Dat duurt lang zeg. Je blijft zo een beetje stilstaan terwijl je tijd nu kostbaar is. Hoop echt dat je snel weer verder kunt.
Oh spannend zeg! 2 embryo 's teruggeplaatst wat zou het mooi zijn als ze allebei zouden blijven plakken . Ik zie dat je al een kindje hebt, was hij op de natuurlijke manier gekomen of...? Onze dochter wel maar het is inmiddels 13 jaar geleden. Ik hoop dat alle embryo's goed genoeg zijn voor de freezer .
We zijn al blij als er één zich weet in te nestelen. Heb jij er niet voor gekozen om twee terug te plaatsen? We zaten toen in een IUI traject. Maar hij is uiteindelijk in de pauze maand verwekt. Heel bijzonder dus 13 jaar alweer. Die zit dan al op de middelbare school. Hoe is het puber niveau bij haar?
Nee elke keer een terug laten plaatsen, ik heb nu geen hoop meer dat het ooit gaat lukken maar toch altijd bang geweest dat wij in een klap twee kindjes zouden krijgen...en net ontdekt dat ik een afwijkende baarmoeder hebt, ik mis er een stuk..dus een tweeling zou gevaarlijk kunnen zijn Ik moet zeggen dat mijn dochter nog steeds heel lief is als ik naar andere pubers kijk..misschien komt het bij haar later al dat gedoe
Ik word in juli 42. Ik heb tot mijn 39ste nooit een kinderwens gehad. Toen ineens ging het kriebelen en ben ik gestopt met de pil. 3 maanden later was ik zwanger. Nu deze keer was ik zelfs in de tweede ronde al zwanger! Ik dacht dat ik alles mee kreeg. Maar helaas pindakaas. Dit heeft me wel even een realiteits check gegeven zeg deze miskraam!! Ineens ben ik in paniek dat het ivm mijn leeftijd niet gaat lukken, een tweede. Ineens denk ik: was ik maar eerder begonnen. Maar ik had nooit die behoefte Afijn, even van me afschrijven
Curitiba, van mijn dochter was ik zo zwanger. alleen met voorspel als je me gelooft.magische zaad. van manlief, denk ik ... echt een wonderkind, mijn dochter, zeg ik altijd tegen mijzelf. Jarenlang blij met een kind, ik wilde echt geen tweede. En dan! BAM! ik was net 39 geworden en ik dacht waarom niet eigenlijk? en je ziet het, we zijn nog ermee bezig....en ik heb zoveel spijt dat ik die wens niet eerder gehad heb, misschien was het dan wel gelukt. mijn man heeft altijd kids willen hebben, bij mij was het niet zo... en ik had nooit ever never gedacht dat ikke in de IVF/hormonen/etc zou belanden, echt een verre realiteit waarmee ik nooit in contact zou komen. ....
Heel herkenbaar. Ik heb ook nooit een hele sterke kinderwens gehad. Tot ik mijn vriend leerde kennen. Ik was toen 37. Ivm mijn leeftijd zijn we er na een paar maanden al voor gegaan. Gelukkig maar, want het wilde maar niet vlotten. Uiteindelijk ben ik op mijn 40e bevallen. Meteen na de geboorte van zl weer begonnen, en geen resultaat. En nu dus afwachten of deze IVF zijn vruchten afwerpt.