Vannacht ineens weer onwijze krampen en zware bloedingen. We moeten een nieuw matras kopen, ondanks dat ik echt ben opgesprongen en naar de wc gerend. Daar kwamen weer grote stukken uit. Had geen zwangerschapstesten meer, wel een ovu test en die was zeer positief. Geen idee wat dat betekent. Ik haal straks nieuwe zwangerschapstesten. We willen zo graag door! Nieuwe ronden nieuwe kansen, maar vooralsnog kunnen we niet eens sex hebben want de kraan staat zo open nog bah bah.
Heb je al een controle echo gehad? Want het lijkt erop dat het er misschien nog restweefsel aanwezig is. Sterkte meis. Tis al zo rot en als het dan ook nog niet een keertje klaar is...!
Hoe gaat het nu met iedereen? Wij hebben morgen een afspraak met de gyn en krijgen we te horen of we wel of niet gaan starten met IVF.
Hoe is je afspraak gegaan? Hier nu precies een maand na mijn MA en nog steeds flink aan het bloeden en grote stolsels aan het verliezen. Duurt me allemaal wel erg lang zo
Duurt idd lang. Hoop dat alles snel weer op orde is. De afspraak was een doortastende afspraak. Meteen prikinstructie gehad en nu medicatie bij de apotheek opgehaald. Afgelopen zaterdag ben ik gestart met Decapeptyl. En zo/ma komt er nog FSH (GonalF) bij. Als alles volgens het boekje verloopt zal de punctie rond de 23e plaatsvinden. Maar ja, kan nog altijd alle kanten opgaan.
Goedenavond, hoe gaat het met alle dames hier? in het begin schreef ik wat meer maar ik lees veel meer mee. ik vroeg me nu af of er dames zijn die zwanger zijn geworden en gebleven, die onder deze topic schrijven. Ik helaas nog niet, veel meegemaakt op het gebied van IVF/icsi en nog 2 cryo s te gaan en dan is het voor ons afgelopen. ik word in mei 43 jaar en vind dat mijn tijd gewoon op is, hoe pijnlijk dat ook is
Dan maar hopen dat je voor die tijd zwanger bent @baia1975 !! Weet niet helemaal hoe ivf werkt. Wat wordt er bedoeld met nog 2 cryo’s te gaan? Hier nog steeds geen echt cyclus na mijn miskraam. Was vorige week donderdag wel ongesteld volgens mij, maar dat duurde kort. Ik moet 7 feb terug naar de gynaecoloog voor controle, want 2 weken geleden was ik er en zat er nog een stukje placenta van 1,9 cm. Ik wilde afwachten of mijn lijf het zelf zou afstoten. Hoe gaat het verder met iedereen hier??
Hoi Curitiba, ik heb 2x ICSI gehad en heb een totaal van 6 embryo's aan over gehouden. 4 al teruggeplaatst (zonder succes) en nu hebben we er nog 2 (in de freezer dus). Net gehoord dat ik maandag voor de echo mag gaan en dan horen we of een van de cryo goed ontdooit. Het is altijd groot stress. Ik lees jouw aantekening: wat erg ..Heb ik ook meegemaakt, met mijn eerste MA. Ik vind het zo oneerlijk dat je eerst helemaal op de sevende hemel mag zijn, als je zn mooi kloppend hart ziet, en dan word je toch weer zo diep teleurgesteld. Hoe oud ben jij als ik dat mag vragen?
Wat balen @baia1975, wat heb je allemaal meegemaakt? Wel fijn dat je nog twee cryo's hebt. Ik snap je grens. Ik wordt in december 43. Als het dan nog niet is gelukt, stoppen wij er ook mee. Ik heb ook net het hele circus van ons eerste IVF traject achter de rug. Ik heb gisteren een terugplaatsing gehad van twee 8 cellige embryo's. En we hebben er nog zes over. Vandaag wordt bepaald of ze goed genoeg zijn van kwaliteit om ingevroren te worden. Ik zit dus officieel in de wachtweken. Maar heb nu genoeg te doen wat is blijven liggen tijdens het traject. Dus daar ga ik mij lekker op focussen.