Ik luister net dit lied op youtube voor de tiende keer. Wat een mooi nummer. Ik ben even benieuwd of jullie ook iemand hebben waarbij dit liedje van toepassing kan zijn. Hebben jullie een persoon van vroeger die je weleens mist of van wie je graag zou willen weten hoe het die persoon vergaan is, maar dit op de één of andere manier niet meer kunt nagaan??
Dat had ik lange tijd. Echter heb ik die mensen inmiddels via facebook allemaal weer teruggevonden. Dan zijn er uiteraard de mensen die er niet meer zijn: Mijn beste vriendin, twee opa's, mijn oom en tante... Het doet me pijn dat ik zeker weet dat ik ze nooit meer ga zien, spreken.
Ik heb het vooral met het verlies van mijn moeder. Zij is vier jaar geleden overleden. En andere personen die belangrijk voor me zijn geweest en op een bepaalde manier gebleven. Familie van de ex van mijn vader, die ik nooit meer gezien heb doordat hun relatie overging. De familie van mijn eerste vriendje, die ik nooit meer gezien heb nadat die relatie uitging... Ik heb er meestal geen last van, maar soms komt dat gevoel nog weleens terug...
Er is maar 1 iemand waarvan ik wel weten hoe of wat. Alleen die heeft geen social media en geen id waar hij woont.