Hier 18:00 de echo gehad prachtig mooi kindje te zien met een keurig kloppend hartje wat zijn we weer super trots!! Volgens mijn eigen berekeningen 8w 6d daar kwam de vk ook op uit
Wow Jurassic! Gefeliciteerd!! Wat een gezelligheid straks in jullie gezien. Geniet ervan! Net ook mijn eigen eerste echo gehad en een prachtig mooi kloppend hartje! Over twee weken mag ik weer 😊
Super meiden !! Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad ! Wij hebben vanmiddag ook een kloppend hartje mogen bewonderen !
Ik heb morgen ook de 1e echo! Ben super zenuwachtig..1e kindje dus heb geen idee wat ik moet verwachten. Ben volgens mijn eigen berekening nu 7 wk dus ben benieuwd!
Gezellig wordt het zeker!! De verloskundige had dit nog niet meegemaakt, haha!! We zijn er nog een beetje beduusd van.
Gefeliciteerd laydmo0! Genieten nu! Veel succes morgen Xeva! Het is ook wel heel bijzonder, twee tweelingen.. ongelooflijk. Super druk straks, maar vast ook heel erg leuk Jurassic.
1e echo gehad en een kloppend hartje gezien! ❤️ Ik ben 6,5 week zwanger dus iets minder ver dan ik dacht, maar had ook een onregelmatige cyclus dus late eisprong dan. Ben echt opgelucht!!