Ik weet niet of het al gezegd is; ik gebruik Embryolisse. Een melkachtige creme die je overal voor kunt gebruiken. Ik vind het heerlijk! LAIT-CRÈME CONCENTRÉ - Hydrateren Past niet helemaal bij mijn keuze voor dierproefvrij/natuurlijke make-up....toegegeven
Ik heb een hele droge huid en dus ook een droge huid in mijn gezicht. Ik gebruik een dagcreme van de Lidl, roze potje, en dit werkt voor mij echt super . Hiervoor vanalles geprobeerd van dure creme tot dus deze goedkope.
Aquasource van biotherm. Heerlijk spul. Helaas ook duur, maar ik gebruik geen make-up, dus dat zijn mijn enige kosten voor mijn gezicht en dan mag het van mij.
Sinds ik Diardermine gezichtscreme gebruik heb ik swinters geen rode schrale plekjes in mijn gezicht mee. Ook minder puistjes
vorig jaar is er een test geweest van de cremes en die van lidl of aldi kwam als beste uit de bus.. dus goedkope cremes kunnen ook heel goed zijn.
Ik heb ook een erg droge huid (in kindertijd ook heel erg exceem gehad). Ik gebruik een creme van mijn zus haar salon, merk Phyris en is volgens mij ook niet in de winkels te krijgen. En srcubben! Ook die gebruik ik van haar salon omdat ik nogal snel irritatie krijg van producten en niet van dat merk. Heb er ook een getinte dagcreme van want bij andere accentueerd het de droogte alleen maar. Ben er verslaafd aan haha!