Wie nog meer de laatste loodjes?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mootjen, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Wie zijn nog meer bezig met de laatste loodjes?
    ik verwacht rond 14dec. mijn eerste kindje en heb een zwangerschap volgens het boekje :D
    Mijn kindje is nog niet ingedaald, dus moet ik gaan liggen en de vk bellen als mijn vliezen nu zouden breken.
    Vorige week 1 nacht 2 uur lang voorween gehad en nu wat meer harde buiken maar ik denk zelf dat het nog wel een paar weken gaat duren voordat Uk eruit wilt komen ;)

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik ben ook bezig met de laatste loodjes en ik ben het ook echt zat :(
    Volgens mij heeft deze spruit met een teen buiten gevoeld en vond het te koud.
    En heeft meteen maar besloten om volgend jaar zomer te komen : :( ;)

3. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Hier nog eentje bezig met de laatste loodjes, ik ben 12 dec uitgeteld maar heb al vanaf begin af aan gevoel dat ze eerder komt dus ben benieuwd.
    Ik moet zeggen van mij mag ze nu ook wel komen hoor ze is al ingedaald en hier is alles al weken klaar en ik ben gewoon super nieuwsgierig naar haar en het moederschap.
    Dus hier nog een ongeduld :)

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook de laatste loodjes! Ben 6 december uitgerekend. Maar wat mij betreft mag het nu wel komen. Zie wel op tegen de bevalling maar ben zo nieuwschierig naar ons meisje. En kan niet wachten dat ik weer een beetje normaal kan lopen en dingetjes doen. Heb al bijna 20 weken rugklachten.

Was gisteren bij de vk en de baby is volledig ingedaald en ligt klaar voor de start. Morgen moet ik even voor controle naar de gynacoloog, ben benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is.

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier nog een en ben het echt heel erg zat! :(

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier ook 1 met de laatste loodjes.
    ben 7 dec uitgerekent en als het aan mij ligt dan was die er gister al geweest haha.
    merk wel dat sinds ik tegen mezelf heb gezegt het duurt nog maar maximaal ruim 3 weekjes en je hebt er al ruim 38 opzitten dat ik er een stuk rustiger onder ben.
    heb nu sinds een weekje behoorlijke last van me bekken en voel me echt een oud mens!

vandaag controle gehad en gelijk gevraagt of ze wou voelen of het binnenin al wat aan het veranderen is. en me baarmoedermond is nu voor de helft verstreken dus er is gelukkig wel iets aan de gang.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier ook laatste loodjes... ik heb al 16 dagen voorweeën van mij had hij er ook wel mogen zijn... maar goed... ben erg blij met mijn kleintje dus ik kweek geduld ;)

8. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    hebben jullie er allemaal genoeg van? ik niet zozeer aan het zwanger zijn maar wel van het wachten, ben nu 4 weken thuis en de muren komen zo langzaam aan op me af! ga er wel regelmatig ff uit maar toch.. heb ook alle klusjes klaar in huis. En idd ik ben ook erg benieuwd wie er in mijn buik zit! zo te zien zijn er sommige van jullie nog verder dan mij, dus dat moet nog wat gaan worden ;)
    weten jullie allemaal wat het wordt (is). ik nml niet maar heb al de hele zwangerschap een voorgevoel dat het een meisje is.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier nog iemand die beig is met de laatste loodjes. Ben het ook eenn beetje zat. Ben nu 2 dagen over mijn uitgerekende datum :(

10. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik ook laatste loodjes, 1 dag over de uitgerekende datum. Bij mij was de baby vorige week ook nog niet helemaal ingedaald. Nu wel. Ik moet volgende week woensdag weer naar de verloskundige (als de baby nog niet geboren is) en dan gaat ze kijken of ze me kan strippen.
    Van mij mag het nu ook wel komen. Ik heb sinds gisteravond ook last van mn maag en darmen (heel veel gas) en ik houdt heel veel vocht vast in mn benen, dus ik vind t wel leuk geweest.

