Ik mag ook morgen, maar ik ga het denk ik uitstellen tot zaterdag... (ben nog niet helemaal zeker hoor). Maar ik heb afgelopen maandag al getest negatief, dus ik dacht ik geef een dagje extra speling... Aankomendemama, erg is dat het dat je denkt van misschien is het wel zo en dan volgende uur denk je weer nou zal wel niet, om maar niet te teleurgesteld te worden. Ooo zo vervelend dat onzekere. Hier eigenlijk geen ongesteldheidsklachten....af en toe wat steken en wee-ig gevoel in m'n buik, maar niet zoals ik anders heb. En beetje misselijk soms (maar ik denk dat dat van de zenuwen is haha)
Ja morgen de grote testdag! Ik ben de hele week al licht in mijn hoofd, weeig gevoel in mijn buik, continu moe en jeuk aan mijn tepels... Weet niet zo goed of het nu PMS is of zwangerschapssymptomen. Succes zaterdag!
Even snel stiekum vanaf mijn werk..... Meiden heel veel succes morgen met testen... hopelijk zijn jullie allemaal zo zwanger als wat!!!! Hier nog niks te melden, denk iedere keer van Ja hoor daar komt mijn ongi, maar nog helemaal niks!! We gaan het wel mee maken een zaterdag!!! Blijf wel zitten tussen het gevoel..... wel/niet/wel/niet/wel/niet en dan JA en 10 min. later denk ik Neehh toch niet!!! Jeetje wat kan je achterlijk doen als je zwanger wilt worden, wist echt niet dat ik zo in elkaar zit. Ben namelijk erg nuchter...... En weet je wat nog het ergste is... Op mijn werk liggen ook zwangerschapstesten en heb me tot nu toe kunnen weerhouden, maar ben benieuwd of dat morgenochtend ook nog zo is.... Kan het eigenlijk niet maken!!! Eens kijken hoe ik er morgenochtend over denk.... Nou ga snel weer wat doen en de wacht houden vannacht om morgen nog een paar uurtjes te werken en dan lekker een vrij weekendje!!! Kijk er al helemaal naar uit!!! Ben gewoon zenuwachtig voor de testers van morgen
@Aankomendemaam, jouw`n verhaal kkon wel die van mij zijn...ben ik nu wel/niet,wel/niet,wel/niet? hahaha..maar er is nog geen ongi du dat is dan vast positief hahaha..ben normaal ook erg nuchter maar nu?! We zullen zien morgen!!! Heb je vanmorgen nu getest of wacht je nog?
ja ik voel ook van alles en als ik niet zwanger zou zijn dan houdt mijn lichaam me heel erg goed voor de gek! Normaal is mijn lichaam niet zo an al die ongi kwaaltjesmaar ja je weet het nooit he.. Heb je al getest?
Heb je al getest aankomendemama?? Ben heel erg benieuwd... Al je verhalen zoo herkenbaar, raar he wat er allemaal met je gebeurd!! Hier vanmorgen getest, negatief Echt niet leuk natuurlijk, maar ja op naar de volgende ronde dan he! Ik ga nog even duimen voor jullie! Succes
Hoi meiden, Ik heb vanochtend gestest. helaas negatief . Nog niet ongi, maar dat zal dan wel vandaag of morgen komen. @mmuisje: balen meid. Succes in de volgende ronde! @ Cindy: ja wat kan je lichaam je voor de gek houden! Hoop voor je dat het bij jou wel gewoon zwangerschapssymptomen zijn!
aah jammer meiden...ach ja mischien volg ik jullie morgen wel....soms denk ik ik wordt ongi dan weer niet ik wordt er gek van!!!
ik heb ook de zenuwen. Wij zijn nu voor de eerste ronde bezig voor nr 2. Ik mag vandaag testen. Gisteren natuurlijk al gedaan , maar de hele test werd roze dus ik weet nu nog niks.:x Eergisteren was ie negatief, maar dan ook echt helemaal niks te zien. Maar ik ben nog steeds misselijk, eigenlijk voel ik me net zo als tijdens mijn zwangerschap, en zo lang ik niet ongi ben, heb ik hoop. Dames heel veel succes en ik hoop dat wij allemaal zwanger zijn.
Mijn lichaam heeft me hoogstwaarschijnlijk onwijs voor de gek gehouden... vanmorgen niet getest, maar wel wat begin van oud bruin bloed, niet veel, maar toch....dus ik denk dat het morgen wel door zal breken.... verder totaal geen last van krampen en/of hoofdpijn... Als het na het weekend nog niet is doorgebroken ga ik alsnog testen, maar betwijfel of dat nodig is!! Ach ja, nieuwe kansen, nieuwe ronden, nieuwe zenuwen!!! Verder nog nieuws??
ik heb ook zenuwen. We zijn nu al 11 rondes bezig en het word me iets teveel. kan ook door die hormonen komen natuurlijk
Goedemorgen dames!! Ik ben vanmorgen helaas ongi geworden....BALEN:x Maar ik vindt het wel weer positief dat mijn cyclus gelijk goed gaat!! Ook hebben we eigenlijk ook niet zoveel kunnen vrijen rond eisprong want mijn viend was precies die dagen ziek... Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!! Fijn weekend!!!!
hoihoi, balen voor de meiden die ongi zijn geworden! Veel succes in de volgende ronde! Hier gisteren negatief getest, maar nog steeds niet echt ongi, wel af en toe wat oud bloed, ik zit nog steeds te wachten tot het echt doorbreekt. Slapen jullie dan ook slechter? Normaal hoef ik 's nachts nooit naar de wc, maar nu wordt ik soms wel een paar keer 's nachts wakker, en niet omdat ik zo nodig moet, maar meer om te checken of ik niet ongesteld ben geworden...pff vermoeiend Zijn er nog meiden die nog moeten testen? groetjes!