Wie nog meer donderdag(deze week) testen? en symtomen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamavan2schatte, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nansy87

nansy87 Lid

Apr 15, 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    nu een bruin streepje en nog steeds licht roze bloed en een brandende gevoel in me buik eerst een drukkend en nu brandend gevoel moet nog steeds vaak plassen ik denk toch dat het gewoon ongi is en dat me lichaam me voor de gek heeft gehouden :x s6 met testen ik wacht nog even af

2. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    nansy87 en Jatine

Soms denk ik echt dat als we het ook zo graag willen een soort van schijnzwanger zijn hihi.
    Ik voel nu ook vanalles,.maar vind wel vreemd dat ik niet gewoon ongi word.
    Het is ook lang geleden dat ik overtijd loop normaal is het altijd zo rond de 8ste soms 9,.maar zeker geen 10e van de maand.
    Hmmm,.nu moet ik gewoon denken NIET zwanger dan komt de ongi vast heel snel!

Ben benieuwd allemaal !!

3. nansy87

nansy87 Lid

Apr 15, 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    ik weet het niet wel of niet heb wel alle symtomen gehad heb nu af en toe steken in mijn rechter lies en dan zit het weer onderin me maag knort de druk om te plassen is er ook we zien wel en anders maar niet misschien is het net zoals je zegt schijnzwanger en tuurlijk iedereen wil toch graag

4. Mamavan2schatte

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meschien zijn we wel zwanger alleen zit het niet op de goeie plek.
    Heb wel eens gehoord dat je hg wel stijgt maar zo minimaal dat het pas veel later te zien is op een test.
    Het is natuurlijk niet te hopen dat dit zo is natuurlijk.........
    Nog maar in spanning afwachten,.helaas!

5. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb getest en er staat een licht 2de streepje:). Ik test maandag weer, kijken of ie donkerder wordt. Heb toevallig net ook 1 druppel slijmerig roze verlies gehad bij het afvegen, dus ben benieuwd. Wel heb ik al 2,5 week heel licht bruinverlies en buikpijn op en af, maar ben evengoed nog steeds niet ongi geworden.

6. Gezellige Taart

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja,
    ik heb mijn verhaal ook in een ander topic gezet, want anders klinkt mijn verhaal weer mooier dan dat het is dus bij deze;

Toch snap ik iets niet;
    Ik heb vorige week zaterdag ook een licht positieve test gehad. Vervolgens de hele week duidelijk negatieve testjes en nu weer licht positief :$. Heb inmiddels al 2,5 week heel licht bruin verlies en buikpijn op en af, maar nog steeds geen ongi te bekennen.
    Ow en daarnet zat er een druppel licht roze slijm bij het afvegen.

Beetje raar allemaal niet?

7. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ik heb vanochtend negatief getest, toch was mijn temp hoog en ben ik tot nu toe ook nog niet ongi..
    Wachten wachten wachten maar weer. Om mezelf niet al te gek te maken ga ik er vanuit dat ik ongesteld wordt. Ik heb ook geen nieuwe test in huis gehaald.

8. nansy87

nansy87 Lid

Apr 15, 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    weet niet wat het is het is licht roze oranje achtig slijm bloed af en toe bruin er tussen steken onderin en druk op de buik en vanmiddag steek in de lies eerst aan de ene kant dan aan de andere kant kokhalsen af en toe en ietsiepietsie overgeven en vlaagen van misselijkheid :(:( of ik maak me zelf helemaal gek en is het gewoon ongi morgen even afwachten dan maar testje tegen aan gooien denk ik

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Nog maar 1 nachtje slapen en dan kan ik ook testen.... spannend!!!

10. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Helaas ik ben ongi geworden..
    Volgende ronde hopelijk raak.
    S6 allemaal

11. nansy87

nansy87 Lid

Apr 15, 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    voor mij heeft me ongi ook doorgezet bij mij zal het wel vast hebben gezeten :( op naar de volgende ronde

12. Mamavan2schatte

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas heeft mijn kleine vent mij aangstoken heb heb gisteren avond vanacht en vanmorgen contenu overgeven.
    Soms dacht ik omdat ik zo hard moest braken dat mijn ongi door zou zetten.

Kan een test ook negatief zijn omdat je een virus in je lichaam hebt.
    Of kan een mesturatie uitblijven doordat je een virus in je lichaam hebt?

Voor de meiden die ongi zijn geworden.
    Heel veel succes in de volgende ronde.
    Ik moet nog even nagels bijten.

13. Gezellige Taart

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan een griep wel se uitslag van een test beïnvloeden, maar weet ik eigenlijk niet zeker.

14. Mamavan2schatte

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopenlijk is dat zo,.anders weet ik het ook niet miss door die buikgriep dat me menstuatie weg blijft.

Heb net even je verhaal gelezen,over die positieve test van zaterdag en toen niet meer en nu weer wel.
    Kan ik niet zeggen wat het is.

Er schreef mij wel iemand op deze forum dat haar ei sprong 2 dagen voor haar menstuatie is geweest en daar was ze wel zwanger van.
    Dan lijkt het me pas dat je veel en veel later je zwangerschapstest uit kan voeren.

Hopen heb jij dit en heb je zwanger!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hoi

vanochtend helaas negatief getest, maar nog geen ongi. Al voel ik wel wat krampjes, afwachten dus!

Share This Page