11. shiralin

shiralin Lid

19 nov 2008
    32
    0
    0
    den haag
    hoi iedereen,

ik ben uitgerekend voor 28 december. Ondanks ongemakken tijdens de afgelopen weken, kon ik het nog makkelijk volhouden. Maar sinds afgelopen week is het toch iets moeilijker geworden :( , tintellingen in ledematen, tig keer per dag naar de wc, opspelende darmen, BI en nu ook nog eens de griep!
    De laatste loodjes zijn wel het zwaarst, maar ik zal toch nog ff vol moeten houden :)

12. Dora2003

Dora2003 Lid

13 feb 2008
    64
    0
    0
    Hier ook iemand..... Ik ben de 15e uitgerekend maar krijg de 4e een keizersnede. Wat kan wachten toch lang duren! Ik heb al een paar weken last van zeer gevoelige onderbuik en harde buiken (voorweeen?). Bij mijn eerste had ik helemaal nergens last van de laatste periode.

Ik ben ook gewoon zo nieuwschierig wat het zal worden en of hij/zij op het zusje gaat lijken of helemaal niet?

Suc6 allemaal met de laatste loodjes.

Gr. Dora

13. maysarah

maysarah Lid

27 mrt 2008
    36
    0
    0
    zuid-holland
    hoi dames,

Voor mij is het ook de laatste week nu. Maar het mag van mij wel langer blijven hoor, geen probleem. Maar helaas kan dat niet, vanwege een geplande keizersnede en ze wachten niet tot de weeen zelf beginnen....

@Dora2003
    Ik las dat je ook op 4 december een geplande keizersnede krijgt, ik namelijk ook..... wens je veel succes meid!

groetjes

14. jeannette

jeannette Lid

24 apr 2008
    25
    0
    0
    Hier ook bezig met de laatste loodjes, en met 2 kids heb ik het wel een beetje gehad hier.

Geen gekke dingen alleen "slechts" zwangerschapskwaaltjes en een rammelend bekken / maagzuur dat zijn de vervelendste klachten.

vrijdag naar de verloskundige om te kijken of de kleine nog in een stuit ligt.

15. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    meiden ,

Ik loop niet meer op de laatste loodjes
    Maar wil jullie allemaal even heel veel suc6 wensen en dat jullie wondertjes maar snel mogen komen ik was het namelijk ook echt zat!
    Anthony is wel met 39 weken geboren dus heb ik geluk aan gehad!

Liefs Bizzy

16. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi allemaal...

ik begin het ook aardig zat te worden nu :evil: en hoop nu wel dat ze snel komt! alles word me gewoon te zwaar nu.. ff bukken oh wat een drama word dat zeg! en je ff omdraaien in bed... lijk wel een zeekoe die niet om kan rollen hihihi :oops:

maar ja nog ff volhouden zeggen ze dan he... :)

voor alle meiden die ook niet meer zolang moeten HEEL VEEL SUCCES met de laatste loodjes en GENIET er nu nog maar van!

groetjes willy

17. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi meiden,

Nee ik ben niet meer bezig met de laatste loodjes maar wou jullie wel ff suc6 wensen. Het is heel cliche maar de laatste loodjes wegen het zwaarst! Ennuh misschien een opsteker.... In mijn geval waren de laatste paar dgn/wkn zwaarder dan me bevalling zelf!

Dikke knuf
    (en geniet nog ff van jullie bolle buikjes, want jullie gaan ze straks missen)

ps. oh ja.. vergeet ook geen foto te maken van je bolle buik op z'n grootst ! heel leuk om terug te zien

18. matje

matje Niet meer actief

hier net zo hahaha
    de laatste loodjes en 2 cm
    de overige 8 laten op zich wachten hahah
    wel veel harde buiken en veel meer afscheiding dan normaal

we wachten gespannen af!

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    morgen komt de vk weer hier en dan hoop ik wat meer duidelijkheid te krijgen, wat een ellende is dit....

20. music4life

music4life Niet meer actief

ik moet ook nog maar ffies spannend

Deel Deze Pagina