Wie nog meer de laatste loodjes?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mootjen, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    oo ik zou denk ik toch echt de stekker van de telefoon er dan uittrekken hoor! of zeggen dat je ze wel belt als het geboren is.....

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Doe ik ook, ik ben zelfs helemaal niet meer aardig aan de telefoon, maar toch blijven ze maar bezig.. Mennnn!

3. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Dag dames, inmiddels is mijn zoontje alweer anderhalf week oud. Die pijn die ik dus al die tijd voelde, bleken toch wel echte weeen te zijn.

Na 2 slapeloze nachten van de pijn, bleek de volgende dag in het ziekenhuis dat ik al 5 cm ontsluiting had. En dat ik dus zou gaan bevallen. Oh wat was ik blij dat die pijn niet voor niks was geweest.

Jullie allemaal nog veel succes met de laatste loodjes. Het is zwaar, maar voor je het weet, kan het zomaar beginnen.

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zoontje!

5. shiralin

shiralin Lid

19 nov 2008
    32
    0
    0
    den haag
    gefeliciteerd! :)

6. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    GGRRR nog steeds niet ingedaald! wat een eigenwijs kindje zeg! 40 weken en nog steeds lekker hoog zitten bah bah.
    ben dus op controle geweest, bloeddruk was wat verhoogd. Kon volgens de VK wat betekenen.
    Als ik volgende week nog niet bevallen ben gaan ze strippen... klonk wel eng hoor bah bah... iemand dit al ondergaan?

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @mootjen ik ben ook gestript en ik moet zeggen het voelt niet fijn.
    Ik hoop voor je dat de bevalling snel begint.

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Iedereen,
    Ben ook bezig met de laatste loodjes. Probeer m'n hoofd koel te houden en te denken het kan nog 2.5 week duren. Je kunt het niet plannen he. Ik vraag me af of je het onbewust tegen kan houden? Want ik hoop niet dat ik dat doe. Maar ja eens zal die eruit komen hoe dan ook. Vind het wel spannend. Probeer het wachten niet zo erg te vinden. Perslot van rekening hoef je ook niks.
    Voor alle andere sterkte!
    Heel veel liefs, Elba

9. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik heb er best wel genoeg van op dit moment, ik ben al 5 dagen over de datum heen. Nu weet ik dat de meeste kindjes alsnog 10 dagen na de uitgerekende datum worden geboren maar je gaat bijna denken dat ie er niet meer uit gaat komen (stomme gedachten natuurlijk!)
    heb veel rerommel, krampen en ongiepijn en lage rugpijn maar het zet maar niet door. ik hoop nog steeds dat ie er voor de kerst wel is want ik had daar stiekem op gerekend (lekker romantisch) nog meer dames over de datum heen?

10. Lorelei77

Lorelei77 Lid

21 apr 2008
    46
    0
    0
    Hoi,

Ook hier laatste loodjes. Ik vind 't maar zwaar!

Schoonzus was hier gisteren en ze vond dat m'n gezicht er anders uitzag. Volgens haar een signaal dat ik bijna ga bevallen. Kennen meer mensen dit verhaal?

Volgens m'n schatje is mijn gezicht idd opgezet. Ikzelf zie het niet direct. Vocht vasthouden heb ik hele zwangerschap nog niet gedaan, dus dat zal het ook niet zijn denk ik!

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja rustig afwachten he, is het enige wat je kunt doen,
    Wel spannend zo met de kerst,
    Groetjes Elba

12. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik wilde eerst niet dat het met kerst zou komen maar dat kan me nu eigenlijk niets meer interresseren! als het er maar uit komt..
    gisteren gestript, kreeg ween om de 5 min en duurde 1 min in bad. toen ging ik uit bad en stopte het weer.
    nu morgen op controle in het ziekenhuis. als uk er zondag nog niet is wordt ik volgende week ingeleid. Ws maandag want ze zitten met de feestdagen (toch een voordeel ;) ) ik ga daar maar gewoon vanuit......

oja, had al 2cm ontsluiting

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mootnj,
    Jij gaat gewoon bevallen. Maak je geen zorgen, die baby komt gewoon. Veel succes! ;) Nog heel even wachten maar hij komt heus.
    Hier moet ik nog even geduld hebben denk ik maar dan komt het ook,
    Veel liefs, Elba

14. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    elba, hier nog alles rustig.... zondag controle in het ziekenhuis weer ctg en echo. vind het zo spannend dat inleiden, zie er een beetje tegen op maar wat zal ik blij zijn als ik het achter de rug heb ;) bij jou ook nog rustig?

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Mootjen,
    Ik wens je een stormachtig nachtje toe. En hoop dat alles goed is ook op de controlle. En dat je snel van je kleine ukkie kunt genieten. En anders veel succes maandag. Ik heb nog even. Heel veel sterkte. Komt vast goed.
    Veel liefs, Elba

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

pfff..... als ik jullie banners zie.... ben ik nog lang niet met de laatste loodjes bezig.....!

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nou ik vind je ook wel aardig op het einde zitten hoor :p Nog maar 4 dagen tot de uitgerekende datum!

Ik hou trouwens ook meer vocht vast maar dat zegt niets. Het hoort wel bij het einde maar dan kan het alsnog 2 weken duren voordat de kleine zich aandient. Ik zit nu al ongeduldig te wachten op de kleine terwijl ik nog niet eens 38 weken zwanger ben!

18. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Ik ben ook met de laatste loodjes bezig, alhoewel, nog geen 40 wken , maar het duurt nu lang genoeg.
    Ik slaap al nachten niet meer en ben vanacht wakker geworden met hele heftige weeen, die helaas weer weg zakten rond 7 uur vanochtend, ik hoop dat het snel komt want het is echt aan het rommelen, mijn lijf is zo opgezet, ik ben net een walvis.

19. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    morgen is het zover! dan wordt ik eindelijk mama, ben er zo klaar mee......
    allemaal succes met de laatste loodjes! ze wegen echt het zwaarst............ HELAAS jullie horen van mij!

20. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mootjen
    Heel veel succes morgen....!
    En zet hem op meid ... je kunt het....

tjakka!

Deel Deze Pagina