Hoi meiden, Koffie schijnt niet zo heel goed te zijn als je zwanger wil worden of bent. De vorige keer dronk ik 2 a 3 kopjes per dag toen ik zwanger wilde worden, en toen ik zwanger was had ik er geen trek meer in Hoeveel koffie drinken jullie nou per dag? Ik ben gek op koffie, kan het wel de hele dag drinken! Maar ik beperk het nu weer tot 2 a 3 per dag. Groetjes Foxter
Geen. Ik lust geen koffie, ben meer een theeleut. Al kan ik sinds ik zwanger ben, ook geen thee meer zien...
4 a 5.. 2 's ochtends en 2 's avonds en tussendoor nog eens 1.. als ik zw ben heb ik niet minder zin in koffie. dus dan koop ik de caf vrije variant..
ongeveer 4-5 op dag, met opstaan 0645 heb ik 2 koffie nodig anders ben ik niet vooruit te branden en dan 2 op werk rond 1000 vaak kopje na avondeten....tijdens 1 e zwangerschap werd ik idd ook kotsmisselijk van koffie
Na 3 kopjes 's ochtends gaat mn geweten spreken.. hihi, dan gooi ik meestal de laatste helft weg. En dan 's avonds nog 1tje. Tenzij ik bij mijn schoonouders ben, want die hebben caff.vrij. Dus dan ga ik los...
Als koffie idd je vruchtbaarheid verminderd, dan ben ik een wonder. Voordat ik zwanger raakte dronk ik gemiddeld 6 tot 8 kopjes per dag (soms zelfs 10), nu zit ik op 4 à 5 per dag.
Ik dronk voor mijn zwangerschap ongeveer 8 koppen koffie per dag (het apparaat staat naast mij op het werk ) Nu ik net zwanger ben drink ik nog maar 2 kopjes per dag en dat gaat me prima af, sterker nog, vind koffie helemaal niet lekker meer..
Ik dronk er altijd een in de ochtend bij het ontbijt, was gewoon de 2de ronde zwanger. En toen ik niet meer zo misselijk was ben ik dat gewoon weer gaan doen, blijf lekker 1 bakkie per dag drinken hoor. Als ik er meer drink krijg ik toch teveel last van maagzuur.. lol..
Volgens mij is dat ook helemaal niet slecht hoor, maar 8 koppen per dag terwijl je zwanger bent lijkt me niet zo goed. Wordt die baby ook zo hyper hahahaha