hoi allemaal ik moet heel even me dingentje kwijt hoor sorry hiervoor we hebben een zoontje van bijna 2,5 en ik zou heel graag een 2de willen alleen me man wil nog niet echt om de finacieele kant en ik wil ook nog wat kilos kwijt ik snap dat heel goed maar nu er om me heen allemaal zwangere zijn en ook babys geboren word mijn wens voor een 2e echt super groot weet niet hoe ik hier nou mee om moet gaan heeft iemand ervaring en hoeveel tijd zat er tussen julie kindjes? bedankt dat ik even me verhaal kwijt mocht
Hoi Knuffie 23 mannen worden idd vaak een beetje zenuwachtig en gaan over heel andere dingen nadenken. Dat heeft natuurlijk ook wel z'n positieve kanten, maar is op dat moment best vervelend voor jou. Ikzelf heb een zoontje van 3,5 en 1 van bijna 2 jaar oud. Lekker gezellig achter elkaar die 2. Noujuist omdat het 2 jongens zijn kunnen ze ook lekker leuk spelen met elkaar. Mijn man had eerlijk gezegt precies hetzelfde bij de eerste en de 2de over dat financieële gedeelte..haha...mannen . Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, je moet je man gewoon een beetje gerust stellen daarin. Ik moet wel zeggen het is best druk, maar je zit er nu wel nog in. Ik vind dat eerlijk gezegd super fijn dat ze een betje gelijkmatig opgroeien en niet ver uit elkaar liggen. (Natuurlijk moet moeder natuur dat dan ook toelaten bij je ) Liefs
Hier ben ik degene die zich druk maakt om van alles, maar we gaan wel voor een tweede. Dochter is nu bijna een jaar.
Ik zou alle voordelen even op een rijtje zetten, en proberen je man over te halen. Ik heb ook een tijd moeten wachten, en dat is niet leuk. Je kunt proberen om alvast te gaan afvallen, dan krijgt je man vast nog meer respect voor je, en misschien draait hij dan wel bij. Onze zoon is 5 jaar, heel weinig leeftijdsverschil leek me niks, dit lijkt me leuker, maar ben wel benieuwd hoe lang ik daar nog op mag wachten...we zijn nu 3 maanden bezig. Succes.
komt vast wel goed hoor maar me hormonen zijn een beetje vanslag geloof ik bedankt voor jullie lieve reactie en moet nog maar even geduld hebben denk als het eind van het jaar mag ben ik al blij hihi en ben al 45 kilo afgevallen dus hij is echt super trots en wil zelf nog 13 eraf ofzo maar komt helemaal goed hoor
ohja ik ben ook met me rijbewijs bezig dus als ik dat haal is het allemaal ook makkelijker en voordeliger want dan kan ik met de scooter naar me werk of zelf rijden ipv nu 5dg in de week heen en weer met de auto kost toch een hoop bezine
Ik zit ook met dat probleem, mijn dochter wordt in Februari 4 en ik wou toen ze bijna 3 was al graag een 2e kindje, ik kan mijn man er maar niet van overtuigen dat een 2e er ook wel bij kan, en ook hij begint over het FINANCIËLE gedoe haha zou dat soms een standaard smoes zijn ivm de zenuwen?
ja een jaartje nu ongeveer met behulp van een maagbandje gaat langzaam maar ben super blij ermee hoor komt helemaal goed
Hier was manlief ook iedere keer zenuwachtig en wilde niet nog een kindje omdat we het niet breed hebben en dit en dat en zus en zo... En nu hebben we toch 3 schatten van kinderen. Bij ons zat er wel (veel) minder tussen qua leeftijd dan bij jullie. Tussen de oudste en de 2e zit 14 mnd en tussen de 2e en 3e zit 1 jaar en 10 maanden. Het is wel redelijk druk maar ook heel erg gezellig En mannen zijn idd erg "huiverig" voor nieuwe situaties waar hormonen bij komen kijken Maar uiteindelijk zal het wel goed komen hoor. Denk dat hij ook erg moet wennen aan het idee dat er dan een 2e bij gaat komen...