Was het echt heel duidelijk met deze termijn? Geen twijfel? Hoop nl wel dat ik enige zekerheid krijg morgen Wel zo fijn
Ja, het was vrij duidelijk. De dame van het echobureau heeft het van 3 kanten bekeken. En we zagen elke keer die schaamlipjes hihi. Maar ergens heb ik toch zoiets van; weet ze het zeker?? Over een paar weken de 20wk echo, dan nog maar eens kijken om het te bevestigen.
Wij krijgen een meisje!!!♥ Had een heel sterk gevoel van een jongen dus zat er compleet naast haha. Maar zijn superblij!!
Gefeliciteerd dames! Het wisselt zich wel af hier tussen jongens en meisjes Wij kijken ook uit naar morgen!
wij krijgen een zoontje ! mijn gevoel zat er dus ook echt naast straks hebben we 3 jongens en 1 meisje
Van harte allemaal! Leuk verdeeld inderdaad tussen jongens en meisjes. Misschaos & Doornroosje: heel veel plezier vandaag! Ik ben erg benieuwd
Hoe is het met de zenuwen meiden? Ikheb r zin in!!! Doornroosje en Joanne, veel plezier!!! Ook allebei vanmiddag?? Hier wel!!
Gefeliciteerd Shiirley!!! Veel plezier vanmiddag MissChaos, voor jullie ook spannend wat de derde zal zijn zeg Hoop dat je na vanmiddag helemaal gerustgesteld bent Joanne Wij mogen vanavond!!Dus nog even wachten..best wel zenuwslopend hihi ook al is het natuurlijk altijd goed! En voor jou is het ook bijna zo ver he Anouk, nog 1 nachtje slapen
Vanochtend geweest en de echoscopiste zei een meisje. Super leuk! Voor mij ziet het er echter uit als een jongen haha, zie potty shot topic