Handige shirts, hempies, pyama voor kraamtijd?

Discussie in 'De bevalling' gestart door bunchy, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Ervan uitgaande dat ik borstvoeding mag geven..
    Ik heb echt niks in kast en geen energie meer om te shoppen..
    Wie heeft de tip?

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    nou ik ben aan het eind van mn zwangerschap en heb tot nu toe ( gelukkig) wel de energie gehad om te shoppen maar niks gevonden.
    Ik zocht zelf dus iets met korte mouwen aangezien het nu best warm is en ik sowieso niet zo van lange mouwen in bed houd.
    Daarnaast zweet je je rot na een bevalling en snel warm dus dat leek mij geen optie.
    Een broek vind ik ook snel te warm dus ik was op zoek naar een soort nachtpon met korte mouwen maar de lengte dan weer niet te kort omdat ik niet in mn onderbroek wil lopen.
    Uiteindelijk bij de hema een soort shirt gevonden wat me wel wat leek, ook met knoopjes ad voorkant ivm de borstvoeding.

Mijn ervaring van vorige keer is dat ik toen alleen in ondergoed sliep of alleen in onderbroek. Dit is natuurlijk supermakkelijk met borstvoeding en ik had het niet te warm.
    Tegen lekkage in bed vd borstvoeding legde ik dan een handdoek neer en de eerste tijd dus een voedingsbeha met pads erin.

Overdag in de kraamtijd had ik dan een nachtpon aan de voedde ik toch in bed dus ging het gewoon weer uit.

Waar je het precies kan vinden, weet ik dus niet maar ik zou dus kijken of je iets kan vinden met knoopjes ad voorkant, korte mouwen en wat langer model. Of mss dat je een overslag model kan vinden, das ook handig.
    Of anders voedingstops van de hema of H&M als je wat meer kleding ipv nachtkleding wilt.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had gewoon heel veel thirts en hemdjes gewoon normale. ivm zweten en lekkennde borsten gingen er wel 3 of meer per dag door. broek alleen als ik uit bed was.

Deel Deze Pagina