Wie nog meer de laatste loodjes?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mootjen, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    spannend allemaal he?! en 2 keizersnedes de 4e en een stuit. mijn onderbuik is al de hele morgen gevoelig, beetje menstruatiepijn maar mag geen naam hebben volgens mij. En dan ook nog dit weer GATVERDAMME bah bah bah
    ook ik voel me soms net een zeekoe of een teletubbie. Vanacht moest ik om 4 uur naar de wc en toen ik terug kroop kon ik dus niet meer slapen! lag 2 uur wakker, toen maar aan de warme melk en vriendlief uitgezwaaid en toen ik heb ik nog wel ff geslapen. Ik verlang er erg naar om weer 'gewoon' te kunnen slapen zonder een buik die in de weg zit en je 100 keer moet draaien met je voedingskussen tussen je benen ;) maar ja, dan hebben we wel de gebroken nachten maar zit er geen buik meer in de weg.
    succes allemaal!

2. ciel84

ciel84 Lid

1 apr 2008
    34
    0
    0
    hier ook de laatste loodjes ben op 8dec. uitgerekend dus ben benieuwd en super nieuwsgierig hoe me kleine meid eruit ziet ;)

3. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    ik ben het zwanger zijn ook wel beu eerlijk gezegt normaal moet ik 21 dec bevallen maar ik heb al een paar dagen pijnlijke weën die dan weer verdwijnen en ook kan ik bijna niet slapen vandaag heb ik krampen net alsof ik mijn menstruatie heb ach ja nog ff op de tandjes bijten voor de rest wens ik iedereen met de laatste loodjes een fijne bevalling
    groetjes :)

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hier ook de laatste loodjes... 30 november uitgerekend, maar ik heb vanaf het begin gezegd dat het twee weken te laat komt.

Bij mij is ook het grootste probleem de verveling. Alles is klaar, opgeruimd. Ik moet echt moeite doen om dingen te verzinnen en dat iedereen aan het werk is (en geen tijd heeft voor koffie/thee) helpt ook niet echt mee.

Ben wel erg benieuwd naar mijn mannetje, maar zoals ik al zei ik hou er maar rekening mee dat het nog even duurt. Dan kan het alleen maar meevallen...

5. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    nou ik sluit me ook dr aan ik ben as woensdag uitgerekend, maar het mag nu beginnen van mij. Ik loop al weken met oefenweeen, ze was al omgedraaid met 25 weken en weken geleden ingedaald.

Ik had eerst een voorgevoel dat het vroeg zou komen, nu voel ik dat het echt laat gaat komen.

Ik wens iedereen veel suc6 en sterkte

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Heb er ook genoeg van, kom eruit! ;)
    Heb sinds afgelopen maandag ook geen enkels meer, hou nu in 1x heel erg veel vocht vast. Heb daar de hele zwangerschap geen last van gehad.
    En ik wil nu wel eens weten hoe het kleine mensje eruit ziet dat daar binnen nog lekker ligt te spartelen. Straks naar de verloskundige voor controle...

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    pfff ook hier bleef vannacht weer alles rustig! Helaas :(

8. Dora2003

Dora2003 Lid

13 feb 2008
    64
    0
    0
    Toch wel even lekker dat "klagen". Iedereen hier maakt hetzelfde mee...
    Vannacht weer 4 x eruit om te plassen. Word er gek van! Ik heb wel geluk dat ik daarna gelijk weer in slaap val.

Maysarah, wat leuk dat jij ook de 4e je keizersnede krijgt. Jij ook heel veel sterkte ermee. Dit wordt mijn 2e keizersnede en de vorige keer viel het mee. Alleen het herstel erna duurt wat langer maar ja, dat is niet anders....

Gr. Dora

9. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Dat heb ik ook ineens, volgens de verloskundige typisch laatste loodjes, straks na de bevalling moet je heel vaak naar de wc en dan ben je er weer vanaf.

Ik ben sinds gisteravond misselijk en aan de diarree, dus misschien grote schoonmaak, en misschien wel niet ;) We zien wel.

10. moedervanstijn

15 jun 2008
    42
    0
    0
    ab
    Venlo
    Hey mootjen,
    Lang zal het bij jou niet meer duren hoor en veel theeleuten bij vriendinnen helpt heel goed om de tijd door te komen ;) !

Hier ook de laatste loodjes en ben het ook zat, maar over een paar weken hebben we er iets heel moois voor terug!

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @cvwinkoop, die diarree hoeft niks te zeggen hoor. Ik heb al 3 weken last van dunne ontlasting...en nog geen baby. Maar beter dit dan opstipatie en aambeien.

