

16. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    @Cindy77 spannend hoor zo’n eerste keer na het medische circuit. En het wachtbankje blijft vervelend.
    @Kyra77 ik zal mijn labwaarden even opzoeken en delen met je.
    @Loolaa inderdaad een rustige periode zo voor de eisprong. Snap hem helemaal. Fijn dat je het wat meer van je af kan zetten. Wellicht helpt het en krijg je nog onverwacht een verrassing!

Ik heb even een dip zondag gehad. Zondag was mijn nod en had een gevoel dat het misschien wel eens raak kon zijn. Vraag me niet waarom. Maar helaas....alle frustratie kwam eruit en alle hoop vervloog even.
    Gelukkig goed kunnen uithuilen op de schouder van mijn partner. Wel gelijk de fertiliteits poli gebeld. Gelukkig maar, want kan pas 27 november terecht. We gaan dan het ivf traject in. Dus nog zeker twee natuurlijke cyclussen en dan zien we verder.

17. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Volgens mij ook haha. Hier ook 41 jaar oud en snel zwanger geworden.
    Hoe gaat het met de andere dames?
    Sorry dat ik zo lang niks van me liet horen, maar ik vind het heel onhandig om deze groep te vinden in de pagina. Tips iemand hoer ik het kan "vast pinnen"?

18. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik denk echt niet dat die onderzoeken achterhaald zijn. Kijk maar naar dit topic. Er worden relatief weinig mensen zwanger als je het vergelijkt met andere topics. En als er iemand zwanger wordt, duurt het langer dan gemiddeld. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel zoals Curitiba. Dus @Curitiba; ik ben heel blij voor je dat het zo snel gelukt is. Van harte gefeliciteerd!!!:) En het geeft de burger weer moed:thumup:

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Curitiba : wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en straks weer een mooi gezond kindje in je armen!
    @vast pinnen: je kunt een abonnement op dit draadje nemen dan krijg je een melding evt via mail dat er een nieuw bericht is geplaatst. Gaat t nog wel eens mis trouwens..
    @leeftijd: het maakt wel degelijk uit hoe oud je biologische leeftijd is. Heel fijn voor de dames die boven de 40 nog zo makkelijk zwanger worden. Wellicht hebben jullie een lagere biologische leeftijd. Zelf heb ik een superslecht Amh en 10 jaar geleden was dat wrs nog prima. Amh zegt trouwens wat over de kwaliteit van je eicellen. En mijn slechte Amh is wrs de oorzaak van mijn 2 ma's en 2 vmk's.

20. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Kyra77 ik vroeg me even af of jij de amh waarde gelijk kreeg? Want mijn arts vertelde dat deze waarde langer duurde im te bepalen? Ik moet 4 weken! wachten op de uitslag. Wordt pas op 23 novembee gebeld hierover?
    Kan je dus helaas nog niet zo veel zeggen over bloedwaardes. Maar je fsh is inderdaad super mijn arts zei boven de 15 gaan we ons zorgen maken. Dus dat zit absoluut nog goed bij jou :)

Hier nog een weekje wachten tot de testdag.. voel soms van alles maar soms ook helemaal niks. Ene keer gevoelige borsten en licht misselijk soms steken in mijn rechter lies.. maar dan weer een hele dag geen kwalen.. dus helaas nog weinig van te zeggen.. nu maar hopen dat deze week niks doorbreekt.. en dan duimen heel hard duimen..

Deel Deze Pagina