Plannen voor vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Volgens mij gaat t de hele dag regenen....
    Zat gisteren al met de meiden in een binnenspeeltuin terwijl t achteraf nog mooi weer was, buiten was dus beter geweest.
    Wat gaan jullie vandaag doen?

2. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ik trek mijn dochter straks haar regenlaarsjes aan en ga naar een park in de buurt.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

beginnen met de babykamer, rommel opruimen daar, de kleerkastem verplaatsen van de toekomstige babykamer naar onze kamer. beginnen he, hebben nu verlof en dan gaan we alles in orde maken.
    verder x-factor uk kijken van vorig jaar en misschien de 2e aflevering van dit jaar, die was eergister op tv daar dus hopelijk is die nu verkrijgbaar :p

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Genieten van mijn kinderen, die na een week camping met oma, weer fijn thuis zijn. Lekker wandelen en hopelijk vanmiddag nog even in het zwembad.

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hier gaan we een appeltaart maken en filmpjes kijken op de bank met onze deken en lekkers erbij lazy sunday !!!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wij gaan naar Parcpop Ilpendam,
    Pookman moet daar spelen.
    Regenjas en laarsjes aan dus!

7. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Wij gaan lekker zwemmen in het binnenbad! Manlief piste met het mooie weer elke keer naast de pot omdat hij moest werken, dus nu maar naar binnen maar kan hij wel ff met mijn dochter plonsen! De waterratten!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.861
    113
    Waarschijnlijk naar de dierentuin.

9. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Naar het havenfestival in ijmuiden als het droog is...

10. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Mijn plannen: lekker op de bank hangen met een kopje thee.
    Mijn vriend daarentegen is zojuist met ons zoontje vertrokken naar het EK schapendrijven in Renkum:D Laarzen en regenpak aan en dan lekker in de regen in een modderig weiland naar schaapjes en hondjes kijken. Ben benieuwd wat voor verkleumd moddermonster ik vanmiddag terug krijg :D

11. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Wat klusjes in huis & als er nog plaats is, gaan we vanmiddag naar het poppentheater.

12. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik kijk even mee, maar een zwembad lijkt me nog het beste idee....

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    We wilden naar de dierentuin, maar ik denk dat we dat gaan uitstellen gezien het weer...
    Misschien naar het zwembad en anders toch maar een huis/tuin/keukendagje!

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik lig nog lekker in bed. Kleine vent slaapt nog, grote vent ook nog. Dus ik denk een dagje huishouden. Misschien even naar de aldi.

15. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Wij wilden gaan zwemmen, maar mijn dochter poept de laatste 4 dagen zo ontzettend veel dat haar billetjes zeer doen. Dan is het misschien niet zo'n goed idee... Naar ballorig zijn we ook pas nog geweest. Ben er nog niet uit dus! ;)

Edit: ik weet het! We gaan lekker naar de holle bolle boom, een indoorspeeltuin :)

16. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Vandaag geen plannen. Broertje zou langs komen met zijn kids. Verder lekker op de bank hangen en hopen dat mijn borstonsteking snel over is. #BEN ER ZO ZIEK VAN!!!

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gisteren naar de Efteling geweest, was achteraf gezien prima weer, had meer regen verwacht. Vandaag denk ik een lekker dagje thuis hangen. Kinderen beetje muziek aan en dansen en af en toe een filmpje kijken. Misschien nog naar de Ikea, als die tenminste open is, moet nog even kijken ;).

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Weinig plannen. Het is ook geen weer om iets te ondernemen en de jongste is gewoon nog te klein om echt op stap te gaan. Ze vermaken zich binnen wel.

Mijn zusje heeft het beter bekeken, die vliegt over een uurtje naar de Dominicaanse Republiek :cool:

19. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Lazy Sunday, met een paar kleine klusjes waar we met het mooie weer geen zin in hadden :)

20. Tese

Tese Niet meer actief

Niet veel bijzonder: wassen, strijken, opruimen, stofzuigen en lekker Pannenkoeken bakken. Tussendoor lekker met de kindjes knuffelen.

Deel Deze Pagina