Zijn er nog meer dames die langer dan 15 rondes bezig zijn en hier samen willen schrijven? Zelf inmiddels in ronde 20 beland. Via de fertiliteitskliniek er achter gekomen dat alles prima werkt en na mijn vroege miskraam (na Nod) 9 rondes geleden is gebleken dat 'het' idd nog werkt, maar nog niet zo heeft mogen zijn. Wie weet tot schrijfs.
Goedemorgen, Dacht kom even kijken hoe het hier gaat. Hier nu op cd 8 beland en hoewel het nog even duurt voor het nodig is, gisteren vast mooi gezellig gemaakt. Nieuwe ronde vol goede moed weer verder, zullen we maar zeggen.
Hoi! Misschien een idee om aan te sluiten bij ons NOD club +9mnd? We zijn al een tijdje een 'vast groepje' maar je bent van harte welkom om mee te babbelen en van je af te schrijven! De dames die nog niet zwanger zijn zijn ook allemaal ongeveer 2 jaar of langer bezig.
Zag al dat jullie een aardig tijdje aan het schrijven waren @Chocoladetaart en dacht "voor ik daar tussen kom'' haha. Maar oké, veel daar ook grotendeels al even onderweg dus. Ik ga vanavond eens rustig buurten bij jullie clubje, dank je vast en nu eerst weer druk aan het werk.
De meesten zijn ondertussen al zwanger of bevallen, dus juist leuk dat er nog wat dames mee komen praten waarbij het ook nog niet raak is. De reden is niet leuk natuurlijk, hihi, maar je snapt me vast