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb ook dunne ontlasting, en helaas ook nog geen baby :D

13. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Ja hoor, hier nog een met de laatste loodjes. Ik kan ook echt niet meer wachten op mijn kleintje. Ik ben zo nieuwsgierig. Het zwanger zijn ben ik nog niet zat (heb weinig klachten). Ik hoef in de nacht maar 1x eruit om te plassen, verder slaap ik prima. Omdraaien heb ik ook geen moeite mee. Alleen wel vaak harde buiken, en die doen geen pijn, maar voelen wel irriterend aan.

En heb ook het gevoel dat mijn kleintje te laat gaat komen. Dan moet ik nog bijna 4 weken wachten. Dat duurt me veel te lang. Dus van mij mag hij nu ook wel komen. Maar we blijven ongeduldig wachten.

Iedereen ook succes met de laatste loodjes.

14. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Vandaag weer op controle geweest en op mijn verzoek een inwendig onderzoek gekregen om te kijken of er al wat gaande is omdat ik al ruim 1,5 weken steeds oefenweeen heb, en de uitslag was dat de baarmoeder mond al helemaal plat was, het hoofdje lag al heel diep en compleet vast en er was ook al wat ontsluiting dus er was al wat gaande.
    Eenmaal weer thuis aangekomen kreeg ik bloedverlies en slijm waarschijnlijk de bloedprop aldus de verloskunde die ik gelijk gebeld heb. Dussss kom op meissie zet maar door.... maarja kan natuurlijk ook nog even duren :) maarja alleen gaf het de burger al weer moed om te horen dat er al flink wat gaande was. :D

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @cindy.... ga maar niet te veel hopen ;) ik heb al 18 dagen oefenweeën... kindje ligt vanaf week 33 al diep ingedaald en ben vandaag mooi 40 weken zwanger ;)

Ik geef deze tip omdat het echt zwaar valt om zoveel oefenweeën te hebben (ik heb ze bijna heel de dag door) en dan niks vast te kunnen hebben nu.... ga mooi van de 40 weken uit dan valt t wachten mee ;)

16. RoxStar

RoxStar Lid

20 mei 2008
    78
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik moet nog 4 dagen tot de uitgerekende datum op 2-12-2008. Heb nóóit geweten dat 4 dagen een eeuwigheid kunnen duren.. Ben echt aan het aftellen..

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @Cindy, wat spannend! Hopelijk duurt het inderdaad niet lang meer.

Ik moest gisteren voor een echo naar de gynacoloog. Mijn placenta lag eerst een heel heeel klein stukje voor de uitgang. Nu was deze gelukkig naar boven geschoven, en de baby is volledig ingedaald.
    Ik vroeg de gynacoloog of hij ook kon zien hoe groot en zwaar de baby was. Zegt hij: "daarvoor ben je hier nu niet".....op een zeer botte toon.
    Wat een vreselijk onvriendelijke man

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb vandaag een flinke baaldag :( :(
    Gister kreeg ik te horen tijdens de controle dat ik 3 cm ontsluiting heb.
    Dus ik vol goede hoop dat het ook zou beginnen en idd rond 19:30 kreeg ik weeen.
    Dus rond een uur of 10 de dokter gebeld en wat blijkt de weeen deden niets :evil:
    Dus een valse start en ik baal flink :(

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Bah wat een nare man zeg af en toe zou je ze bij het strotje willen pakken :evil:
    Wat is het nou voor moeite om dat te bekijken.
    Snap zulke mensen niet hoor

20. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    tjeetje wat een sacherijn die gyneacoloog! is toch een normale vraag? ik durfde hem niet te stellen maar mijn vk vertelde het zelf al, rond de 6 pond. Vind dat zo knap hoe ze dan voelen aan je buik en kunnen vertellen hoe beebje er bij ligt!

@jacoba, balen zeg dat het niet door zet! doen ze dat trouwens standaard dat inwendig voelen of er ontsluiting is? of heb je er om gevraagd?

tjeetje noatje , al 18 dagen voorween? ik had het vorige week 1 nacht 2 uur en kan me niets voorstellen dat je dat dus al dagen achter elkaar hebt!

Is bij jullie het kindje al ingedaald? bij mijn nml nog niet, zou dat wat zeggen of het vroeg of laat komen? ik mag maandag weer op controle, wel erg fijn dat je nu elke week mag hoor! ik ben deze week helemaal niet mezelf, huilerig, beetje sachie, onrustig en kan moeilijk alleen zijn merk ik. beetje een baal week dus...

Deel Deze Pagina