Volgens mij gaat t de hele dag regenen.... Zat gisteren al met de meiden in een binnenspeeltuin terwijl t achteraf nog mooi weer was, buiten was dus beter geweest. Wat gaan jullie vandaag doen?
beginnen met de babykamer, rommel opruimen daar, de kleerkastem verplaatsen van de toekomstige babykamer naar onze kamer. beginnen he, hebben nu verlof en dan gaan we alles in orde maken. verder x-factor uk kijken van vorig jaar en misschien de 2e aflevering van dit jaar, die was eergister op tv daar dus hopelijk is die nu verkrijgbaar
Genieten van mijn kinderen, die na een week camping met oma, weer fijn thuis zijn. Lekker wandelen en hopelijk vanmiddag nog even in het zwembad.
Hier gaan we een appeltaart maken en filmpjes kijken op de bank met onze deken en lekkers erbij lazy sunday !!!
Wij gaan lekker zwemmen in het binnenbad! Manlief piste met het mooie weer elke keer naast de pot omdat hij moest werken, dus nu maar naar binnen maar kan hij wel ff met mijn dochter plonsen! De waterratten!
Mijn plannen: lekker op de bank hangen met een kopje thee. Mijn vriend daarentegen is zojuist met ons zoontje vertrokken naar het EK schapendrijven in Renkum Laarzen en regenpak aan en dan lekker in de regen in een modderig weiland naar schaapjes en hondjes kijken. Ben benieuwd wat voor verkleumd moddermonster ik vanmiddag terug krijg
We wilden naar de dierentuin, maar ik denk dat we dat gaan uitstellen gezien het weer... Misschien naar het zwembad en anders toch maar een huis/tuin/keukendagje!
Ik lig nog lekker in bed. Kleine vent slaapt nog, grote vent ook nog. Dus ik denk een dagje huishouden. Misschien even naar de aldi.
Wij wilden gaan zwemmen, maar mijn dochter poept de laatste 4 dagen zo ontzettend veel dat haar billetjes zeer doen. Dan is het misschien niet zo'n goed idee... Naar ballorig zijn we ook pas nog geweest. Ben er nog niet uit dus! Edit: ik weet het! We gaan lekker naar de holle bolle boom, een indoorspeeltuin
Vandaag geen plannen. Broertje zou langs komen met zijn kids. Verder lekker op de bank hangen en hopen dat mijn borstonsteking snel over is. #BEN ER ZO ZIEK VAN!!!
Gisteren naar de Efteling geweest, was achteraf gezien prima weer, had meer regen verwacht. Vandaag denk ik een lekker dagje thuis hangen. Kinderen beetje muziek aan en dansen en af en toe een filmpje kijken. Misschien nog naar de Ikea, als die tenminste open is, moet nog even kijken .
Weinig plannen. Het is ook geen weer om iets te ondernemen en de jongste is gewoon nog te klein om echt op stap te gaan. Ze vermaken zich binnen wel. Mijn zusje heeft het beter bekeken, die vliegt over een uurtje naar de Dominicaanse Republiek
Niet veel bijzonder: wassen, strijken, opruimen, stofzuigen en lekker Pannenkoeken bakken. Tussendoor lekker met de kindjes knuffelen.