Hello ladies, Ik probeer d.m.v. een donor als alleenstaande zwanger te worden. En elke keer als ik ZI (zelfinseminatie) heb gedaan, zit ik met dezelfde genante vraag . Ik wil vragen of jullie dit herkennen en dezelfde vraag hebben. Als ik heb geinsemineerd, blijf ik altijd nog minstens een uur (soms nog wel langer) liggen (met een kussen onder mijn kont, hahaha). Maar meteen na de inseminatie loopt er alweer sperma uit ( sorry, sorry, ik zei toch dat het genant was . En ook de uren erna komt er nog een beetje uit. Het is zelfs zo, dat ik het idee heb dat er net zoveel uit komt als er in is gegaan. Ik zie natuurlijk ook letterlijk wat erin gaat, aangezien ik vooraf het aantal ml in het spuitje zie zitten. Nu gebruik ik sinds twee keer 'de softcup' het is eigenlijk voor menstruatie, maar wordt tegenwoordig ook gebruikt met zelfinseminatie (en daardoor kan ik zelf ook naar mijn donor toe gaan). Het is een soort plastic cup(waar je dan i.p.v. tampons, je menstruatie in opvangt, jakkkkkk, daar gebruik ik hem ook niet voor, bléh) je sluit dan als het ware je baarmoeder op samen met het zaad. Maar als ik die cup eruit haal zit daar ook altijd nog sperma in, terwijl het dan echt geen andere kant dan mijn baarmoeder op kan. Grrrrr, ik denk dan, al dat kostbare zaad, ga nou gewoon de goede kant op.....! Ik vraag me dan af, zou er wel iets blijven zitten en op de goede plaats terecht komen? Hebben jullie ook die ervaring en dezelfde vraag? Natuurlijk weet ik wel dat er maar 1 zwemmertje nodig is, maar dan moet die natuurlijk wel in de buurt kunnen komen! Toen ik nog met mijn ex was, had ik dit ook wel alleen was ik nog niet bezig om zwanger te worden, en was ik het sperma liever kwijt dan rijk, hihi! Lekker verhaal hé? Zo vroeg op de ochtend, hihi. __________________
Dat heb ik ook altijd! Maar na tien minuutjes met mijn billen omhoog gelegen te hebben was ik toch zwanger. Veel succes, hopelijk is het snel raak!
volgens mij hoef je je niet zo'n zorgen te maken dat het sperma er weer uitloopt, want waar moet het anders heen? (het kan niet allemaal 'verdwijnen' in de baarmoeder) van de 5000000 zaadjes, is er maar eentje nodig en ik denk dat het altijd lijkt of er even veel weer uit komt als er in gaat! anders moet je ze even natellen ik denk dat je niet iets anders zou kunnen doen dan je nu doet! succes in elk geval!
is normaal dat het er weer uitloopt, op je vruchtbare dagen wel minder dan andere dagen. ik ben zwanger geraakt met zaadverlies en ben nog nooit naderhand blijven liggen. komt wel goed!
de zaadjes blijven in jou, het overtollige vocht/water uit het sperma loopt uit t lichaam, kan zelfs tot 3 dagen erna nog zijn, dus maak je geen zorgen suxxes
Heb zelf begrepen dat wat er naar binnen moet toch wel naar binnen gaat. En zoals al eerder is gezegd, het kan niet allemaal naar binnen. Dus maak je niet druk! Succes met zwanger worden. Heb er wel bewondering voor dat je het alleen gaat doen -x-
't is allemaal al gezegd.. je hoeft je geen zorgen te maken! maar volgens mij kun je je de kosten van de cups besparen.. het enige effect is dat het ipv in je slip in de cup loopt.. want omhoog zwemt het dan niet meer....