Even mijn verhaal: Dit is mijn 2e ronde. Eerste ronde een cyclus van 38 dagen, nu zit ik inmiddels op dag 56......Dus 18 dagen overtijd.....Nu heb ik vorige week wel een week lang last gehad van "bruine smurrie" waarbij 1x 3 druppels echt bloed.....Is dit dan toch mijn ongesteldheid geweest en kan ik met een nieuwe ronde beginnen of zegt dit niks en ben ik alsnog overtijd en moet ik dus nog wachten op mijn ongesteldheid? Hopelijk herkent iemand dit of heb je goede tips.....Heb inmiddels 3x getest (laatste keer afgelopen vrijdag) maar negatief........Ik weet even niet meer wat ik moet doen.....HELP!
Die bruine smeurig kan een teken van je eisprong zijn. Ik begrijp dat je nog niet zo lang bent gestopt met je pil dus kan je ook nog niet echt een regelmatige menstruatie hebben. Je zal waarschijnlijk nog even moeten ontpillen. Die bruine smeurie heb ik ook namelijk en dat is bij mij vlak voor mijn eisprong. dag 1, 2, 3 zijn smeurie dag 4 met smeurie maar dat zou wel mijn dag van de eisprong moeten zijn. In jouw geval zou je dus 14 dagen later je menstruatie moeten krijgen of dan een test kunnen doen. Succes!
@que: Nog een nieuwe theorie: Nu weet ik het helemaal niet meer.......Maar na de vorige cyclus (38) dagen werd ik dus ongesteld en nu al 56 dagen niet.....Dan kan het toch niet zo zijn dat ik vorige week pas mijn eisprong heb gehad.....Dat zou dan op dag 49 zijn geweest, das toch wel laat? Mmmmm, iemand anders andere ideeen over mijn "probleem"?
het idee van que kan heel goed hoor.. bij het ontpillen hoor je vaak van LATE eisprong.. kan lang duren voodat je lijf weer normale cyclus heeft... Ik heb er geen last van bij stoppen van de pil, maar je leest het veel.... Tenige wat je kunt doen is afwachten helaas...ik zou idd wel 14 (nu dan volgens mij over 1 wk) na de smurrie nog s testen.. anders zul je dan wel ongesteld worden.. zo niet dan kun je evt bij de HA een medicijn krijgen (als ie t voorschrijft) om je ongi op te wekken.. Succes en hoop dat er stiekem een beebje groeit...