Antiek en inrichting

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Hoihoi,

Mocht mijn oma komen te overlijden, hopelijk over heel wat jaar;) dan erfen wij haar antiek. Nu zegt ze steeds: als je wat hebben wil, zeg maar, dan schrijf ik op dat dat van jou is. Ze heeft grote collecties aan servies wat je ook bij kunst en kitch tegen komt van hoge waarde, maar waar laat je zoiets? Ze heeft ook een geweldig mooi dressoir van antiek eikenhout met glazen deuren en een schrijf bureau vab vroeger in nieuwstaat. Nu wil ik dat best graag hebben maar hoe doe je dat met he inrichting?
    Momenteel zitten we in een flat maar straks hopelijk een koophuis en wil dan graag strak/landelijk.

Is nu nog niet aan de orde maar vraag me al wel af hoe als het zo ver is over een tijd:p

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Jeetje, eerlijk gezegd zou ik me daar echt niet mee bezig houden momenteel. Als je iets over wilt nemen zou ik dat aangeven bij je oma ( omdat zij dat graag wil ) en er verder nog niet over nadenken. Daar is nu de tijd niet voor denk ik. Er is altijd wel een oplossing, opslag of zolder. Soms kunnen antieke meubels heel mooi staan in een moderne inrichting. Komt echt goed ;)

3. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja ik zou daar nog niet aan willen denken, maar als je oma het zelf al aangeeft?

Toen mijn Oma overleed boden ze mij ook dingen aan, ik kon het toen niet kwijt. Huis te klein. Maar nu woon in een groter huis en heb ik zoveel spijt:(. Het is allemaal weg.

Ik zou je dus niet zorgen maken om de ruimte, er is vast wel iemand die een plekje over heeft, waar je het tijdelijk kan opslaan.

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ja weet het is iets om me later druk over te maken:D maar idd omdat ze het aangeeft, dacht ik van dat past wss niet qua inrichting etc. en ben idd bang dat ik die mooie dingen laat staan en spijt krijg:) ze zegt het ook.een paar x per week dus krijg het ook steeds voor geschoteld haha

5. minon

minon Niet meer actief

Weet je als het voor jou emotionele waarde heeft past het altijd. Ik heb hier ook een boekenkastje van mijn oma met een aantal van haar spulletjes erin. Heel ouderwets en er zijn idd mensen die er commentaar op hebben maar er zitten voor mij veel goede herinneringen dat kastje. Dus staat het in onze woonkamer als de vlag op de modderschuit in feite maar wel een mooie vlag voor mij :)

6. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Shurgard.... Citybox..... Opgelost

Deel Deze Pagina